Kournikova naakt

vbimport

Weer zo'n mooi FOK bericht...

Penthouse USA kwam vandaag met de mededeling dat tennisster Anna Kournikova in het juni-nummer naakt te bewonderen valt.

Anna weigert al lang elke aanbod om bloot te gaan en werkte ook niet mee aan deze reportage. De foto's zijn genomen door een freelance-fotograaf die Anna lange tijd bespioneerde met hele sterke telelenzen.

De 20-jarige Kournikova, die momenteel de vriendin is van Enrique Iglesias gaf nog geen commentaar op het perscommuniqué, maar verwacht wordt dat ze een aanklacht zal indienen. Andere sterren zoals Geena Davis, Uma Thurman en enkele anderen overkwam hetzelfde. Kournikova is wel één van de meest geadoreerde jonge vrouwen van dit moment.

Nu moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik niet zo kapot ben van haar (uiterlijk), maar ik denk dat de rest van de mannelijke wereldbevolking het hier niet met me over eens is...!

piXXX?

anders ik niet geloven :wink:

zelfs als het geen nepfoto’s zijn kan ze me weinig boeien :slight_smile:
Zo speciaal vind ik haar niet.

Originally posted by Totibbs
[B]piXXX?

anders ik niet geloven :wink: [/B]

[b]
in het juni-nummer

[/b]

Ff geduld svp…

Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.

Hmmm, ik misschien “the morning after” :wink:

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.

Die’s veel te jong voor jou! :D:p

mwa wel een leuke verschijning op het tennis veld, dit i.t.t. de Williams zusjes, Seles, Hingis, Navratilova en nog een stek van die horken.

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Die’s veel te jong voor jou! :D:p [/B]

ze is net als ik volwassen :slight_smile:

zij misschien nog wel meer dan ik

Ik vind d’r ook maar helemaal nix, totaal geen uitstraling ofzo!

10x nix! :mad:

ik vind r ook niet echt een superbabe, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik de fotos niet zou willen zien zodra ze beschikbaar zijn :slight_smile:

Originally posted by Marsz-=FX
Jaaah…, tis juni…!!! Kom maar op met die foto’s…:))

Spijtig jonge, het ging niet om Anna. :frowning: 't Waren oude foto’s van een andere chick.

Das mooi jammer… :frowning: (ik ben lekker laat met mijn reactie, trouwens…)