Laat je kerstboom zien!

vbimport

Om alvast een beetje in de kerstsferen te komen, leek het me leuk om dit forum een beetje op te vrolijken met hier & daar een kerstboom!
Wat wordt er van je verwacht? Laat je kerstboom zien!
Dit is de onze:

Wel een beetje kitscherig, Wookie :stuck_out_tongue:

Hier staat nog geen kerstboom, kan dus niks tonen :slight_smile:

Valt toch wel mee? Kleurenkeuze is voornamelijk door de vrouw gedaan; licht/donker paars met wit.

ik mis je pratende kerstboom wook!

Eej murfmanz, ik zat er tijdens het posten ook nog aan te denken. Ik kan echter het filmpje niet meer vinden.
Nu ik dit hier tik bedenk ik me plots dat ik op 1 plek nog niet gekeken heb. Vanmiddag is doen. Ik heb de boom overigens nog wel, kan dus altijd een nw filmpje maken. :slight_smile:

Hier staat nog geen kerstboom.

Geen boom, geen foto’s.

Nogal overladen vind ik. (Maar dat is persoonlijk, mijn vriendin zou die boom fantastisch vinden :wink: )

Ik moest er ook de rem opgooien hoor, we hadden wel 2 van deze bomen op kunnen tuigen als je kijkt hoeveel zooi we hebben. Als ik er niet bij was geweest dan had alles erin gezeten en zag je door de ballen de boom niet meer! :smiley:

Ik zal morgen eens kijken of ik snel een foto van onze boom kan schieten. Ik ben echter bang dattie niet in de lens past. Mijn lens begint nl pas bij 28mm en gezien de breedte van onze boom (viel achteraf bezien een beetje “tegen”)… :slight_smile:

@wook: ach die boom kan wel… heb wel erger gezien dan dit :slight_smile: