Lang leve Superweb!

vbimport

Sinds oktober ben ik abonnee van Superweb. Ondanks de problemen die er zijn, ben ik tevreden. Internetten voor f 35,- per maand zonder telefoontikken te hoeven betalen aan die win dick van KPN. Fantastisch!

In de afgelopen maanden heb ik honderden guldens aan telefoonkosten bespaard.

Ik heb vernomen dat er mensen zijn voor wie het niet of nauwelijks mogelijk is om in te bellen via Superweb. Ik geloof daar niets van, want ik heb daar nooit last van. Binnen enkele minuten lukt het mij altijd.

Mensen die altijd maar schelden en kankeren op Superweb zijn in mijn ogen dezelfde raddraaiers die bij voetbalrellen altijd vooraan staan.

Bevalt Superweb je niet? Neem dan gewoon een andere provider.

Lang leve Superweb!

Ik weet niet wie allemaal tot jouw vriendenkring horen, maar jij bent een van de eersten die tevreden is met Superweb, kijk maar naar ander topic over Superweb. En iedereen die ik ken heeft geen goed woord over voor Superweb!!!

En ik weet niet als je ooit naar een voetbalwedstrijd bent geweest, maar de mensen bij de voetbalrellen te vergelijken met de mensen die niet te vreden zijn met Superweb, ga je wel eeeeerg weer over de lijn heen.

visit http://go.to/f1game

Beste Annie,

Zal ik ff een Shitweb log file opsturen naar je ? 1500 tevergeefs inbellen bij Superweb met ISDN en dan als ik eens binnen kom een password fout. Nou je kan best wel begrijpen dat ik Superweb de eerste de beste DOS Attack toewenst. De enigste blije mens bij
Shitweb is die knakker die hem opgericht heeft.

Ik was al sinds begin Oktober lid van Superwob en heb maar 6 keer in kunnen loggen en dan was de snelheid zo traag (ik ben trouwens niet gewend aan 0,001 kb/s) je misschien wel dat ik gelijk op ging hangen.

Krijg zelfs een timeout bij het laden van mijn eigen homepage.

Ik wens Superweb helemaal geen sux6 en van mag de 2400 baud modem wat ze daar hebben ontplofen.

Ik ben dus niet blij met Superweb maar over 2 weken heb ik kabel (ENECO) dus wij zien hoe dat gaat lopen.

M.v.g

BaDtObONE

En nu maar hopen dar UPC Eneco niet overneemt. Want dan wens ik je alvast veel sterkte.

kan nooit erger zijn dan mijn +/- 600 piek telefoon rekening

lekker kabel !!
alleen vast ip adres nadeel !!

Kabel is toch niet altijd vast ip? Ik geloof dat Castel@Home kabel-internet in Groningen gewoon dynamisch ip toewijst telkens als je computer opnieuw opstart…

Beste Annie,

Gezien jouw reacties, ook die op het 0800 Forum van Niels de Koning, weet ik nu haast wel zeker, dat jij een medewerkster van Superweb bent.
Het is wel opvallend, dat jij tot nu toe de enige bent, die geen enkele klacht over Superweb heeft.
Verder vind ik het veelbetekenend, dat je op vorengenoemd forum niet meer te vinden bent, en nu HIER de bollebof gaat zitten uithangen.
Werd de kritiek aan onze kant je een beetje teveel?
En waarom durf je je e-mail adres niet bekend te maken?

Rattler.

[This message has been edited by ephuigens (edited 05 March 2000).]

Who in the Netherlands does got SUPERWEB??
I’ve got Superweb myself to but I’m not happy with it anymore. Because they blocked you from chatserver, online gaming, enz…
Who is mad on SUPERWEB too??? Reply and maybe we can do something about it. I’f I got more then 20 reply’s whe are going to tell superweb that Online gaming and chat must be supported. So email me, ICQ me, Reply
Mbeld61@mediaport.org
60361707

Waar kan ik het 0800 Forum van Niels de Koning vinden???

http://www.nielsonline.com/forum/list.php3?forum=0800internet

En ja die annie lijkt me ook wel zon medewerker van superweb.

Op nog een ander forum(weet niet meer welke) staat precies ook deze message… Very Very lame hoor, om zo abonees te krijgen, nou ja over een tijdje krijg ik toch kabel(geen casema, want dat gaat via de printerpoort toch?). Dat moet wel 100000 sneller zijn dan superweb.

ehm rattler email van die annie weet ik ook wel…

ikbeneenhoer@superweb.nl

ik ben van plan om met enkele vrienden
die site te gaan hacken zie onze hompage http://people.a2000.nl/sjramki/index.html

en ze te bombaderen
met mail
virus program"s die je kunt vinden op http://www.chaostic.com/bomberz.html

ik hoop dat jullie meedoen en superweb zo snel mogelijk down te krijgen
het zijn echt op ze hollands gezegd
mannetjes met een groote bek
die alles beloven maar niks voor
elkaar krijgen
en annie waarom durf je je e-mail adres niet bekend te maken?
heb ik een leuk kadootje voor je
of als je durft je ip adres

Forummaster, verban die Annie A.U.B.
Dit mens zit op elk forum wat ze (of hij!) kan vinden de zaak te verzieken!!
Annie, opflikkeren!!

PERFECT, DAAR BEN IK HET MEE EENS, van mij mag Annie ook worden verbannen van cdfreaks

Ja bombadeer die Superweb. Door hun kan ik en vele andere Superweb gebruiker niet meer Online Gamen. Chatten, enzzz. Smerige Kankerlijers daar. En verban die Annie. Wie help nog meer om Superweb down te krijgen??
Vanmij mogen ze vandaag nog gebombardeerd worden. En Helemaal afgemaakt worden. Want je moet toch gewoon kunnen online-gamen. Quak3 bijvoorbeeld. Chatten. TMF NOT meer.

Mbeld61@mediaport.org

zijn ze ondertussen nu al down

Annie koop effe een kreeft met garnanaleneitjes in z’n staart en stop die in je superwebkut misschien val jij dan ook met je bek op de wc-rand zodat je de pijp uit gaat!!!

Fuck you SUPERWEB annie

Annie, vuile Hoer

Ik ben het tot op zekere hoogte met Annie eens, Superweb is zeker niet het beste van het beste.
Maar sinds kort is het wel sneller geworden, en je hebt ook geen telefoonkosten.
Alleen is het wel shit dat je niet meer online kunt gamen.

Hmmm anie1 en anie2

volgens mij zijn ze gewoon allebei etzelfde maarja (Duke verglijk IP nummers eens)

of als je dit uberhaupt leest duke, ban die kleine ranzige stinkhoer alsjeblieft(zo, ik had ff zin om dat te zeggen)

Cya wannabe

Hebben jullie niets beters te doen, gewoon niet reageren gaat het wel over.

guus

o ja pc active maart 2000 blz 66 superweb vs consumentenbond.

[This message has been edited by Guusflater (edited 08 March 2000).]