Krijg het maar niet gekopieerd...help

vbimport

Ik probeer nog altijd commando’s te kopieren maar het lukt niet.Ik heb de raad opgevolgd van iemand van hier en hij zij dat ik eens moest kijken naar wat op de achtergrond stond maar mijn systeembronnen staan op 87%.Daar zit dus het probleem niet.Ik gebruik clonecd en waneer hij op 63% geraakt dan valt hij uit.Bufferunderrun.Bij nero geraakt hij tot 70% en valt dan pas uit .Ook bufferunderrun.Heb een creative 4224 en scrijf op 2x. KAN ER IEMAND MIJ HELPEN?

ik zou hem binnendoen om te laten checken
kameraad van me heeft da ook gehad, en toen had ie een nieuwe gekregen. Was iets mis mee, ad binnekant van het apperaat, maar kwee nie juist wat

trek voor het branden je netwerk utp kabel eruit
alle programma’s afsluiten, daarna met ctrl+alt+del alles taak beindigen behalve explorer & systray
schijfcontrole draaien
harddisk defragmenteren
met nero branden, in de wizard compilatie, cd-copie, beeld: op je snelste harddisk laten zetten, beeldbestand na kopieren wissen, kopier-opties:
rechtstreeks uitvinken, leesopties: pogingen: 50
negeren, doorgaan.
als je ipv WindowsME windows98 hebt, rechtsklikken op de taakmanager en kiezen voor uitschakelen.
oh ja 5.0.3.8 versie is aardig goed.

Gebruik clone cd kopieerd alles

Je kunt die cd naar ik aanneem wel op andere pc’s branden? Of met andere software op jouw pc?

zo’n problemen heb ik ook gehad met mijn kut cd-writer…

in het begin ging het nog wel op cd-rw maar niet op gewone cdrs, maar na een tijdje ging het op cd-rws ook al niet meer

ik heb toen garantie gebruikt…

maar nu met nieuwe heb ik soms ook rare dingen:
dan loopt bv de buffer in nero (de grote) helemaal leeg en mijn cd-writer buffer loopt half leeg en dan begint hij terug te vullen…
meestal vult ie na de 2e keer niet meer bij en krijg ik ook een bufferunderrun (en dat terwijl mijn pc niets belast wordt)

tja…

kut cd-writers zijn nu eenmaal kut voor iets he…
:slight_smile:

tip: koop nooit een aopen crw9420 (dit is nu mijn 3e en enkel de eerste viel mee)

ps: heb je het enkel met commandos want ik meen mij te herinneren dat daar wel een goeie beveiliging op stond…