Kort woordje van mij op vakantie

Hier zit ik dan vanuit Turkije ff te tikken op een PC waar ik de snelheid niet eens van wil uitspreken :a een echte verbinding van 28.8 ofzo.

Niet eens MSN Messenger of Mirc om ff lekker mee te lullen en ff de mensen op te zoeken waarmee meestal gezellig rond het altijd gezellige en niet te vergeten knusse beeldschermpje. :bigsmile:

Maar genoeg over het gedoe wat ik thuis heb en doe.

Hoest met jullie verder, beetje weer daaro in nederland en belgie.

ik zit hier met 30 tot 35 graden zon met men reet aan het zwembad aan een cocktailtje :smiley: en dat zijn ongeveer wel de activiteiten van een hele dag.

Zijn er al mensen die mijn kaart al hebben ontvangen Murphy23x, beeske en bbrother-?

ik heb nog een weekje te gaan in deze erbarmelijke omstandigheden (geen auto, turkse muziek en worst of all geen degelijke internetverbinding.) :bigsmile:

C U over een week

laters

Hehe, amuseer ze, zou ik zo zeggen, maar zonder internet moet dat moeilijk zijn. Hier is het weer iets minder, maar goed voor de tijd van het jaar :slight_smile:

wordt niet verkouden als je terug komt.

hier regent het dag en nacht. het is bijna zo erg als in Duitsland…

veel plezier nog :bigsmile:

dat lijkt mij wat fijner om te horen (voor hem) dan als je zegt dat het hier 60 graden is, en dat je zwembad is verdampt voor je reet erin hangt. en er vet veel feesten zijn op het strand enzo… :slight_smile:

Ik wens je vel sterkte :smiley:

Originally posted by Totibbs

dat lijkt mij wat fijner om te horen (voor hem) dan als je zegt dat het hier 60 graden is, en dat je zwembad is verdampt voor je reet erin hangt. en er vet veel feesten zijn op het strand enzo… :slight_smile:

Wat ben jij toch een fijn, warm, sociaal en goed mens. :bow:

heej ! Ik wil ook een kaart want ik heb je ook mijn adres gegeven :smiley:

Have fun daar !

Aan Sentinel PM ff je adres nog eens want ergens met de heen reis is je adres zoek geraakt :confused:

Toevallig nog trioos gedaan spooky20?

BTW veel plezier

Originally posted by spooky20

ik heb nog een weekje te gaan in deze erbarmelijke omstandigheden (geen auto, turkse muziek en worst of all geen degelijke internetverbinding.) :bigsmile:

Maar wel turks fruit :stuck_out_tongue:

Nog geen kaart Spook…maar die turkse post is nooit te vertrouwen, 'k spreek uit ervaring :rolleyes:

Fijn dat je het daar leuk hebt, ik spreek je dinsdag wel weer ofzo!

helaas murph donderdag avond pas weer @ home dus word nog wat langer wachten tot /me weer in tha house ehm irc is :bigsmile:

En neej king nope trioos wel een hoop duo’s met me girl :stuck_out_tongue:

achja…moet ik nog maar ffkes doorbijten!

MAAR!!!

'k heb je kaart gehad! 't ziet er daar wel heerlijk uit!

zucht

ps. die dame op de voorkant doet 't hem! :o

Dame op de voorkant??? :confused: ik heb die kaart niet uitgekozen sterker nog ik weet niet eens hoe dat hij er uit ziet. Dat heeft mijn girl gedaan maar zo te horen bevalt ie wel. :bigsmile:

Maar goed Sent1nel jou kaart is ook onderweg vanmorgen gepost je zal um ongeveer zaterdag hebben (ben ik al thuis maar goed)

Tis hier nog steeds heel erg warm en ben nog wel aan het genieten maar het eten gaat me een beetje mijn keel uit komen. Het meeste is pasta gerechten macaroni en spaghetti of rijst maar vanavond komt alles goed er komt een buikdanseres :bigsmile: Cams mee en tapen en plaatjes schieten cursus voor mijn girl maybe :stuck_out_tongue:

ik ga weer trug naar het zwembad latersssss

De buikdanseressen zijn vaak niet de mooiste spook :wink:

kaart bestaat uit 3 fototjes, en 1 fototje bevat een dame :slight_smile:

nou deze wel hoor kheb pics met men digicam gemaakt dus zal ze wel een keertje showen is wel lekker grietje :bigsmile:

'k kijk er al naar uit :stuck_out_tongue: