Laat je niet naaien

vbimport

Wil je niet genaaid worden kijk dan even…
www.laatjenietnaaien.nl

hadden we al gehad, da’s die Harderwijker die zijn Webcam aan heeft laten staan.

Ik zal deze sluiten, heb em ook al aangehaald in ‘mijn ex is een heks’ (welke volgens mij ook dezelfde is)

Is NIET dezelfde…

Ik heb de eerste thread van dit verhaal opgezocht:
Webcam sex

En die van ‘mijn ex is een heks’ gaat over dat monster van een Wendy, die heb ik ook ff opgezocht:

Sexfoto’s studente

En hier een gelijksoortige:
Wraak is zoet! gna gna gna

Ik hoop dat het zo goed is.

Hoezo is deze het zelfde als die webcamm gast:confused:

is gewoon een site waar slechte bedrijven genoemd worden zodat je er niet ingeluisd wordt…

wat is daar mis mee???

Sorry, ik dacht dat het verhaal van dat Webcam jong er ook opstond.
Ik heb het ge-edit.

THNX…

Euh… …misschien meot er door de admins toch ged8 worden aan 1 onzin thread ofzo? Dan houdt je alle onzin van het forum af in principe, maar staat het er toch op (ik lul vaag ja; ben moe :(). Maarja dat is weer een gek idee van jeepee :stuck_out_tongue:

Waarom bestaat www.laatjewelnaaien.nl niet ? :frowning:

Originally posted by cum-a-lot
Waarom bestaat www.laatjewelnaaien.nl niet ? :frowning:
Jah, dan stond er misschien nog iets leuks op!!!

Hmmz ook al gepost in een andere topic maar kan ook wel in deze onzin thread :stuck_out_tongue:

check it out; dumbo’s :stuck_out_tongue:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: ROFL LMAO :smiley: :smiley: :smiley:
Die is cool!!!

Liever geen onzin thread voor alle onzin… doe maar liever als het echt leuk is een nieuwe topic, zodat ook die onzin becommentariseerd kan worden en het een uitdaging is deze thread te lezen (een thread van 5 pagina’s is niet leuk om helemaal doorheen te lezen, vooral als newbie ofzow niet… voor elk stukje goede onzin een thread da’s geen probleem IMHO. Dat houdt het forum ook een beetje in leven…

Jah dat is ook wel onwijs waar :slight_smile:
maarja… …sommige mensen posten ECHT onzin; zonder beetje humor ofzo, of veel dingen dubbel. Dat was mijn gedachte er8r, maarja… …DN is right 2 dudes :slight_smile:

Deze onzin zal ik dan maar stoppen…