Lampje op toren......?!

vbimport

Ik heb eergister ff Windows opnieuw erop gezet (98SE), maar nu brand de hele tijd het rode lampje voor op m’n toren!
Wat betekent dit?! Ik had dit eerst nooit!

PLZ help!

Het is dat lampje die normaal ook gaat knipperen bij schijfactiviteit! Maar dat is nu niet het geval! (Ik dacht zelf dat er iets was met m’n stroomvoorziening! Heb al gekeken in m’n Bios; de 12V staan op 11,7V en de rest klopt wel aardig!)

nou dan heb je een vuurtoren

Ja da’s leuk Pietje … als de topic in General Chat had gestaan !

Laten we in dit forum het serieus houden, in de andere forum is al onzin genoeg.

Minihoolie

Ja, kom op jongens! FF zereneus houden hierzo!

Ik moet het echt weten! Hij brandt nu ook!!!

'k word helemaal gek!

ik denk dat je het lampje van de power en van je hd gewoon omgewisselt hebt

als het rode lampje (ledje(een stomme diode)) brand is dat een teken dat jou HD bezig is.
ik denk dat iemand al jou gegevens en programma’s van jouw HD af aan het bietsen is.
daarnaast is ie bezig is een hoop rotzooi op jouw HD aan het zetten.
daar helpt alleen nog maar een firewall tegen.
vuur moet je met vuur bestrijden.
gebruik een firewall !!
b.v atguard322 of soortgelijke progs.

maja IK heb er GEEN verstand van hoor !!

Wellicht staat je virusscanner op de achtergrond je schijf(v)en te scannen.

Wat ikzelf ook al eens heb gehad is dat in de Map Opstarten (Startup) de Uitgebreide zoekfunctie staat. Dan blijft ie ook steeds maar modderen op je HD

NEE NON NO NEIN !!!

Sorry jongens, maar:
<UL TYPE=SQUARE>

• m’n lampje van de power en van je hd heb ik niet omgedraaid! En ze branden btw allebei continu! thanx anyway wave6666!
  • het is ook als ik offline ben! en ik heb AtGuard! Thanx Portje*!
  • m’n virusscanner bedien ik met de hand (ik laat em nie om de zoveel tijd scannen; zal je net zien dat je aan het branden bent als ie gaat lopen!)! ThanX 4 trying 2 help Jan!
    </UL>

Wat ik wel ondekt heb is dat ie NIET brand als ik in m’n bios zit!

Komop, dit is CdFreaks! En zoals jullie allemaal weten is dat overal een oplossing voor is! Dus vertel op! Iemand…?

en ik ga niet windows opnieuw installeren dus waag het niet om dat aan te raden!

Jij met je fucking lampje

Ik sluit geen één lampje aan, ik heb er dan ook geen problemen mee en dan verschijnt dit soort onzin hier niet.

Zo zie je maar, voor alles is er een oplossing.

PS: Draai het kabeltje om. Dus meestal is het kabeltje van de hd wit-rood. Zorg er nu voor dat kabeltje juist gedraaid zit, dus wit = + en rood = - of omgekeerd.
Normaal is het dit.
Anderzijds kan het ook een instelling in je bios in Power Managment. Of heb je win98 geïnstalleerd met ACPI-ondersteuning?

En als het dan nog niet werkt, schakel het gewoon uit, ik heb het al eerder gezegd.

Vaag, vaag, vaag…

Ik denk toch dat er niets anders op zit dan opnieuw installeren (sorry, maar dit alles niet goed is…)

is het ook zo in dos??? zo niet dan ligt het aan windows…
kijk effe wat er allemaal “aan”-staat door in windows 1x op ctrl-alt-del te drukken… dan daar 1 voor 1 alles uitschakelen totdat je hd niet meer ratelt… dan ligt het dus aan dat proggie
misschien te weinig ram?? dan maakt windhoos een swapfile aan (ja ja op je hd) dus blijft je hd ratelen

[This message has been edited by TdR (edited 11 June 2000).]

Je raad het nooit!

Hij doet weer normaal!
Ik keek een half uurtje geleden en toen was het nog fucked-up, en toen heb ik nog ff met W2000 gedraaid, en toen weer in 98 en hij knippert weer gewoon!

ThanX 4 jullie medeleven!