Kopieren

vbimport

Hoi gasten:)

Ik heb een probleem met mijn computer (Het zal weer eens niet:p) Als ik iets wil kopieren (Bestanden van map naar map op dezelfde of een andere partitie.) Dan loopt hij helemaal vast. Weet iemand een oplossing:confused:

Alvast bedankt

Als dit een nieuw probleem, stel ik u ā€œsysteem herstellenā€ en zien of het oplostā€¦

Recentelijk een nieuwe drive aangesloten?

Nee het is al best wel lang aan de gang. En ik heb laatst wel een dvd-rom drive aan mijn pc gehangen met een ide kabel op mijn moederbord. Ik heb nu dus twee aangesloten een master en de ander slave. En ze werken allebei prima. Dus ik denk dat het probleem ergens anders zit. Maar hij gaat al uit zijn dak als ik op een map/bestand druk met de rechtermuisknop.

@#%*!@!#% Computer.

Maar goedā€¦

Ik ben geen expert, en ik ben met behulp van ā€œtranslate.googleā€ om te proberen te helpen. Maar ik denk dat je zal helpen als u uw vraag in het Engels te krijgen.

:doh:

Als je die drive eens loskoppelt?
Het kan zijn dat de pc moeite heeft om een bepaalde drive te lezen. En volgens mij probeert WIndows alle drives te lezen voordat windows explorer geopend wordt.

En wat Deanimator zegt, wellicht dat je het in het Engelse gedeelte van het forum eens kunt proberenā€¦daar komen meer mensen dan hierā€¦en het is helemaal niet erg als je Engels slecht isā€¦zolang de boodschap maar overkomt.

Start de computer eens op met een Ubuntu Live cd en kijk of je bestanden kunt kopiƃĀ«ren. Werkt het daar ook niet, dan is het waarschijnlijk een hardwareprobleem.

Het kan heel goed zijn dat ƃĀ©ĆƒĀ©n van je harddisks op zijn laatste adem loopt. Je zou er een SMART analyse op los kunnen laten.

Kan je een site geven waar ik een SMART analye kan downloaden

even ctrl-c, dan google (je weet wel, die zoekmachine uit Mountain view californie) ctrl-v en je krijgt een leuk overzichtje waar je dan deze site ( http://smart.software.informer.com/download-smart-analyse-hdd/ ) tegenkomt.
Even kijken welk programma je leuk lijkt en gaan met die banaan.