Koninginnedag: Wat is de Place To Be?

vbimport

Titel zegt het eigenlijk alā€¦

In veel plaatsen is met Koninginnedag vanalles te doen, de grote feesten zijn vaak de nacht ervoor.

Maar waar zou ik nou per se naar toe moeten om met een oud-collega (Amerikaanse) een leuke Koninginnedag te vieren (niet Amsterdam, dat is me te druk :wink: )?

Of vertel gezellig wat jij met Koninginnedag gaat doenā€¦

Z-U-I-P-EN maar eerst naar Dave Clark in Groningen.

ik doe precies hetzelfde als op dat ik anders ook zal doen, voor mij is het een gewone dag met een extra vlooienmarkt in de stad.

mij zal je weer gewoon op World of Warcraft vinden :wink:

met Koninginnenach ga ik naar Den Haag. Je kunt me herkennen aan een oranje blouseā€¦ :wink:

ik moet werkenā€¦ wellicht op zaterdagavond ff ergens naar toe, maar ik ben bang van nietā€¦ nja

Zow, dat was weer gezellig:

http://members.home.nl/thomasvanofferen/OranjeT.jpg
http://members.home.nl/thomasvanofferen/OranjeT2.jpg

Die corps balletjes, of erger, dispuutsballetjes, ook altijd heā€¦die kunnen zich ook niet gedragen ook zeg :wink:

Hoop dat iedereen plezier heeft gehadā€¦heb er zelf niets van meegekregenā€¦heb de dag in Keulen doorgebrachtā€¦

Volgens mij staat er duidelijk Delftsche Studenten Bond op de gevel. Maargoed, ik was daar ook maar te gast. Via ons broer geintroduceert.

KƃĀ¶ln was volgens mij niet echt ā€œthe place to beā€. Maybe: ā€œthe place, to escapeā€ :stuck_out_tongue:

Totibbs die 2e foto was op het spui plein, toevallig tijdens het optreden van Opgezwollen want toen was ik vooran in de moshpit te vinden zoals het de echte hardcore beaamt :slight_smile:

Ik was zoals ik net al zei bij Opgewzollen en daarna nog even bij legowelt gaan kijken en toen naar huis. Want voor de rest was er weinig interesants voor me te zien en allen op kroegen tocht is niet echt verstandig in Den Haag.

Dat was idd bij Opgezwolle op het Spui plein :slight_smile: Zoals je ziet was onze fotograaf toen al een beetje aangeschoten.
Kreeg jij nog bier oid over je heen? Wij zagen heel wat dingen vliegen daar vooraan :slight_smile:

Juh ik heb wel bier in me nek enzo gekregen vooraan maar heā€™ het ging heerlijk los :slight_smile: