Langzaam forum

vbimport

Het kan zijn dat het forum en de mainsite de komende tijd een beetje langzaam zijn. Op dit moment is een artikel op onze site over SafeAudio dermate populair dat de server de bezoeker stromen niet altijd aan kan, om je een beeld te geven, normaal hebben we in totaal zo’n 25.000 bezoekers per dag (forum + mainsite), vandaag gaan we voor rond de 80.000.

We zijn gelinked en genoemd op een aantal grote sites, zoals Slashdot, Heise en Theregister, allemaal grote technische sites uit respectievelijk Amerika, Duitsland en Groot Britannie.

Op dit moment lijkt de grootste stroom voorbij te zijn, en is het forum volgens mij wel goed begaanbaar, het kan alleen zijn dat door nasleep van de artikelen andere sites ons ook gaan linken en dat daardoor alsnog alles weer wat langzaam gaat.

Je kunt hier: http://v1.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=4&id=1125329 zien waar de bezoekers vandaan komen.

Voor CD Freaks is extra publiciteit niet slecht, en extra bezoekers op zich ook niet, ik hoop dat jullie ondanks dat het wat langzamer is dan normaal hiervoor begrip hebben !

En als ik daar nu eens geen begrip voor heb, als ik nu alleen mijn forumbeleving belangrijk vind…wat dan? :wink:

Ik hoop dat de mensen ook wat langer zullen blijven hangen, mensen die vanaf bovengenoemde sites komen hebben veel technische kennis (over het algemeen) en zouden een goede aanvulling kunnen zijn.

Zij leren ons over de technische zaken, wij hen over de minder legale zaken :smiley:

Dit is echt een grote kick en erkennig voor cd freaks :slight_smile:
Net wat da_taxman zegt hopelijk blijven er mensen hangen.
Kan niks anders zeggen dan petje af voor CdFreaks :slight_smile:

dat loopt wel lekker jah :stuck_out_tongue:

pffff, ik vindt 25.000 al zoveel!

maarja, hoe meer zielen hoe beter > nietwaar!?

extra reclame is natuurlijk nooit weg:)
ik heb zelf ook cdfreaks als link op mijn website weg gezet:D

Dat bestandje waar steeds naar verwezen wordt waarmee je die beveiliging kunt omzeilen dus. Hoe komt cdfreaks.com daaraan? Of hebben ze dat ook maar gevonden ? Zal wel niet he :slight_smile:

Dis super man!! :wink:
Denk dat er heus wel wat mensen zullen blijven hierzo bij de weg. Als ze zien hoe gezellig ut hier is! :wink:
Misschien als het te gek wordt moet er wel een server bij komen… :confused: (…zoete lieve Gerritje ja!)

Waar draaide CDfreaks nou ook alweer op?

Ook zijn we genoemd bij Planet multimedia van planet internet :slight_smile:
Klik op de link voor het artikel.

De cd-brander van Cd Freaks melden echter een manier gevonden te hebben om audiobestanden van de cd toch te kopieren. Daarvoor gebruiken zij een speciale VXD-file die de bestanden in het geheugen omzet in een .WAV bestand.

Dit is sooo cooool. I had a dream that once cdfreak will be the biggest and most of all the best site their can be

Originally posted by Wookie
Waar draaide CDfreaks nou ook alweer op?

Gebruik de search functie domi heeft hier al eens uitgebreid op geantwoord:p

Originally posted by RaSta
Gebruik de search functie domi heeft hier al eens uitgebreid op geantwoord:p

Had ik al gedaan maar kon niks vinden! Weet dat er welis iets over gepost is hele tijd terug, maar ook CDfreaks gaat toch wel met z’n tijd mee?!

Had ik al gedaan maar kon niks vinden! Weet dat er welis iets over gepost is hele tijd terug, maar ook CDfreaks gaat toch wel met z’n tijd mee?!

Volgens mij is deze info nog niet lang geleden geven dus alles zal wel bij het oude gebleven zijn want ze hadden pas alles vernieuwd

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=31949&highlight=linux+server

Thx, maar hier staat niks in over wat voor cpu/ram mee gewerkt wordt… (had overigens de search over “server”, en varianten, laten zoeken maar daar kwam dus weinig uit van wat ik zocht!)

Thx, maar hier staat niks in over wat voor cpu/ram mee gewerkt wordt… (had overigens de search over “server”, en varianten, laten zoeken maar daar kwam dus weinig uit van wat ik zocht!)

zeg gewoon dat je niet weet hoe je de zoekmachine moet gebruiken :stuck_out_tongue:

FF kort samengevat: PIII-800 met 512MB en Redhat 7.

Maareuh tis goed te merken dat het druk is op CDF. Allemaal leuk en wel (tuurlijk prima reclame). Enige nadeel is dat mensen die voor het erest hier komen deze site zullen herrineren als een leuke maar langzame site en weliswaar daardoor neit terug zullen komen.

Desondanks dat zal het toch wel een flink aantal blijvende bezoekers opleveren en daar zijn we blij mee. Laat de wereld maar lezen wat wij schrijven… so we can rule the world :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Laat de wereld maar lezen wat wij schrijven… so we can rule the world :slight_smile:

gona try to take over the world

:cool: op mijn beste engels :slight_smile: wat niet al te best is :smiley:

En zojuist zijn we op de radio geweest:

www.wijsbek.com/cdfreaks/cdfreaks.mp3

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]En zojuist zijn we op de radio geweest:

www.wijsbek.com/cdfreaks/cdfreaks.mp3 [/B]

Kewl! Net zoals Krano toen met ICQ! hehe!

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]En zojuist zijn we op de radio geweest:

www.wijsbek.com/cdfreaks/cdfreaks.mp3 [/B]

Klonk errug strak moet ik zeggen!!!

Cool…

Bestandje was ook zo binnen, maar ze zijn er wel erg laat mee daar bij de radio… :wink: