Kutschool

vbimport

al de tweede keer van de jaar dak ben buitengesmeten op school,zijn er freakz die het zelfde hebben meegemaakt???

Ey,

hoe bedoel je buitengesmeten?
Ik heb wel iedere week max 2 keer dat ik bij mijn coordinator zit :frowning: (bij 3x wordt je dus geschorst…) maarja, verders wel relaxte school (www.andreascolege.nl locatie Pieter Groen) maarja.

Grtz JP.

Hmmm,

Ik werd ook van school gekickt…
Ik had een grote hekel aan een leraar op mijn school, en hij aan mij.
Hij gaf mij overal de schuld van, en dat pik ik niet :slight_smile:
Dus eerst ruzie met hem, en daarna met mijn mentor.

Sinds dien ben ik niet meer naar een school geweest, maar werk ik 40u per week.

School Sux, das het enigste wat ik daar geleerd heb…

Originally posted by jpschadde
[B]Ey,

hoe bedoel je buitengesmeten?
Ik heb wel iedere week max 2 keer dat ik bij mijn coordinator zit :frowning: (bij 3x wordt je dus geschorst…) maarja, verders wel relaxte school (www.andreascolege.nl locatie Pieter Groen) maarja.

Grtz JP. [/B]

GEkickt uit school is beter woord,dat wil dus zeggen,dat ik de school niet meer mag betreden… want het is private eigendom,KUTSCHOOOOOOOl

Originally posted by lovendegem
al de tweede keer van de jaar dak ben buitengesmeten op school,zijn er freakz die het zelfde hebben meegemaakt???

ik werd ook weleens een paar keer per jaar gepakt maar ben nooit van school afgetrapt als je slim bent stok je ruzie en kijk je zelf op een afstandje heb je de meeste lol

[B]

GEkickt uit school is beter woord,dat wil dus zeggen,dat ik de school niet meer mag betreden… want het is private eigendom,KUTSCHOOOOOOOl [/B]

Dan zul je toch wel iets goed verkeerd gedaan hebben…dat doen ze niet zomaar…

haha mijn gehele schoolcarriere heb ik niet 1x hoeven klussen :slight_smile:

nahja wel eens een keer verplicht omdat de school te arm is om een xtra schoonmaker te betalen :frowning: maar verder ook niet.

is dat soms normaal?

Ben 4 keer van school gesmeten maar uiteindelijk ben ik toch terecht op mijn pootjes geland. Maar op de moment was het natuurlijk wel heel vervelend but live goes on you know:rolleyes:

Ik zit nu een jaartje of 17 op school en ben er pas 1x voor 10 minuten uitgezet, netjes he?

Alhoewel dat als ik het nu over zou moeten doen het vaker zou zijn… ik hoor regelmatig van mijn jongere zusje wat er allemaal wel niet voor achterlijke regels er op de middelbare school zijn gekomen… daar kon ik nooit mee leven…

waarom zit je op school? alle opleidingen kan je ook op een andere manier doen in minder tijd. op school moet je zitten tot je 16 of 18 daarna heb je school echt niet nodig(pak een volwassenschool, heb je die kut gezeur van die leraren ook niet, je bepaalt zelf in wat voor tempo je wilt studeren)

Ach ja middelbare school, daar denk ik altijd met genoegen aan terug. Toen ik op de MAVO zat was het altijd lol. Fietsen op het dak gooien, ventieltjes sparen, met een vork op het bord krassen, soldeerbout in het vet laten liggen, klei op het plafon gooien en natuurlijk prompjes gooien, zeker naar het Jezuskruis. Als je hem goed raakte viel hij zelfs in de prullenbak…10 punten.

Ik ben 1 keer uit de klas gezet omdat ik een boer had gelaten bij Engels. Wel veel straf gehad voor fietsen op het plein, Polen beledigen, rotzooi achtergelaten etc. Daar kreeg je wel straf voor.

Nu hebben ze van die stomme regels op die school. Je moet nu verplicht douchen na het gymen. De leraar komt tijdens het douchen gewoon even kijken ofdat je wel goed doucht. OOk BIJ DE MEIDEN. Ze dragen nu ook van die achtelijke verplichte schoolkleding tijdens de gym. Je hoeft maar iets te zeggen en je wordt al de klas uitgezet.

