Kwee wel dat het niet mag maar toch

vbimport

er is een gast vandaag wel erg ver over de streep gegaan, de details enzow hou ik liever voor men eigen. Maar 'k heb zijn ip, en ben van plan daar wat leuks mee te doen. Iemand suggesties, of die wil helpen :wink: Een admin uit de nood helpen is toch leuk he

Hehehehe zal ik deze thread eens sluiten? :smiley:

Ff serieus… DDos?

euhhhh sorry heb toch niks verkeerd gedaan he???

Zijn vast wel topics over geweest om iemands IP aan te pakken…
Je hebt allerlei hacker proggies…

DDos is erg lame vind ik zelf, maar is wel een mogelijkheid

Originally posted by Da_Taxman

DDos is erg lame vind ik zelf, maar is wel een mogelijkheid

DDos is idd erg lame, maar als het als tegenactie gebruikt wordt hoeft het niet lame te zijn…

Ok jullie zijn het er allemaal over eens dat DDos niet kan.

Kunnen jullie mij even uitleggen wat DDos is? Is dat een ip nummer opzadelen met een heleboel data waardoor die onbruikbaar is voor een hele tijd? net zoals met code Red?

Eh, meeltje sturen naar z’n provider dat ie grote schade aangericht heeft?
Misschien wordt ie wel gebanned en als ie vaste verbinding had kost ut hem cash om weer aangesloten te worden. In je portofeuille doet het meestal het meest zeer! :stuck_out_tongue:

uhhh met welke letter begint zen nick? :eek:

je kan ook eens hier kijken

http://members.freemail.absa.co.za/diskripz/passwordcracking/passwordcracking.htm

Originally posted by simply
[B]je kan ook eens hier kijken

http://members.freemail.absa.co.za/diskripz/passwordcracking/passwordcracking.htm

heb je een paar posts geleden ook al gepost heh :wink:

[/B]

weet ik maar mischien heeft hij er wel wat aan

:wink:

Originally posted by simply
[B]weet ik maar mischien heeft hij er wel wat aan

:wink: [/B]

ok :wink:

ps. jouw site> :wink:

nee is niet mijn site ben ik eens een keer tegen gekomen

Leuke site simply
:slight_smile:

Originally posted by Mattel007

er is een gast vandaag wel erg ver over de streep gegaan, de details enzow hou ik liever voor men eigen. Maar 'k heb zijn ip, en ben van plan daar wat leuks mee te doen. Iemand suggesties, of die wil helpen :wink: Een admin uit de nood helpen is toch leuk he

Ideetjes :

1. Mep hem op zijn bek
  2. Mep zijn vriendin op d’r bek
  3. Mep zijn broertjes op hun bekken
  4. Mep zijn internet provider eigenaar op z’n bek
  5. Mep KPN op z’n bek.

Wat wou je nou in vredesnaam doen met een IP# ? Is het een DHCP IP , een static IP ? Je weet niet wat een DDos is en je wilt wel dolgraag het desbetreffende IP op z’n bek zien (vandaar de 5 ideetjes).

Wat heeft ie nu eigenlijk (fout) gedaan ? Is je computer in brand gevlogen ? Je Windows 2K IIS is gehackt ? Je OpenBSD wachtwoord is verdwenen ? Je Winamp plugin met de dansende beer uit Black and White danst alleen nog maar de macarena ?

Is de evil IP man al gewend aan spam ?
Krijgt ie elke dag al berichtjes binnen over icq met godsonterende voorstellen ? Is zijn mobieltje al doodge-sms-ed ? Is zijn vrouw al lid van de Otto , Wehkamp , Neckermann en ECI boekenclub ? Is zijn IP# al geregistreerd als kwade gebruiker door zijn ISP ?

Het komende half uur is mijn IP# 213.116.166.139. Een Trace Route levert bij mij thuis het volgende op

Tracing route to 1Cust139.tnt36.rtm1.nl.uu.net [213.116.166.139]
over a maximum of 30 hops:

1 <10 ms <10 ms <10 ms 1Cust139.tnt36.rtm1.nl.uu.net [213.116.166.139]

Doe iets leuks met mijn ip.

[QUOTE]Originally posted by simply
[B]je kan ook eens hier kijken

amaai das zijn pas lelijke kleurtjes (voor de mensen die er nog niet gekeken hebben zet eerst je zonnebril op)

lol, mr belvedere :smiley: