Kwaliteit forum (nu mét pol :))

vbimport

Even een poll over de kwaliteit van het forum in vergelijking met hoe het was voor de serverproblemen

Ikzelf vind het minder (maar da’s mijn idee)

Het is anders…
Vroeger werden er meer serienummers gepost, was het allemaal wat illegaler ja, maar of dat nu beter of slechter geworden is…niet echt.

Serienummers mogen niet gepost worden, maar je mag er wel om vragen (wat je met Private Messaging doet hoeven wij niet te weten, daarom de naam [b]Private :wink: ).

Het delaer en trade forum is nu weg…Dat is in zekere zin jammer, maar als je moet kiezen tussen een forum met die illegale onderdelen dat het misschien maar 1 week uithoud omdat het anders verwijderd moet worden in verband met problemen met BSA of Buma en het forum in haar huidige opzet dan denk ik dat de keuze niet moeilijk is.

Er wordt in dit forum veel slap gezeverd ja, maar dat is waar veel mensen ook voor terugkomen, zeker een vaste groep hier als ik zo dagelijks dit forum bekijk. En voor serieuze vragen is er het Dutch Serious Q&A plus natuurlijk de Engelstalige fora waar het serieuzer aan toegaat dan hier.

Vind zelf dat ie beter is geworden, maar de Search functie moet toch meer gepromoot worden…

:cool: Lathieza :cool:

niveau zakt, lijkt soms alsof er opeens een bende 10 jarigen is losgelaten

Ik vind het niveau wat minder dan voorheen. Idd omdat het minder illegaal is enzow…

Maar idd weinig andere keuze…
Ik kom btw alleen op de dutch fora.

Duidelijk slechter heb ik gekozen
Het echte cdfreaks gevoel zit er niet meer in
Maar nogmaals, das niet de schuld van cdfreaks, maar van die @#$% Antipiracy groepen enzo…

Ik vind dat het beter is geworden!

Waarom?
-Dutch general is gewoon het supergezellige chatkanaal
-Als je iets “illegaals” wilt weten kun je nog steeds het antwoord krijgen al moet het anders (het kan nog steeds dus niet zeuren he… dit is best uitzonderlijk op fora…)
-Voor serieuze vragen kun je overal terecht zonder probs dus ook dat zit OK
-Omdat het niet alleen over cd freaken gaat trekt het ook andere mensen en dat is best gewild (denk aan Mootje) en trekt nog meer visitors en dat is wat we willen!

het enige wat moet veranderen is de drukte… maar dat begint steeds beter en beter te worden dat is goed te merken…

Originally posted by Dee-ehn

-Omdat het niet alleen over cd freaken gaat trekt het ook andere mensen en dat is best gewild (denk aan Mootje) en trekt nog meer visitors en dat is wat we willen!

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen mootje of iemand anders, maa je kan niet ontkennen dat er veel te veel ‘gechat’ wordt i.p.v vraag en antwoord

Originally posted by jojk

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen mootje of iemand anders, maa je kan niet ontkennen dat er veel te veel ‘gechat’ wordt i.p.v vraag en antwoord

was dat niet juist de bedoeling van Dutch General Chat…
als je antwoorden op je vragen wil, vraag je die in serious Questions & answers…
hier is het gewoon slap gelul, wat is daar mis mee ?

Originally posted by xian

was dat niet juist de bedoeling van Dutch General Chat…
als je antwoorden op je vragen wil, vraag je die in serious Questions & answers…
hier is het gewoon slap gelul, wat is daar mis mee ?

Er is niks mis met slap gelul maar er is een verschil tussen chat en msgboard (vind ik)

Het forum is nu alweer een poosje online en dat is op zich al heel fijn. Ook is deze versie van het forum een hele verbetering qua snelheid en layout. Een beetje humor op tijd en stond moet kunnen als het dan mar op de juiste plaats wordt gedaan. Zolang serieuze vragen worden beantwoord met serieuze antwoorden, zul je mij niet horen klagen.

greetz

ikke: geen mening, ben hier nw! :wink:

Wookie, de man met 300 posts per dag :smiley:

Originally posted by jojk

Er is niks mis met slap gelul maar er is een verschil tussen chat en msgboard (vind ik)

De naam is dutch general “CHAT” !!!

Dus dan mag/kan/moet er gechat worden ook…

forum ROELS momenteel!! :frowning:

ja ik zi hier nog maar 4 maand maar ik ben hier wel eens vaker geweest en ik von hem nie zo goe maar nu is hij goe hoor !!!