kopiëren van PLAYSTATION SPELLEN

vbimport

iK HEB AL VERSCHILLENDE KEREN GEPROBEERD OM PLAYSTATION-SPELLEN TE KOPIËREN,ZONDER SUCCES.
HEEFT ER IEMAND GOEDE RAAD WAT BETREFT HET PROGRAMMA EN WERKWIJZE OM DEZE GOED TE KOPIËREN ZODAT ZE DAARNA IN DE PLAYSTATION TE GEBRUIKEN ZIJN?
BIJ VOORBAAT DANK,

't Kopieren van psx kan je als je hardware het aan kan, het best doen met clone cd, dan hebb je geen crack nodig voor de spellen te spelen. Indien je CD writer dit niet aankan, kan je dit het beste doen met cdrwin of met nero, hoe je dit moet doen staat beschreven, op www.gamecopyworld.com bij de vermelding psx
Je kan hier ook enkele cracks vinden, maar op www.megagames.com kan je er ook vinden.
En voor het branden enkel gebruik maken van goede kwaliteit cd’s zoals Princo, of Philipst Premium Silver, deze hebben aan de onderkant een groene kleur, ik heb reeds getest met verschillende cd’s, en daar uit besloten dat je beter geen cd’s met blauwe ondrgrond gebruikt tenzij ze van een heel goed merk zijn, zoals TDK

Je moet er ook aan denken, om een modchip of game - cracker/enhancer in te steken.

Maar dit hoor hier niet thuis in dit forum, dus zal ik het ff moven naar het dutch forum

IK ZAL HET EENS UITPROBEREN,

THANX