Label programma

vbimport

Ik zoek een goed labelproggie. Ik heb de search al gebruikt en heb Surthing labeler d/l. Crack van astalavista.com d/l.

Maar hoe moet ik deze nou toepassen?

Iemand?

Het gaat om versie 2.10.19
zoiets…

gewoon cdrlabel 4.1 halen bij cdrsoft.net , werkt een stuk makkelijker.

Font en back label toevoegen door op rechtermuis toets te klikken en dan insert image. Daarna kiezen “size to label”
"(omdat ie anders te groot is) en dan printen. klaar is klara!!

Ik wil dit proggie n.l. gebruiken omdat hij het press-it formaat ondersteund. EN dat werkt perfect. Ik heb dus een proggie nodig dat men press-it overweg kan…

Kan die ene die theraver noemde dat ook?

eMiNeM

Kan je met deze CDRlabeler ook een complete dir-tree inladen die ie dan kan afdrukken op de achterzijde van een cd?!
Wil nm wel ff wat cd’s met appz enzo van een inhoudsopgave voorzien! :wink:

Bedoel je die van mij? Of die andere? Zal wel effe kijken.

ik gebruik cd labeler gold werkt echt als een speer !
maar weet niet of dat is wat je zoekt

Ik gebruik al tijden Scanmos Label Pro , 32 bit versie…
Hardstikke duits pakket maar meer van " geen gelul , labels maken" type pakket… Kan geen dirs inlezen , maar dat lost ik zo op met een print screen en ms paint :slight_smile:

KOOP EASY DISC fl49,- DIT PROGRAM LEEST DE CD`S NAMELIJK MAKELIJK IN EN OOK DE HARDDISK NEDERLANS TALIG EN ONDERSTEUNT OOK PRESIT EN NOG 10 ANDERE OOK VOOR VIDIO BANDEN EN MUIZIEK KASETTES:) :slight_smile:

Ik heb al een aantal van die programma’s getest en gewoonlijk kan je wel vlot tekeningen, maar geen teksten toevoegen. Ook de handel opslaan om achteraf vlot op dezelfde manier te kunnen afdrukken is vaak een probleem.
Daarom heb ik easy cd creator 3 nog op mijn pc staan. (Latere versies deugen ik hiervoor niet meer). Je kan afbeeldingen invoegen en als je er op dubbelklikt kom je zo in b.v. Paint Shop Pro terecht en kun je ze nog verder bewerken (vlug zwart randje van scan verwijderen b.v.) en daarmee teruggaan.
Voor directories : PrintFolderPro. Je specifieert tot welk niveau je wil gaan bij het afdrukken. Tekst knippen en daarna plakken in je labelprogramma.

Originally posted by LSC.B
KOOP EASY DISC fl49,- DIT PROGRAM LEEST DE CD`S NAMELIJK MAKELIJK IN EN OOK DE HARDDISK NEDERLANS TALIG EN ONDERSTEUNT OOK PRESIT EN NOG 10 ANDERE OOK VOOR VIDIO BANDEN EN MUIZIEK KASETTES:) :slight_smile:

En leer jij maar schrijven zonder “CAPS” want dat is onbeleefd!

Je kunt ook eens kijken op www.cdrsoft.net/index2.html bij CDRTOOLS.

CRE