Laden van m'n browser

vbimport

Als ik dubbelklik op het icoontje van mn browser (dus die mooie blauwe van IE ) dan zie ik dat ie hem opent, maar dan moet ik ongeveer 3 tot 7 irritant lange seconden wachten voordat ik wat kan doen.

Ik zie dan zeg maar constant een zandlopertje, terwijl die niks aan het doen is. Omdat ik als startpagina about:blank heb opgegeven. Ook zie ik af en toe, terwijl die laadt, mn achtergrond van windows (standaard groene kleur) door de browser heen zeg maar. En niet helemaal maar alleen links bovenin. Zeer irritant. Het lijkt mij iets van geheugen probleem, maar…

…ik heb 64 intern (SDRAM) alleen mijn HD heeft nog maar iets van 50 mb over. Is dit het???

Ik snap er niks van…:S

Bedankt. Jeroen.

Maak meer ruimte vrij op je harde schijf.
Er wordt op de harde schijf een swapfile aangemaakt, een soort extra intern geheugen. Als dit geheugen niet voldoende is zal je hele systeem trager worden. 64 MB intern geheugen is tegenwoordig ook maar matig…wellicht uitbreiden, als je veel programma’s tegelijk gebruikt zult je zeker een snelheidsverbetering waarnemen.

defragmenteer je harde schijf is een keer dan wordt de hele computer weer wat sneller en zal de browser ook weer wat sneller laden