Kut computer

vbimport

godver**** :mad: kut pc de hele tijd een blauw scherm doe ik een cd-rw in de cd rewriter ja hoor blauw scherm die klote computer is lang bezig met het opstarten 1 of ander kut netwerk aan het zoeken wat ik helmaal niet wil en duurt het dus weer 2 minuten langer.
nu wrdt ik het allemaal schijt ziek en heb al een paar keer op die computer lopen meppen om mijn irritatie kwijt te kunnen.
norton utileties gedownload.dan zou je weer goed werken nou ik merk het weer nog steeds een blauw scherm als als ik een video op grootscherm zet.
en nu weer dit geouwen hoer.vaak zin in om een hamer te pakken en de computer te mollen en daarnaa die lui van window’s moest ik ff kwijt.

ik zoek een goed programma dat cht is een x zijn werk doet dus alles repareren die zoals norton een beetje in je registratie kijken nee een goed programma!!!:mad::mad::mad:

Hi Dude,

Relax, ik weet niet met welk proggie je burnt maar gebuik gewoon clone CD op www.elby.de kun je het downloaden.

En misschien moet je je hd is effe helemaal leeg vegen en dan alles op niew installeren!

Greetz Sorcerer

clone gebruik ik

vroeger had ik een recovery cd en dat was pas handig alles werd gechecked en alles goe d geinstaleert elke keer dat dat werd gebruikt liep de pc weer goed.
maar die cd werkte alleen maar bij een 400mhz die ik toen kocht

Hi,

Je kunt zelf ook een recovery CD maken!

Of gewoon je PC een beetje onderhouden met systemworks van norton!

How stressed can U get! :stuck_out_tongue:

zekers maar ik wer die pc ff schijtziek want op momenten dat je het nodig hebt doet ie het niet en ik moest net vlug een cd branden

ik begrijp het al

je hebt gewoon een vaginale PC :?

norton ghost is ook handig voor een image te maken :slight_smile:

Als ik jouw was zou ik ff de hd formatteren en win er opnieuw opzetten ik heb ook een tijdje gehad dat ie de hele tijd op fuckde. Nu ik het er weer vers op heb gezet krijg ik nog maar ongeveer 2x per dag een blauw scherm das een hele verbetering.

Originally posted by whatever
Nu ik het er weer vers op heb gezet krijg ik nog maar ongeveer 2x per dag een blauw scherm das een hele verbetering.

Doe je toch iets fout ergens want ik heb nooit een blue screen! Moet je toch je config maar is nalopen! :stuck_out_tongue:

Hehe draait zeker onder linux!!

Linux Rulezzz…

dat moet wel :slight_smile: Of hij heeft een zwart/wit monitor ofzo.

Of de idioot zit naar de TV te staren!

Misschien effe terug serieus… lachen met wookie kan altijd nog, denk dat ie op het forum woont ofzo.
Kijk als je snel effe wil branden zorg je best voor een pc die dat kan en verder niks. Zoiets kan je bereiken met een dualboot systeem. Je installeert eerst win98, en vervolgens win2000 op een ntfs partitie. Op win2000 installeer je alleen je branderspul en iets om je labeltjes te maken.
Win98 hou je voor alle andere rotzooi en als beloning krijg je daar dan de prachtigste blue screens. Ik denk niet dat wookie overdrijft, k’gebruik zelf clonecd en nero onder win2000 en heb nooit problemen.
Proberen maar zou ik zeggen,t’is niet moeilijk want win 2000 maakt die dualboot optie automatisch.
Veel succes

Ik heb zelf win2000 er op staan en nooit problemen met blauwe schermen en dat soort dingen. :slight_smile:

Ik heb dus blijkbaar in vergelijking met jullie de “perfecte pc” :wink:

Moest ik ff kwijt!

Ik heb nog niet veel van die fameuze blauwe schermen gezien hoor. (ik klop het even af :slight_smile: ) Volgens mij hangt het vooral af van een goede samenstelling van je pc. Ik heb een tijdje Win2000 en nu WinME en ik heb onder 2000 slechts een paar blauwe schermen gehad, omdat ik echt eens aan het klooien was. Onder WinME heb ik tot nu toe nog geen blauw scherm mogen zien. Allez telkens ik ME opstart zie ik een blauwe scherm omdat mijn bureaublad nu eenmaal ee blauwe achtergrond heeft :smiley: .

Een dualboot systeem is echt handig als je een stabiel systeem wil hebben om te fikken. Maar dan moet je dat systeem ook alleen maar gebruiken om te fikken. En dan gebruik je het andere om je games en andere spullen te installeren.

Tenslotte is het ook steeds handig om een image te maken als je net een schone installatie hebt gedaan, eventueel met de belangrijkste proggies al geïnstalleerd. Dit scheelt veel tijd als je dan ooit nog eens een format doet. Verder hoef je voor proggies die een serial nodig hebben die online wordt gegenereerd via de gegevens van je pc, niet telkens te vernieuwen. Je gegevens blijven toch dezelfde als je de image terug zet.

Veel succes en greetz

Ik heb WinME eventjes gehad want ALLES liep op de een of andere manier de soep in: duizenden Blue Screen of Deaths, PC sloot niet af (moest altijd met aan/uit knop) en meer van zulks.

Ik heb Win98 teruggezet. Alles liep als een zonnetje. Vlug een image gemaakt met PowerQuest Drive Image Pro 4 (http://www.powerquest.com/driveimagepro/) op CD’s gebrand.

Het maffe is: hoe ouder de Windows versie (Win98 niet meegeteld) hoe lekkerder alles loopt. Ik heb nu nagenoeg NOOIT trubbels (afkloppen) en i.i.g. geen blauwe schermen!

aan je klachten te horen lijkt het alsof je een
gaar dimmetje in je pc hebt zitten…

Originally posted by Sorcerer & whatever
[B]Hehe draait zeker onder linux!!
Linux Rulezzz…

dat moet wel :slight_smile: Of hij heeft een zwart/wit monitor ofzo.

Of de idioot zit naar de TV te staren![/B]

Thx you guys! :stuck_out_tongue:

Maar ik draai geen Linux hoor, gewoon dualboot ME/2K waarvan ik 2K het meeste gebruik! Eigenlijk ME bijna niet alleen als ik eens een game wil spelen (die op 2K het nie doet) of een app heb die alleen voor 9x beschikbaar is! :wink:

Enne… ik kijk bijna geen TV, heb em wel vaak aanstaan op 1 van de 3 muziekzenders! :stuck_out_tongue: