Lan Locatie :)

vbimport

Nu ik toch een andere baan heb met een enorme koele bende collega’s hebben ze hier eens in de zoveel tijd een LAN-Party :slight_smile:

Nu waren wij eigenlijk nog hier nog op zoek naar een locatie et voila gevonden. :smiley:

Tis gewoon op zolder hier bij mij op het werk we hoeven dan niets te huren of wat dan ook geschatte hoeveel heid personen is tussen de 20 en 30 man en prijs is 10 euri p.p en dan is er ook gewoon eten en drinken enz en als iedereen gewoon ook zelf wat te versnapperingen meeneemt is er uiteindelijk voor iedereen genoeg.

Locatie ligt redelijk in het centrum van het land.

Voor meer informatie zie ook www.netwerkdag.nl.

De eerste LAN is aanstaande zondag al maar denk niet dat het voor jullie nog haalbaar is om het te kunnen realiseren om dan te komen maar hou dus die website in de gaten voor de volgende data.

laat me ook maar weten of er intresse is of hiero in deze thread of via de meel martin@promosystems.nl

't wordt inderdaad weer eens tijd voor een mooie cdfreaks lanparty. :bow:

Jah! Een lanparty is wel weer leuk ja! Zondag as iets te kort dag idd voor mij, sta al volgepland die dag. :smiley:

hebbie zo’n grote zolder dan :stuck_out_tongue: ? en kan je stop contact dat wel allemaal slikken :stuck_out_tongue: