Kut @homo :mad:

vbimport

Ik moet even een verhaaltje vertellen over die eikels van een @homo.

In januari van dit jaar was er eindelijk duidelijkheid, in mei zou er hier internet over de kabel komen, ik (en mijn ouders) al helemaal blij omdat ik dan eindelijk een keer van die fuckin hoge telefoonrekening af zal zijn. Dus ik vanaf 1mei elke dag kijken op de site van essenthomo om te kijken of ik me al kon aanmelden en er gebeurde maar steeds niet. Dus ik vanmiddag het nummer van @homo bellen 08000093, heb ik eindelijk na 10 minuten iemand aan de lijn blijkt dat ze hier nog niet eens aan het testen zijn en dat het toch nog zeker wel 3 maand duurt voordat we hier internet over de kabel hebben. Dus ik zeg hoe kun je nu op werkzaamheden die 4 maand duren meer dan 3 maand vertraging hebben…Zegt die gast aan de telefoon :“ja dat weet ik ook niet, maar je kunt je naam alvast noteren dan krijg je bericht als de dienst wel beschikbaar wordt” Dat heb ik toen maar gedaan, want je moet wat he.

Als je wilt weten hoe ik me nu voel dan is dat voor mij heel makkelijk uit te leggen…

:mad: Ik voel me heel erg kut omdat ik geen kabel/adsl heb en ik heb een kut-computer :mad:

Goh wat heb ik zin aan het weekend :smiley:

Tja @home. Vroeger roelde het maarja hun netwerk word ook steeds voller. Maarre het roelt nog steeds. Enne je zegt na eindelijk 10 minuten… ahum ik heb nu 3x gebeld en moest elke keer langer dan 40 minuten wachtten :frowning:

mij houden ze al vanaf herfst 1999 aan het lijntje met jah over 3 maanden is het beschikbaar! :(:frowning:

Maar Tiel is toch wel een redelijk grote stad? Daar moeten ze toch wel zoiets hebben? Hoe dan ook @homo stinkt :mad:

Lucky @^$#*(#@!.. Maar 3 maand vertraging… Hier weten ze nog geen eens wanneer het komt :frowning: :frowning: :frowning:

Ik vraag nu elke dag maar wat van die info aan zodat ze denken dat er hier vraag naar is :).

Ik had me ook 4x aangemeld, maar geen 1 keer een reactie teruggehad… Na een 1 uur wachten aan de telefoon had ik eindelijk een afspraak, :slight_smile: Komt die eikel niet opdagen :mad:
Nog maar een keer kwaad gebelt, 1 week later was er dan eindelijk iemand, Na 2 uur was hij klaar met installeren, zonder resultaat :frowning: Namelijk omdat er storing was bij @Home. :confused:

De volgende dag deed @home het nog niet, dus heb ik zelf maar ff gecheckt of alles klopte, HEEFT DIE VIEZE AMATEUR de draadjes van de UTP kabel doorelkaar gehaald. Dus ik 2x een klacht naar @Home gestuurd, maar na 1,5 maand nog geen ene reactie terug gehad…

Dat vindt ik nou een KLOTE Service…

En dat wou ik nou ff kwijt :):slight_smile:

Zo zie je maar weer, Eindhoven is the place to be.Kabel,ADSL,PSV etc.(geintje)

Maar ik begrijp je ergenis, en je vraagt je af waarom die kabelaars niet een beetje haast maken want dat levert toch weer lekker wat geld op al die nieuwe abonnee’s.

mzzl

Let eens op mijn dorp. In september 2000 was het hoge woord eruit: uiterlijk 1 dec 2000 is het bij u beschikbaar. Ja ja dikke l*l ja. 1 dec lag de kable in de grond voor de deur so far OK. Inmiddels is het 8 mei en nu weten ze het niet meer: het is niet bekend bla bla.

En ja inderdaad @homo’s daar.

Essent@Home is druk bezig diverse klantaansluitingen te realiseren. Omdat de inversteringskosten de pan uitrijzen heeft @home besloten voorrang te geven aan klantaansluitingen. Tevens is @home bezig met een nieuw project nl Modulair Kabel Systeem (glasvezel, maar dan anders…). Ook heeft @home diverse dorpen al voorbereid op een kabelnetwerk, maar nog niet alle netwerken draaien foutloos. In de beginfase heeft essent diverse aannemersbedrijven ingehuurd om hun netwerk zo snel mogelijk in de grond te krijgen, maar hier en daar zijn nog vele fouten te vinden waar we dagelijks mee te kampen hebben. Dus verwacht niet dat @home snel kan leveren, dit is dus zeker niet waar

stel je niet aan in het dorp waar ik woon
word nog niet gepraat over de aanleg
van een eventueel nieuw kabelnet…
dus de komende heel veel jaren zal hier
nog geen kabel komen. :frowning:

Originally posted by Brinta
Zo zie je maar weer, Eindhoven is the place to be.Kabel,ADSL,PSV etc.(geintje)

Dan vraag ik me toch echt af welke provider al adsl aanbied, want hier kan ik het nog niet krijgen hoor…

Planet internet!

hoop dat hetzelfde verhaal niet gaat gelden voor al die ADSL aanbieders…maar ik vrees van wel :frowning:

IK heb soms op kleine(korte)storingen na geen probelem met me mxstream kan me de nachtmerries nog herinneren van casema BRRR :frowning:

Mxstream is wel stukken stabieler met op zijn top 110kbs(1 verb)download als je een erg snelle pub of site treft dan. maar gemiddelt op de 35/40kbs

tsja: die mensen houden gewoon van rond de pot te draaien. Er zou een 9de wereldwonder schapen als ze eens rechtuit zeggen dat ze geen idee hebben hoelang dit nog gaat duren.

Juist ja, er zijn toch maar 7 wereldwonderen, hoor ik je al denken. Het zevende is nl. dat CV heeft leren plakken en kopieren. Tsja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit… :smiley:

Originally posted by phrozeman

De volgende dag deed @home het nog niet, dus heb ik zelf maar ff gecheckt of alles klopte, HEEFT DIE VIEZE AMATEUR de draadjes van de UTP kabel doorelkaar gehaald. Dus ik 2x een klacht naar @Home gestuurd, maar na 1,5 maand nog geen ene reactie terug gehad…

Tsja de monteurs zijn niet van @Home, dus je moet niet @home de schuld geven. Of ze zijn van monteurs veranderd hier kwam (in het begin) een gast van een ander bedrijd Datatronics ofzow. Misschien waren de monteurs nog aan het leren ofzow want dit was een van de eerste dorpen waar kabel lag. (En dit is niet zo groot dorpje) woei :smiley:

Enne nog iets de service van @home kan beter maarja wat wil je als er 1000 mensen ofzow opbellen per dag :slight_smile:

Tiel heeft iets van 40.000 inwoners dus is redelijk maar kwa multimedia lopen ze hier ver achter…

zo hebben we 3 maanden geleden pas TMF op de kabel! volgens mij had heel NL het al maar hier is alles als laatste :(:frowning: jammergenoeg

Originally posted by Brinta
Planet internet!

Ik heb het nog ff nagekeken en voor de zekerheid ook nog ff gemailt, maar hier bieden ze het toch echt nog niet aan… :frowning: