Laptop aldi is dat wat?

vbimport

http://www.aldi.nl/index_nl.htm

is deze laptop de moeite waard om te kopen
kwaliteit
niet te duur
etc.

thanx

Eeb beetje lastig is, dat je er een hele helpdesk bijkrijgt… waar laat je dat in je huis???
Voor de rest lijkt het me een prima ding voor een goede prijs.

ligt ook aan wat je precies wilt doen.

Ik heb soms het gevoel dat je “net nix krijgt”. Bijv. bij die “grote” kasten, zat geen monitor…

maar ik zie niets voor een processor…

lijkt me leuk alleen geen info over de cpu toch ff nakijken voor de aanschaf

Originally posted by RaSta
lijkt me leuk alleen geen info over de cpu toch ff nakijken voor de aanschaf

is een gewone p4 niet zo’n p4 mobile processor dus in feite een desktop :wink: en zal dus wel wat accu verslinden in een korte tijd.

En je krijgt nog wat terug als je Windows XP’s voorwaarden niet accepteerd :slight_smile:

Accuverbruik is vaak nog acceptabel… mijn laptop heeft ook een P4A op 2GHz (dus geen P4M van Mobile) erin zitten en doet toch bijna 2,5 uur met een acculading. Vind ik niet zo slecht…

Naar mijn mening is dit best een aardige laptop. Hij levert iig veel voor z’n geld. Vraag is alleen tot wie je je moet wenden indien er problemen zijn!

Originally posted by Dee-ehn
Vraag is alleen tot wie je je moet wenden indien er problemen zijn!

Dit bleek vroeger nog al eens een probleem te zijn met pc’s uit de Aldi, maar tegenwoordig hebben ze één grote helpdesk (in België toch, dus ik vermoed ook in Nederland). De kans bestaat dat je wel even moet wachten, maar over het algemeen hebben ze de laatste tijd een goede service.

Als ik me niet vergis handelt Medion (www.medion.de) de garantie af. Met dit bedrijf heb ik goede ervaringen als het komt op een correcte afhandeling (apparaat wordt opgestuurd op kosten van de Aldi en aan je deur afgeleveerd), maar slechte ervaringen als het komt op wachttijden (2 maanden)…

met de afhandeling van de helpdesk zit het volgens mij wel goed,
want een vriend van mij kocht een aldi medion pc, na 1 dag monitor stuk. opsturen en binnen 2 week een nieuwe dat vind ik wel acceptabel!

Hardwarematig gezien is het wel een goede laptop zo te zien.

Ik heb ook een medion laptop, ongeveer dezelfde als die van de aldi alleen een 1ghz en geen cd fikker (:frowning: ), en ik zou zeggen: kopuh! echt geweldig ding (en dat voor die prijs!)

heb gehoord dat deze met een duits toetsenbord zou komen, ziet er voor de rest wel deftig uit

Originally posted by Tr!n!
heb gehoord dat deze met een duits toetsenbord zou komen, ziet er voor de rest wel deftig uit

dacht ik eerst ook… zo staat het geloof ik op de foto. Gelukkig is dit niet waar en is gewoon alles nederlands. Ik heb het in de winkel nog na laten kijken (wel zo slim om te doen)

De cpu is overigens 2 gig, dus nogmaals: niet te duur hoor!!

ik heb hem en ben dik tevreden!!!

gelukkig was ik er vroeg (als tweede)

er was namelijk een hele rij

naja ik ben blij

Originally posted by pROM=STUK
[B]ik heb hem en ben dik tevreden!!!

gelukkig was ik er vroeg (als tweede)

er was namelijk een hele rij

naja ik ben blij [/B]

Hadden ze er veel of was jij 1 van die gelukkige 5?

stuk of 11 hadden ze hier

maar in duitsland maar 2 per winkel duzzz

er waren hier ongeveer 25 mensen voor de winkel

naja ik heb 1

pROM=STUK: je hebt geluk gehad, hier lagen er weer mensen in de slaapzak voor de Aldi te wachten totdat de winkel openging!

Ik las trouwens vandaag op ZDNet een test van het apparaat. Het kwam er vrij goed uit, alleen stoorden ze zich een beetje aan de lompheid van het apparaat. Ergens kan ik me het wel voorstellen, maar van de andere kant zeg ik ook weer dat je voor die prijs absoluut niet mag zeuren.

En zoveel slechter (qua lompheid) dan een standaard laptop van reguliere merken is deze ook weer niet!

hoezo bedoel je “lomp”

beetje dik ja

naja ik stoor me er niet aan