Korea flikt het weer

vbimport

Nu de italianen eruit zijn, hoever denk je dat Korea gaat komen ?? Denk zelf halve finale.

ps. leuke thread hier in het Italian forum, snap er weinig van, maar gaat er wel heftig aan toe volgens mij :slight_smile:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=48288

Heb het vanaf het begin gezegd:

Frankrijk organiseerde het vorige WK en werd wereldkampioen, Zuid-Korea organiseert dit jaar het WK en zal dus wereldkampioen worden…

Het is toch allemaal een grote commercie en alleen het grote geld telt. Dit is goed voor de kijkcijfers en de Zuid-Koreaanse economie, daar is nu goed in geinvesteerd… :wink:

Ik vraag me alleen af wat ze daarna met al die voetbalstadions gaan doen.
Er heeft overigens al veel mileu en mens mogen wijken voor nationale sportevenementen. Olympische dorpen zijn daar meestal een goed voorbeeld van.

Als het idd aan de commercie ligt gaat Korea gewoon goed op zijn bek bij de finale (eerst de commercie volledig uitmelken , bij een eventuele finale maakt het niet zoveel meer uit , alle prullaria is dan toch al verkocht).

Als het gewoon goede sport is , dan zou ik het prachtig vinden dat een land als Korea gewoon de finale haalt. Even lekker die dure voetballertjes van de rijkere landen een pak slaag geven :slight_smile:

Om het italiaanse forum in het engels te kunnen bekijken kun je de weblink even door de Altavista Translator halen. "t lijkt dan net wel of alle italianen een yoda taaltje hebben :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Heb het vanaf het begin gezegd:

Frankrijk organiseerde het vorige WK en werd wereldkampioen, Zuid-Korea organiseert dit jaar het WK en zal dus wereldkampioen worden…

Het is toch allemaal een grote commercie en alleen het grote geld telt. Dit is goed voor de kijkcijfers en de Zuid-Koreaanse economie, daar is nu goed in geinvesteerd… :wink: [/B]

In de voetballerij noemt men dat Thuis voordeel.
En een thuisfluitende scheids. etc etc.
:cool:
Zal mij benieuwen of ze Kampioen worden… het is ze iig gegund.

Denk ook wel dat het voor een deel met het thuisvoordeel te maken heeft, maar aan de andere kant, bij Korea zie je tenminste de wil om te knokken voor de overwinning, dit in tegenstelling tot die arrogante spelers van bv. Frankrijk, Italie en noem ze maar op die al uitgeschakeld zijn.

Het is volgens mij meer een mentaliteits kwestie, die grote jongens denken zo’n klein landje wel even op te kunnen rollen, kijk maar naar “onze” jongens. Arrogant, overschatting van hun eigen spel. Ik gun het Hiddink en Korea wel.

gG no re -0-;;

Originally posted by NeoByte
ps. leuke thread hier in het Italian forum, snap er weinig van, maar gaat er wel heftig aan toe volgens mij :slight_smile:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=48288

“Invalid thread specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster”

Zal wel verwijderd zijn, werd aardig op elkaar gek…d :smiley: ging over de uitschakeling van de azzuri :wink:

Guus for president. T’moet nietveel gekker worden.

:rolleyes:

ja heb het gezien vandaag en alhoewel ik geen voetbalfan ben, heb ik echt genoten van die wedstrijd, Korea is het enigste land wat ik nu na belgie de titel wereldkampioen nog gun.

Originally posted by xian
wat ik nu na belgie de titel wereldkampioen nog gun.

Spijtig dat onze scheidsrechter er niet zo over dacht :frowning:

HEEEEE hEEEEEEE ze zijn weer door hoor :smiley: GUUS for President en Korea For WK Champion

Ja super! Denk dat ze die mo… ehh duitsers ook wel kunnen pakken. Voor de liefhebbers, check dit filmpje ff:

http://homepage.kub.nl/~s468286/Hie_Dung-Gu_for_president.mpg

Begin toch wel sterk mijn twijfels te hebben over de arbitrage tijdens de wedstrijden van Korea.

Originally posted by dansmug
Begin toch wel sterk mijn twijfels te hebben over de arbitrage tijdens de wedstrijden van Korea.

Hiermee wordt in ieder geval duidelijk, dat als Nederland ooit nog eens wereldkampioen wil worden, ze zelf het WK moeten organiseren.
De rest van de wereld wordt weliswaar genaaid, maar WIJ zijn kampioen. :rolleyes:

korea rulez gewoon, nu maar hopen dat guus na het wk naar psv komt.

Originally posted by NeoByte
[B]Ja super! Denk dat ze die mo… ehh duitsers ook wel kunnen pakken. Voor de liefhebbers, check dit filmpje ff:

http://homepage.kub.nl/~s468286/Hie_Dung-Gu_for_president.mpg [/B]

w00t die ga ik verder verspreiden als je het niet erg vindt…

ik denk dat Zkorea wel in de finale komt. Of dat ze nu erg arrogant beginnen te worden en keihard falen.

wie heeft eigenlijk Euro2000 gewonne? NL iig niet. verloren van de Italianen… :frowning:

Originally posted by Totibbs
[B]

w00t die ga ik verder verspreiden als je het niet erg vindt…

ik denk dat Zkorea wel in de finale komt. Of dat ze nu erg arrogant beginnen te worden en keihard falen.

wie heeft eigenlijk Euro2000 gewonne? NL iig niet. verloren van de Italianen… :frowning: [/B]

Bij die link zit er zo’n vervelend reclame dingetje in, bij deze link niet (althans niet toen ik em bekeek):
http://home.wxs.nl/~verhe738/delta_lloyd.mpeg

ik lach m’n eigen rot als zuid korea straks nog echt wereld kampioen word ook:bow: