KPN Eredevisie in Fifa 2002!

vbimport

Ik weet niet of het al ergens gepost is op het forum maar kwam hem net tegen. Is nog een beta maar werkt gewoon goed.
Je kan hem hier halen http://soccer.gamez.nl/DFP/

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Leuk, jammer dat ik een schijt hekel aan voetbal heb!

joe thx dude! alleen jammer dat ik… fifa2002 niet meer speel

Nice!

Sorry voor onze zuider buren maar die worden er uit getjoept.

Originally posted by --> Cronos <--
Is nog een beta maar werkt gewoon goed.

Nou, niet bepaald!
Als je van een hoogblonde Anastasiou onder nummer 2 houd…
Of een zwarte Vennegoor…

Wordt fifa 2002 dan door Disney op de markt gebracht???

En promoten ze zo onze Mickey Mouse-competitie…

Ik zei toch dat het een beta was. En hij werkt toch goed, en misschien is hij wel naar de kapper geweest en heeft die andere een zonnebank aangeschaft. :stuck_out_tongue:

Hier kan ik ik denk wel ieamnd mee blij maken bedankt

Originally posted by --> Cronos <--
Sorry voor onze zuider buren maar die worden er uit getjoept.

Geen probleem, we zullen aan jullie denken als we op de World Cup spelen :stuck_out_tongue:

Originally posted by haldol
[B]

Geen probleem, we zullen aan jullie denken als we op de World Cup spelen :stuck_out_tongue: [/B]

na ja persoonlijk ga ik liever niet naar het WK dan zoals onze zuiderburen als opvulling van het toernooi te gaan…:slight_smile:

De eerste update staat er op.

Originally posted by pietpaulusma
[B]

na ja persoonlijk ga ik liever niet naar het WK dan zoals onze zuiderburen als opvulling van het toernooi te gaan…:slight_smile: [/B]

Wij gaan tenminste hé, wij hebben het tenminste niet verprutst zoals jullie.

Wij hebben misschien niet de beste ploeg ok, maar wij spelen het tenminste eerlijk, kan van jullie ook al weer niet gezegd worden, 3 spelers al betrapt op doping… dat is niet niks.

na ja eerlijk? Ik vond dat toneelspel van die ene speler van jullie niet zo eerlijk, das de 3e keer al, eerst in '86, toen in '98 en nu weer tssss:)