Kunnen draadloze muis en tb oorzaak van mijn PC vastlopers zijn?

Hoi allemaal.Ik ben helemaal nieuw hier.Maargoed, ik heb een vraag.Mijn pc loopt na een aantal minuten helemaal vast.Ik las al eerder dat het zou kunnen dat de draadloze muis en tb er mee te maken kunnen hebben.Maar is er misschien mogelijkheid dit te verhelpen?Ik wordt er echt helemaal gek van :frowning:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen…Groetjes,Cynthia…

ps…toetsenboord doet ook wel eens raar dus zou er idd mee te maken kunnen hebben.Welke toetsenboord en muis raden jullie mij dan aan?Dan ga ik er meteen 1 kopen ;):smiley:

Hoi Cynthia, welkom aan boord :slight_smile:

Je zegt dat je toetsenbord de oorzaak wel eens zou kunnen zijn. Het kan natuurlijk zo zijn dat je toetsenbord door de een of andere reden niet meer werkt (bijv batterijen leeg of geen/slechte ontvangst door de zender). Er zijn echter ook talloze andere redenen te verzinnen waarom een computer vast hangt (of lijkt te hangen). Kun je wellicht een ander toetsenbord en muis aan het systeem koppelen (liefst met kabel) en dan eens kijken wat er gebeurt? Het zou me niet verwonderen als dan hetzelfde gebeurt…

We horen wel van je! (neem ik aan;))

Originally posted by Dee-ehn
[B]Hoi Cynthia, welkom aan boord :slight_smile:

We horen wel van je! (neem ik aan;)) [/B]

Goh Dee-ehn, wat ben je plotseling aardig. :bigsmile: :wink: :stuck_out_tongue:

Cynthia, probeer eerst een ander toetsenbord en muis zoals Dee-ehn voorstelde. Als het probleem blijft geef dan iets meer informatie over je systeem, dan kunnen we kijken of we het probleem kunnen achterhalen.

Ik ben opeens ook heel aardig. :slight_smile:

Goh, volgende keer als ik geholpen wil worden geef ik mijzelf ook een vrouwelijk alias… Iedereen is zo behulpzaam ineens! :wink:

[offtopic]

Voor degene die het nog niet wisten, we zijn tegenwoordig voor iedere nieuwkomer heel erg vriendelijk… vrouwelijk of mannelijk :wink:

En geef toe, niemand hier heeft er een probleem mee dat er wat meer V-tjes op het forum komen, aangezien dat ook weer de gezelligheid ten goede komt (althans in mijn ogen)…

[/offtopic]

Niet alleen meer gezelligheid uiteraard. :smiley: Maar het is ook zo dat niet alleen mannen de problemen op kunnen lossen ( EN NEE II BEN GEEN VROUW !!!) :a en een vrouw misschien wel een heel andere kijkwijze heeft:confused: .

mzzl Dunedain

Het leven is een sexueel overdraagbare ziekte.

Originally posted by Dee-ehn
[B][offtopic]

Voor degene die het nog niet wisten, we zijn tegenwoordig voor iedere nieuwkomer heel erg vriendelijk… vrouwelijk of mannelijk :wink:

En geef toe, niemand hier heeft er een probleem mee dat er wat meer V-tjes op het forum komen, aangezien dat ook weer de gezelligheid ten goede komt (althans in mijn ogen)…

[/offtopic] [/B]

Klopt wij zijn altijd vriendelijk!!

En hoe meer V-tjes hoe beter (van welk standpunt je het ook bekijkt).

@Cynthia, hoe staat het met je probleem? Heb je al meer info voor ons?

Ik zou beginnen met ze niet langer V-tjes te noemen. Geloof me, dat vinden ze doorgaans niet leuk.:wink:

Mensen, on-topic reageren aub.

haha wat zon meid allemaal wel niet kan doen

Originally posted by The Shadow
haha wat zon meid allemaal wel niet kan doen

JA, wat vrouwen allemaal kunnen doen dat weten we wel!! :stuck_out_tongue: :bow: :wink:

Euh, back to the topic, please.