De goeie oude tijd.

Ik zit nu inmiddels op het HBO. Als je iets te zeggen hebt moet je dat vooral hard zeggen, vinden de leraren prachtig. En als je geen zin hebt hoef je ook niet naar college te gaan. Vrijheid blijheid. Daar kunnen ze op de middelbare scholen nog wel wat van leren!!!

Originally posted by CDtje
Ik zit nu inmiddels op het HBO.
(…)
En als je geen zin hebt hoef je ook niet naar college te gaan. Vrijheid blijheid.

Bull…
HBO is niets meer dan middelbare school-achtige manier van les geven daar.
Je wordt aan het handje meegenomen door de stof, verplichte aanwezigheid voor groot deel van de lessen en continu werkopdrachten…

Ken aardig wat mensen die HBO doen of gedaan hebben, maar over die vrijheid zoals jij dat noemt hoor ik ze maar weinig, daarvoor moet je op de universiteit zijn (hoewel dat ook steeds minder wordt met SGO (student gericht onderwijs) of PGO (probleem gericht onderwijs)).

ik veronderstel dat de hbo niet verplicht is dus als je niet komt,het hen toch niet kan schelen,of vergis ik me,want ik woon in belgica. en hier ken ik alleen maar
aso=algemeen secundair onderwijs
tso=technisch " " " "
bso=beroeps " " " "
en daarna hoger onderwijs,unief enz.

En vertel es wat meer over dat volwassen onderwijs, want ik zie da wel zitte,hoe oud moet je zijn…enz.
thnx

Ik heb ook Probleem gericht onderwijs. Maar 4 uur per week en 2 projectweken per kwartaal zijn verplicht en de rest is vrijblijvend.

Tja, school is inderdaad mooi KUT. Ik zit op 3 Atheneum, ben blijven zitten(rara hoe komt dat?), en dit jaar ziet het er ook niet mooi uit. Tyfus wiskunde. Dat zal wel 4 HAVO worden. Maar ja, dan kan ik tenminste goed lol trappen, want op dat klote atheneum zitten alleen maar schijnheilige studiebollen.
Ik ben er dit jaar al/pas 4 keer uitgetrapt. Bij muziek, leraar uitgescholden, mocht ik 3 lessen wegblijven. Bij gym, daar had ik een klasgenoot voor zijn gezicht gemept. Bij Engels, omdat ik de lerares voor krielkip had uitgescholden, 2 lessen wegblijven(YES!) en uiteindelijk nog bij Duits, daar had ik de leraar nagedaan, maar hem leek het teveel op Der Führer, dus: 1 les druit en een opstel van 5 kantjes. Wat is school toch kut. Is er iemand die misschien hetzelfde ondervind als mij?

Ik snap jullie hier niet echt. Ben ik dan de enige die het wel leuk vind op school, en niet alleen om het lol trappen? Ik zal eerlijk toegeven: ik vind het leuk om her en der wat te leren…

Originally posted by jojk
Ik snap jullie hier niet echt. Ben ik dan de enige die het wel leuk vind op school, en niet alleen om het lol trappen? Ik zal eerlijk toegeven: ik vind het leuk om her en der wat te leren…

Kan je niet echt ongelijk geven. Alhoewel momenteel mijn klas niet egg toppie is (nerds he :)) en de stof niet intressant vind ik het best wel ok. Ik zit op de HTS en daar is het ook vrijwel vrijheid blijheid. Zoals Tax het HBO afspiegelt is het op mijn opleiding zekers niet…

JA IK denk wel dat je de enigste bent… :slight_smile:

JA IK denk wel dat je de enigste bent… :slight_smile:

Hm, ik weet niet wat het gemiddelde niveau van de freaker is? (Dit schreeuwt om een poll :)) maar het zal wel met hoongelach worden ontvangen als ik zeg dat ik iets van m’n leven wil maken en niet 40 uur per week een kutbaan wil hebben omdat ik alleen basisschool als voltooide opleiding heb?

aangezien ik op de hoge school zit en bijna nooit aanwezig ben kan ik moeilijk van school gegooid worden. Als ik van school zou gegooid worden kan dat bovendien een dodelijke afloop hebben aangezien de school nogal hoog is.