Kut scooters!

vbimport

Klore dingen! Ben net onderuit gegaan met die van me zus :mad: Had ik hem net gerepareerd want de carberateur kreeg te weinig lucht, ga ik testrijden en op mijn b*k :frowning: Midden in een plas en mijn trui kapot en alles doet zeer… Mijn ellebogen, mijn knieën en mijn enkels… Die klote dingen zouden verboden moeten worden!

Grtz een gekneusde G@M3FR3@K … :rolleyes:

Mee eens, ik heb me ooit bijna dood gereden, >> 3 weken ziekenhuis, half jaar revalidatie en nooit meer sporten was het daadwerkelijke resultaat.

Was geen scooter maar een opgevoerde/uitgebouwde Puch Maxi met een versnellingblok erondr (zeer exclusief, 110 Km/h :):):):))

Nu rij ik alleen nog met 4 wielen onder me kont, stuk stabieler, al bijven er risico’s he…

iets waarvan je niks weet, blijf je beter af :wink:

Originally posted by djrolo
[B]Mee eens, ik heb me ooit bijna dood gereden, >> 3 weken ziekenhuis, half jaar revalidatie en nooit meer sporten was het daadwerkelijke resultaat.

Was geen scooter maar een opgevoerde/uitgebouwde Puch Maxi met een versnellingblok erondr (zeer exclusief, 110 Km/h :):):):))

Nu rij ik alleen nog met 4 wielen onder me kont, stuk stabieler, al bijven er risico’s he… [/B]

da’s je eigen schuld

Ik reed 30 maar hij loopt 60. Ik moest afremmen voor een kleine bocht op het fietspad (het fietspad ja want ik was vergeten dat ze tegenwoordig op de weg moeten. Dit was in mijn tijd (3 jaar terug) nog niet zo)…

Maar op die weg lag zand :frowning:

Ongevalletje met de motor gehad…
Nauwelijks lichamelijke schade, alleen 1800 piek aan de motor…dat was minder.

Meestal is zoiets je eigen schuld, hoe lullig het ook klinkt…

Niet mijn schuld, ten tijde van het ongeval reed ik nog geen 60, maar er kwam een dikke volvo station achteruit uit een parkeerplaats, en ook al had ik speciale schijfremmmen op dat ding gemaakt (ipv de standaard trommels) >>> remmen lukte niet meer :(:(:frowning:

gelukkig leefde nog
een levben zonder uwe pagina
zou niet mogelijk zijn :slight_smile: :slight_smile:

Ik haaaaaaaaaaaaaat die dingen ook… vooral als je in de auto aan het kneuren bent en dat ze je van links en rechts tegelijk in halen enzow… vreselijk!!!

/me had vroeger ook zo’n scootertje! Een Kymco heette ie! Dat ding was een (originele) snorscooter die lekker 85 liep! :wink: Zonder helm! haha!
Vriend van mij had een (wat) opgevoerde MT waarvan niks meer origineel was en die liep 165km/u!!! Lekker normaal ja! (Techn. gegevens op aanvraag.)

OK dat is wel leuk… maar toch blijf ik er een hekel aan hebben… geef mij mar een auto dan :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
OK dat is wel leuk… maar toch blijf ik er een hekel aan hebben… geef mij mar een auto dan :smiley:

Tuurlijk is auto VET beter! Maar als je 16 bent kan je een beetje moeilijk in een auto naar school toe! Dat zouden me ouders nooit ok vinden! :stuck_out_tongue:

Toch was mijn brommertijd een mooie tijd…altijd opvoeren, knutselen, repareren enz., elke dag wel iets met die dingen… :slight_smile:

was gewoon hobby destijds…nu met Auto’s, HONDA ROELS!!!

Een scooter (of brommer) heeft me nooit aangetrokken. Vond het van die klotedingen en ze waren mij veels te duur. Zo’n scooter kost ongeveer 6000 piek of zo (is maar een gokje). Daarvan kan je beter 2500 piek uitgeven aan je rijbewijs als je 18 wordt en van de overige 3500 piek ga je lekker op vakantie, nieuwe rewriter of een hele zooi cd’s :).

Een scooter (of brommer) heeft me nooit aangetrokken

Mij ook niet…

DVD fab

Originally posted by madmax
[B]

Mij ook niet…

[/B]

Een dikke vette BMW uit de 3 serie zeker wel???/??, M3 was het he?..met nadruk op was! :frowning: :slight_smile:

Tja dat sleutelen leuk is en kijken hoever je kunt komen dat is idd leuk…

Zoals ik laatst iemand hoorde zeggen (kweet niet meer wie het was):
Nerds klokken hun computer over, Sjonnies hun brommers :smiley:

Nerds klokken hun computer over, Sjonnies hun brommers :smiley:

Weet nie wat je daar verder mee wilt zeggen…?!

Mee zeggen? Helemaal nix eigenlijk… maar aangezien we het hier ook over brommers opvoeren hebben moest ik aan deze uitspraak denken en vond ik het wel passend om die hier ff te posten…

Bij deze heb ik verantwoordelijkheid afgelegd voor mijn vorige post in dit topic… :slight_smile:

Bij deze heb ik verantwoordelijkheid afgelegd voor mijn vorige post in dit topic… :slight_smile:

Hey DN, we zijn nu bijna aan het chatten! haha! Bennie op IRC… ff kieken! :wink: (jaja, ik weet het; inhoudloos)