Koninginnedag

vbimport

wat gaan jullie met koninginnedag doen ik ga 's ochtends naar de rommelmarkt en voor de rest weet ik het eigenlijk nog niet.

Fraggen

uitgaan in den bosch ergens denk ik…

Kweet het nog niet…

In principe gaan we “iets leuks” doen, maar of dat doorgaat weet ik niet. Mijn girl krijgt op 29-4 2 verstandskiezen getrokken en zodoende kan het zijn dat ze zich niet lekker voelt en dat we nix doen.

Anders gaan we proberen Amsterdam te bereiken (we zijn daar toch in de buurt). Zou dat niet lukken, dan wordt het iets in Brabant. Vorig jaar zijn we naar Den Bosch geweest en dat is erg goed bevallen. Het was erg gezellig en veel te doen. Heel erg leuk zelfs :).
Misschien dat we nu naar Breda, Tilburg, Eindhoven oid gaan.

Laten we hopen dat het goed weer wordt :slight_smile:

geen id wat we (mijn vriendin en ik) gaan doen.
komen we meestal op de dag zelf mee :smiley:

Ik ga koninginnenacht naar Contact (A’dam) dus overdag waarschijnlijk slapen ofzo! :wink:

Ik heb nog nix gepland, maar ik denk dat ik met een paar vrienden naar Den Haag ga, en daar kijken of er wat te doen is.

en anders kan ik altijd nog mijn voodoo ritueel gaan uitvoeren met mijn Ruff Next poppetje!

aangezien het volgens de weerberichten klote weer word zal ik wel niet ver gaan, misschien eindhoven ofzo en anders auto shoppen als er toevallig dealers open zijn.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Kweet het nog niet…

In principe gaan we “iets leuks” doen, maar of dat doorgaat weet ik niet. Mijn girl krijgt op 29-4 2 verstandskiezen getrokken en zodoende kan het zijn dat ze zich niet lekker voelt en dat we nix doen.

[/B]

dan ben ik bang dat jullie niets gaan doen, je houd ongeveer een week last na het trekken van de verstandskiezen, en je hebt de eerste 3 dagen een nogal groot hoofd omdat je wangen helemaal bol gaan staan. Nogal voor lul dus, denk niet dat je vriendin dan naar buiten wil;)

Pijn valt wel mee als je gewoon de pijnstillers slikt

[/offtopic]

Ik ga kijken of ik Pietpaulusma kan vinden want ik ga ook naar Den Bosch. Ik ben te herkennen aan mijn blauwe spijkerbroek.

uitslape

Originally posted by Leetje
Ik ga kijken of ik Pietpaulusma kan vinden want ik ga ook naar Den Bosch. Ik ben te herkennen aan mijn blauwe spijkerbroek.

LOL

dat scheelt :slight_smile:

Koninginnenacht in A’dam. Koninginnedag uitslapen.

:stuck_out_tongue:

koninginnen nacht naar utrecht koninginnendag eerst op de kar mee met de optocht en s’avonds zuipen in de tent :slight_smile:

gewoon werken

Originally posted by pROM=STUK
gewoon werken

ik denk dat jij een van de weinige bent in nederland die moet werken

tja je zit nu eenmaal in de horeca hé!

maar je hoort me niet klagen hoor gewoon extra money :slight_smile:

Originally posted by Leetje

hehe ik pik je er zo uit denk ik:P