Kotservaring (N.a.v. Ontgroening)

vbimport

Ok :smiley:

Ik kon het niet laten dus even n.a.v. het verhaaltje ontgroening, stel ik even de volgende vraag.
Deze vraag ben ik al eens tegengekomen in een ander forum en stel ik hem dus nu hier. :cool:

De Vraag :stuck_out_tongue:
Wie wil er wat vertellen over zijn:

Kotservaringen :confused:

Dus een speciale ervaring.

bv. (eens ergens gelezen)

Meid en gozer (verliefd) op de kamping, meid is heel knap en geniet de aandacht, gozer vindt dat nie leuk.
Lekker gefeest en Meid zwaar besnopen wordt bij tent gebracht door de gozer, de gozer gaat even naar de plaatselijke water afdeling. ondertussen ziet een andere gozer zijn kans schoon, een besnopen meid is neukbaar, dus zo gedacht is gedaan(not)
de vriend ziet bij terugkomst een stinkende groen uitziende gozer voorbij stuiven richting wc. ge zult wel begrijpen wat er is gebeurd, inplaats een gratis makkelijke wip kreeg de knul een kotsbad.
:smiley:

Dus luitjes laat ze maar horen

ROFL.
Zo heb ik er ook een gelezen van een meiske wat hoteldebotel tot over d’r oren verliefd was op een jongen.
Toen ze er eindelijk achter kwam dat het ook wederzijds was ging ze totaal uit d’r dak, alleen met het zoenen was ze zo zenuwachtig dat ze de knul van d’r dromen ging zoenen, ze spontaan misselijk werdt.
Dus die kinders waren heftig aan het tong worstelen,t oen werdt het het meiske ietsie te veel en kotste die knul tijdens het tongen finaal onder.
Ze kon het verder vergeten met die knul, hij vondt het nogal smerig om door een meiske in zijn mond gekotst te worden.

aha soort South Park :slight_smile:

1. Maat van me was straalbezopen z’n vriendin aan’t tongen en moest kotsen; het spoot er langs hun lippen uit. Meisje zei: “hij ziet me niet meer graag want hij kotst op me” :slight_smile:

2. Andere maat moest plots heel fel kotse, het kwam langs z’n neus en hij had erwtjes gegeten…:slight_smile:

3. Nog twee andere maten waren naar zee geweest en snacths naar’t appartment gegaan. In de gang van hun appartment spurtte er een naar het wc, hield z’n hand voor z’n mond, maar het kwam toch te vroeg en het spoot zoals een tractor mest uitsproeit door de gang. Een heel spoor kots tegen de muur.

4. Zelf heb’k een ganse fles pissang uitgekotst (de inhoud hé :p) En een keer in’t midden van een fuifvloer.

Jah, maar bij South Park kotste hij TEGEN haar gezicht/mond.

In het artikel zaten ze al mond op mond toen ze moest spouwen (brrrrrrrrr)

Originally posted by Wannes
[B]1) Maat van me was straalbezopen z’n vriendin aan’t tongen en moest kotsen; het spoot er langs hun lippen uit. Meisje zei: “hij ziet me niet meer graag want hij kotst op me” :slight_smile:

1. Andere maat moest plots heel fel kotse, het kwam langs z’n neus en hij had erwtjes gegeten…:slight_smile:

2. Nog twee andere maten waren naar zee geweest en snacths naar’t appartment gegaan. In de gang van hun appartment spurtte er een naar het wc, hield z’n hand voor z’n mond, maar het kwam toch te vroeg en het spoot zoals een tractor mest uitsproeit door de gang. Een heel spoor kots tegen de muur.

