LAN Party invallen

vbimport

Er zijn vast wel veel mensen die weleens naar een lanparty zijn geweest of daar regelmatig heen gaan. Je kent het wel, gamen tot diep in de nacht, weinig slaap, junkfood, films en spellen downloaden, en aan het einde van de lan bijna dood naar huis moeten waar je meteen tien uur aan één stuk slaapt. Maar wie weet komt hier wel een einde aan. In Denemarken is er namelijk op een kleine lanparty een politie-inval geweest in opdracht van een antipiracy beweging.

Vorige week is op een kleine deense lanparty een politie inval gedaan. Dit in opdracht van een antipiracy groepering. Het hoe en wat is ons nog niet precies bekend aangezien alles in het Deens online is gezet. Uit berichten die we hebben ontvangen gaat het om de Deense party connect #12 van de org Compu Club. Na aanleiding van deze inval is tevens een onderzoek gestart naar andere parties in Denemarken.

http://www.gameparty.net/index.php3?show=nieuwstracker&id=1004981851

Originally posted by Mattel007
Club. Na aanleiding van deze inval is tevens een onderzoek gestart naar andere parties in Denemarken.
http://www.gameparty.net/index.php3?show=nieuwstracker&id=1004981851 [/B]

oud nieuws

ik heb het ook ergens gelezen… maar volgens mij magj e in Holland niet zomaar invallen. moeten er eerst bewijzen zijn dat er idd illegaale zooi is enzo. En wat wouden ze doen? Iedereen met een cdr in de bak gooien? cdr’s zijn helemaal niet illegaal. En je kunt toch een backup maken voor die LAN? een heel goed excuus lijkt mij.

Originally posted by Totibbs
ik heb het ook ergens gelezen… maar volgens mij magj e in Holland niet zomaar invallen. moeten er eerst bewijzen zijn dat er idd illegaale zooi is enzo. En wat wouden ze doen? Iedereen met een cdr in de bak gooien? cdr’s zijn helemaal niet illegaal. En je kunt toch een backup maken voor die LAN? een heel goed excuus lijkt mij.

fout fout fout … huiszoekingsbevel is zo op voorhand gemaakt en ze vallen binnen , nemen alles mee en dan mag jij alle bewijzen gaan overhandigen… wat meestal niet (snel genoeg) lukt…

dan kun je in grote problemen raken …

excuses hebben de politieapparaten lak aan

Originally posted by Totibbs
Iedereen met een cdr in de bak gooien? cdr’s zijn helemaal niet illegaal. En je kunt toch een backup maken voor die LAN? een heel goed excuus lijkt mij.

Tuurlijk maar ga jij altijd met 2000 back-ups naar een lan party?
En verder zijn op lan-party’s in Nederland niet degene die het organiseren de lul maar de gene die de illegale shit meenemen en verspreiden.

Originally posted by Sorcerer
[B]

Tuurlijk maar ga jij altijd met 2000 back-ups naar een lan party?
[/B]

tuurlijk, je weet maar nooit wat die dronken lui met je cd’s doen :wink:

je kunt natuurlijk ook gewoon niet naar een lan gaan…

LAN’s rullen!

Hoop dat er ooit nog es een CDFreaks lan komt! Weet je bijna zeker dat de politie binnen valt!