Lakeside Darts 2006 ("Embassy")

Na een jaar afwezigheid is deze thread weer terug! (Vorige edities: 2002, 2003 en 2004)

Dus… de vraag die elk jaar weer terugkomt: wie gaat er dit jaar met de titel vandoor? Wordt het net zo’n eenzijdige finale als vorige week bij de PDC - een finale die ook schriftelijk afgedaan had kunnen worden - of komt er een beetje spanning?

Ik heb zelf trouwens op Martin Adams gestemd, ik gun het hem nog steeds. Echter, hij zal er wel weer uitvliegen in de halve finale, hij mist de stalen zenuwen… Eigenlijk had ik dus niet op 'm moeten stemmen… :wink:

Ik gun het Hankey meer dan Kwalney en Ko Blow.

Wanneer moeten de hollanders spelen? Vanavond toch al?
Hoe is het gister afgelopen?
Als ik toevallig inschakel als een hollander speelt, vind ik het wel leuk. Anders niet. Ik blijf er niet voor thuis.

Gisteren was er een Nederlander, één of andere Niels nog-iets, maar die mocht gelijk weer weg. Morgen moet Van Barneveld, en zo dadelijk komt Co Stompé geloof ik…

Mental note voor volgend jaar: Jelle Klaasen toevoegen aan de opties, Merv King kan naar huis dankzij hem! 't Is misschien wat vroeg om te zeggen, maar ik denk dat Jelle een grote toekomst in het darts wacht als hij doorzet.

Programma vanavond:

1. Martin Atkins (Eng) - Martin Adams (Eng, 2)
  2. Vincent van der Voort - Tony O’Shea (Eng, 6)
  3. Gary Anderson - Raymond van Barneveld
  4. Mike Veitch (Scot) - Steve Roberts (Eng)

Maar hoe laat begin de 2e en 3e wedstrijd? Dat ligt zeker eraan hoe snel Martin de vloer aanveegd met Martin.

Die gast kan idd goed darten! :iagree:

jeuh Barney naar halve finale. Ik vind darten erg lijken op penaltys schieten bij het voetballen qua spanning. Maar de commentat0r kan het spannender maken door te zeggen “en nou moet ie in de dubbel, dan heb ie gewonnen”
dat vergeten ze soms bij sbs :frowning:

Ik vind het stom. Ik zie nergens duidelijk hoe laat Barney en Jelle moeten.
Ik ben er redelijk uit dat Barney en Jelle elkaar niet in de halve finale eruit hoeven te knikkeren.
Zaterdag 14 januari
14.55 - 19.30 UUR

nouja, dan is dat ook helder.

Jongens jongens jongens, het moet niet gekker worden! Jelle Klaasen vs. Raymond v. Barneveld in de finale!

Morgenavond om 7 uur is de finale. Overigens kan ik de BBC van harte aanraden om het darts te kijken.

Voor de mensen die nog niet hebben gestemd in de poll: nog een kleine 2 uur, dan kan je niet meer stemmen, dus kies voor die tijd op Barney of op “een ander”

Welwel,

Jelle Klaasen kende ik totaal niet maar is toch wel DE revelatie van het WK.
Speelt onbevangen, zo van “dat varkentje wassen we wel”, blijft heel koel onder druk en daarom geef ik hem zeker een kans om ook de finale te winnen.

Hier gaan al stemmen op dat hij beter Van Barneveld een 4de titel zou gunnen, maar ik geloof nooit dat hij de titel cadeau zou geven. Een wereldtitel geef je niet weg.

Ik stem niet op de uitslag van de finale, maar het belooft spannend te worden! Zeker kijken…en feesten achteraf, wie er ook wint.

Whoei Jelle “the young metad0r” Klaassen. Zo koel, die jongen kent geen emoties. Dat zie je ook bij die broer. Youp van het Hek zou zeggen: “Die is niet helemaal goed”.
Hoe je zoiets tot een kwaliteit kunt omtoveren.
Dat wijffie mag er ook best wezen :slight_smile: leuke bril.

Lachen he dat die dikke arogante zeug er door een pikkie is uit gegooid die voor het eerst mee doet. :slight_smile:

Well said :slight_smile: