Kunnen ze je tracen als je met iemand praat via ICQ?

vbimport

ja ze kunnen dat,
maar waarom zouden ze ze kunnen volgens mij ook al kijken wat er op je pc staat [was eens een topic op het nieuws bord]

stel voor dat je met nen verkeerden aan het communiceren bent via ICQ
kan die dan uw IP tracen enzo dus ook uw woonplaats tracen ?

ken08, de laatse tijd gaan al jouw topics over of mensen je kunnen achterhalen bij dit of dat of dat ze je verwijderde gegevens van je harde schijf kunnen terughalen… Beetje achterdochtig geworden?
Helaas kan ik je vraag niet beantwoorden, want ik ICQ nooit.

Ja

Als ze uwe ip weten kunnen ze u tracen en naargelang dat dat niet moeilijk is …

god verdomme !
is er nu niets waar ze u nie kunnen tracen ?
gewoon omdat ik een paar backups heb en graag soms eens een games speel dan beginnen ze al te dreigen dat ze binnen gaan vallen !
die eikels verdienen klop !
als die hier ooit komen bel ik al men vrienden op en komen ze wel eens af met hun baseball knuppels om die eikels af te meppen
god verdomme
kheb zo juist een splinter nieuwe dreamcast gekocht !!! met 1 origineel spel
ik zit wat op een dreamcast forum te chatten
en sega mailt me dat ze gaan binnen vallen !
godverdommese eikels !!!
die verdienen niet om te leven !
ja grof gezegt maar ik ben het beu !!!
2500 ballen voor een spel da ge een week speelt !!! schandalig !!!
ze zouden die mensen in den bak moeten steken voor afzetterij !!!
kben da echt beu !
verdienen ze nog nie genoeg of wa ?
500 fr per spel is een normale prijs !

Maak je niet druk ken08. Sega gaat echt niet bij jou binnenvallen hoor. Ten eerste als ze dat al zouden willen dan gaan ze dit niet aankondigen aan jou en ten tweede kunnen ze beter degene pakken die deze spellen ‘maakt’ dan iemand die ze koopt… of hoor jij bij Utopia of een andere crack group?

ha ja eigenlijk lijkt mij da ook bizar
want ik ben maar een kereltje dat
enkel wat voor het plezier af en toe iets kopieert en dat dan voor 10 min speel en weg smijt in de kast
en die vorte schooiers beginnen te dreigen !
ik zit natuurlijk niet bij utopia of zo hoor
ik amuzeer me gewoon om soms eens een werkent cdtje te burnen
en ja dat spelen he !
geef nu zelf toe !
je speelt het een dagje en het vliegt in de kast !daar ga ik geen 2000 ballen aan geven hoor.ik koop enkel de goeie games in de winkel zoals NBA Live 2000 en Colin McRae rally 2 ga ik ook kopen omdat ik dat veel ga spelen dan vind ik het de moeite om te kopen
maar die sega eikels ! ik hoop dat dreamcast een FLOP word tegenover Sony Playstation en daar zit veeeeeeeeeeel kans in !