3. Zelf heb’k een ganse fles pissang uitgekotst (de inhoud hé :p) En een keer in’t midden van een fuifvloer. [/B]

Wel gezellig uitgaan dus met die groep vrienden van je :slight_smile: Tering hee :wink:

hehehehhh echt goor dit zeg. Ik kan het altijd wel binnen houden (of ik drink nie genoeg???) :):wink:

Zo kan ik er ook nog wel wat vertellen…

-17 april 1999, ter promotie van mijn drive in show geef ik een feest in een zaal… pilsjes waren die avond 1,50 en was het dus zuipen geblazen voor mijn vrienden (eentje kwam bij me of ik ff zijn geld kon tellen want dat lukte niet meer :))… goed die zuipen en zuipen en zuipen en zuipen en zo rond 3 uur was het afgelopen… toen was het dus kotsen geblazen… ik weet niet hoeveel man maar het waren er veel… die jongen die me zijn geld liet tellen was onderweg op de fiets naar huis 6x over zijn nek gegaan!!! :slight_smile:

-juni 1999: vriend van me geslaagd, dus een feestje… goed ik erheen en we hadden een weddenschap… dat ik binnen een uur een halve krat kon leegdrinken… dat lukte me opzich prima en ik was niet eens dronken… alleen toen kwam het: wij gingen pizza bestellen… dus wij lekker pizza aan het eten een half uurtje later en door het toedoen van de alchohol stomweg wat vergeten: mijn maag verdraagt geen champignons… voelde me dus niet zo lekker ik naar de plee… zonder resultaat… terug op de bank dan maar… opeens voelde ik het… wilde naar buiten rennen maar zag niet dat er nog een hordeur (met van dat fijna gaas) was… dussuh ik vol door die hordeur kotsen… toen rolde hij op en ben ik verder gegaan in de vijver…
daarna hebben we nog lang met de tuinslang staan schoonmaken,
(dus je weet het: geef mijn GEEN champignons!)

en verder… euh ik heb wel eens meegemaakt dat er een meid in de discotaxi (waren we naar de pep geweest) moest kotsen… eerst om de haverklap uitstappen en daarna gewoon in de taxi (die meid was trouwens zo goed als topless :D) en nog meer van dat onzin… maar die twee waren de twee leukste die ik zo ff snel kan bedenken…

wat een lap text zeg :slight_smile:

Ik heb 1 keer een gigantisch zuipfeest gehad joh, dat wil je gewoon nie weten man! Maar ik ga het toch ff vertellen! :wink:

Feestje was bij een vriend van me thuis; z’n ouders waren het weekend nie @ home dus geen gezeur!
Wij begonnen al 's middags flink te zuipen (ik dronk toen nog bier) en we waren voor het eten al half kort; gek hè, met dat zonnetje op me bol! :wink:
Maar toen al de “gasten” kwamen begon het pas echt raak te worden! Iedereen was binnen de kortste keren helemaal kort omdat er zoveel alcohol aanwezig was!! haha!
En dan nog te bedenken dat het lekker warm was en dat er binnen een soort mist van wietlucht hing! :stuck_out_tongue:
Als je naar buiten liep dan vond je overal langs het pad kotstplekken! Gatver man! :stuck_out_tongue: Van die mensen die denken dat ze wel tegen alcohol kunnen maar in de praktijk altijd snel kort zijn! hehe!
Nog diverse ramen/glazen gesneuveld uiteraard!
Ik weet nie meer hoe ik boven gekomen ben (sliep daar nm) maar devolgende dag vet lang bezig geweest alles op te ruimen man! :frowning:

Bovengenoemde personen zijn bij deze NIET op mijn verjaardag uitgenodigd.

(dat vieze gekots gadverdamme)

Oh ja…dit moest me ook nog van het hart…

Men beste vriendin kwam met haar nieuw lief om ons (ik en nog een goede kameraad) voor te stellen. Zij komen daar aan en zij zegt 'hoi dit is nu …" wij springen met twee recht en lopen naar de andere kant van het straat waar wij naast elkaar de haag onderkosten. wij hadden namelijk al heel de dag aan het gordon drinken geweest (straf spul) en dat moest eruit net op de moment van kennismaking.

Het is nooit tot een echte vriendschap gekomen tussen ons en het lief.

weinig reacties maar die laatste, momentje even de tranen uit mijn ogen vegen, die laatste dat vind ik pas uniek.

keep it coming.:stuck_out_tongue:

was geslaagd en 3 weken geleden een feestje gegeven samen met 5 vrienden en we nodigden 50 a 75 man uit dus moest veel bier komen en tjsa we konden ergens goedkoop bier opkopen 60 liter (2x30 liter) voor 100 piek maar bleek bok bier te zijn dus sloeg er goed in hoor iedereen dronken 10 mensen die stonden te kotsen en zo oh en ik drink niet kon wel lachen om die suckers :slight_smile:

Ik had een maand of 2 geleden een examen feest (ja VOOR de examens) en we waren bij een klasgenoot thuis met zo’n 40 man
en binnen 2 uur rende de eerste al kotsend naar buiten, na 4 uur was bijna iedereen dronken ( zo’n 5 man niet schat ik) en rende de een na de ander naar buiten om te kotsen de anderen die niet zelf konden lopen werden naar buiten gedragen om daar te gaan kotsen.

