Kopen of niet?

vbimport

stomme vraag > gewoon een leuk wagentje toch! :confused:

ik vind het wel een leuke aute:) :smiley:

foto doet het niet…

Als jij wat wilt gaan kopen dan moet je die beslissing niet laten afhangen van anderen (en al helemaal niet van vreemden zoals de meesten hier)

Ik vind het persoonlijk wel een mooie auto maar als je toch zoveel geld hebt dan zou ik een mooie BMW 3klasse kopen omdat die gewoon een veel mooiere en sportievere uitstraling heeft dan die Mercedes C klasse.

Maar dat is mijn mening en je moet maar zien wat je met mijn menig doet…

Niet kopen. Koop een leuk wagentje van 10000 en doneer de rest aan het goede doel: 7702040 (postbank rekening)

Twijfel tussen BMW 3:

en de Mercedes C 200 Kompressor:

Ik ga wel nog eens een testrit doen.

Ga voor de Alpha 156 Zwart/leren bekleding sport etc…en steek de rest in een vette pc :cool:

Ga voor de mercedes. Mooi model, en je rijdt er in als een koning!

grtz. :cool:

nee man geen mercedes elke zich zelf respectrende yup rijd al in zo`n ding… Beter een klasse auto bv een lexus, bmw, audi, Zelfs die nieuwe skoda octavia is nog beter als die benz

Ja hoor… en “pigs can fly”:rolleyes:

KOPEN!!!

De nieuwe C is echt een SuperGaaf model, Die BMW lijkt helemaal nergens naar…

Neem nou maar van mij aan al MERCEDES-FAN, dat dat een SuperCar is, en vergeet de rest :smiley: !!!

gadverdamme wat een lelijke roestbak daar reed ik nog niet in al kreeg ik 5,- per kilometer…

Originally posted by xian
gadverdamme wat een lelijke roestbak daar reed ik nog niet in al kreeg ik 5,- per kilometer…

Blabla, houd jezelf niet voor de gek.

Originally posted by -=HeadLesS=-
Ga voor de Alpha 156Zwart/leren bekleding sport etc…en steek de rest in een vette pc :cool:

euh…? zou je dan niet liever een porsje rijden…? :wink:

Marsz-=FX: geweldige sig! :stuck_out_tongue: :slight_smile: :stuck_out_tongue:

Ik zou hem ook niet willen hebben. Ok wel willen hebben, maar dan verkopen. Maw: noooooit van me leven kopen.
Waarom niet? Mercedes is echt een wagen die zowat iedereen rijdt om zijn status te showen. En daar doe ik niet aan mee. Er zijn genoeg andere merken met mooiere auto’s enz…

En neej, ik vind een Mercedes niet zo mooi hoor. Voor die wagen 10 anderen!

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

euh…? zou je dan niet liever een porsje rijden…? :wink:

[/B]

als je der 1tje voor dat geld op de kop kan tikken! :wink:

zou je je sig es uit willen leggen btw…

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]als je der 1tje voor dat geld op de kop kan tikken! :wink:
[/B]

Oh!men…! dat bededoel ik niet!! Dit was een lichtelijk sarcastische opmerking, immers een “Alpha” is NERGENS te koop!! Heheheh

zou je je sig es uit willen leggen btw…

Nee. (lijkt me ook t.t. niet nodig… :wink: :wink: )

Azrael> Thanks!

Originally posted by Marsz-=FX
[B]
Oh!men…! dat bededoel ik niet!! Dit was een lichtelijk sarcastische opmerking, immers een “Alpha” is NERGENS te koop!! Heheheh

KUT…drin getrapt…zie de sarcastiziteit er nu pas van in…:rolleyes: :stuck_out_tongue:

Nee. (lijkt me ook t.t. niet nodig… :wink: :wink: )

ok.

Azrael> Thanks! [/B]

Ik koop dan liever een 2e hands auto met nog wat garantie er op en ga van de overgebleven centen nog eens lekker op vakantie/koop dvd’s/uitbreiding pc/whatever.

Ik zou nooit een splinternieuwe wagen kopen , die is na een jaartje al de helft minder waard. Gewoon lekker een wagentje van 2 jaar oud en na 2 jaar weer inleveren voor een andere. Als je een beetje geluk hebt en je koopt wagens die weinig onderhoud (dus geld kosten) ben je redelijk goedkoop uit.