(ondanks dit alles was het wel een gezellig feestje)

ik was natuurlijk een van de 5 die niet dronken was ( ik ben niet zo’n alcohol fan)

toen het afgelopen was heb ik een vriend maar geholpen naar huis te fietsen want ook die was straal bezopen en we waren nog niet op de helft of ook hij kotste over zichzelf heen > smakelijk gedoe allemaal!

Een vriend van me heeft het eens gepresteerd uit het raampje van de rijdende auto waar ie in zat te kotsen. Een mooie streep inhoud zat helemaal op de linkerkant van de auto…

Diezelfde vriend was op mijn examenfeestje van de Havo , tussen mijn (toen ik daar nog woonde) en zijn huis zit 1 straat en ongeveer 3 lantaarnpalen. De eerste lantaarnpaal heeft 2 weken mogen genieten van zijn maaginhoud. Geen mens ruimde het op en het is weggeregend.

Ikzelf was eens uitgenodigd bij de buren. Daar hadden ze halve liters Lindeboom wat nogal heel lekker ging. Helaas was mijn moeder op hetzelfde feest en heeft mij er dus weggesleept toen ze 1 keer in mijn niet zo heldere oogjes keek. Tussen de buren en ons staat 1 boom op het trottoir. Daar ben ik dus tegenaan geknald.

Wel Cool allemaal.
Ik zelf heb ook best veel afgekostst.

Maar toen de tijd begon dan ik in de Dilligence ( discotheek in Heerlen ) begon te werken hebben ze ( het personeel ) me het wel geleerd, ik bedoel dus het " drinken ".
Ik heb in 5 jaar werken maar nog maar een keer hoeveel kotsen. Maar dat was gelukkig niet in / bij de zaak, maar net toen ik uit de taXie stapte. :slight_smile:

Mijn vriendin heeft ze ooit eens geteld, maar daar laat ik me maar niet over uit, want ik geloof het zelf niet eens :slight_smile: :slight_smile: maar da’s ook makelijk als je niet hoeft te betalen :slight_smile: Tja

GrtZZ mrDJ
PSX-HOME

Heb nooit gestudeerd, dus ook nooit een ontgroening meegemaakt…

Persoonlijk vind ik het maar stom hoor, als mensen hun eigen grenzen niet eens kennen en weten wanneer ze moeten stoppen met drinken. Deze dronke lappen vallen bovendien vaak mensen lastig met hun gedrag en anders wel door alle aandacht te trekken door over hun nek te gaan! :stuck_out_tongue:

'k Vind dit best een leuke topic…doet mij aan m’n vakantie met vrienden in SUn parcs denken. Ik was toen een jaar of 16-17. Wij daar met 6 bakken bier en een sportzak sterke drank vertrokken.

De eerste avond moest er natuurlijk iets gevierd worden…een vriend en zijn vriending vierden hun 4e verjaardag samen.

Wij dus drinken. Vooral ikke. Ik dronk nooit veel, en was dus redelijk snel volledig zat. Wij dan Trivial gespeeld en natuurlijk vreselijk gelachen.

Maar even later (was een uur of 11) voelde ik me nie zo goed, had toch al wel heeel veel op voor mij en strompelde naar buiten en kostste lustig in het haagje aan onze bungalow. (enkele malen op verschillende plaatsen). M’n vrienden zagen dat het niet zo goed met me ging en besloten om me een eindje te laten wandelen (met begeleiding) op m’n sokken. Ik natuurlijk enorm veel lawaai maken en tot 2x toe mensen uit hun bungalow weten komen (was toen 1uur). Wij zijn zowat heel Sunparcs rondgestropmpeld en heb daar nog ettelijke keren mijn maaginhoud geledigd.

Al bij al een leuk avondje toch :slight_smile: