Kom eens op IRC

vbimport

En lach mee

Heb die redfoxert daar wijs gemaakt dat ik geen moeder meer heb (is gelukkig nog wel zo) kijg je dit

<@Ruff|away> ga je moeder pesten
<@redfoxert> je moeder zuigt als een klein meisje
<@Ruff|away> NOMYTH vinger je moeder maar effe een tijdje
(@redfoxert): neeeeeeeeeeeee
(@redfoxert): niet zo :slight_smile:
(@redfoxert): je moet 'm op z’n snaar trappen
(@Ruff|away): zen moeder
*** redfoxert sets mode: -b !@e16070.upc-e.chello.nl
(@redfoxert): juist
(@redfoxert): :slight_smile:
(@Ruff|away): rejoin bitch
*** You were kicked from #Cdfreaks by redfoxert (dan neuk ik ondertussen je moeder in alle gaten)

lol

Jaja het is altijd feest op de irc #cdfreaks :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

slaat nergens op NOMYTH jij post alleen de dingen die voor jouw schadelijk zijn… de dingen die jij doet/zegt die post je niet/laat je er tussen uit

maargoed bemoei me er niet mee…

Nee omdat ik die niet meer had (ban)

Het midden stuk wat tussen haakjes staat heb ik van
iemand anders gekregen

Maar Ruff en Redfoxert geloofden echt dat ik mijn moeder niet meer had dus daarom vind ik het eigenlijk niet kunnen.

En die dingen die ik zech:
Redfoxert 1e ban (redfoxert vroeg hoe je in IRC kon wisselen tussen de chat scherem ik zei Alt+F4 meteen een BAN) Vraagt ik waarom odat je een opmerking gaf waar ik ff geen zin in had Zech ik sukkel meteen weer een ban en waar die Ruff weer mee bezig is GEEN ID
zal wel komen omdat ik zijn woonplaats noemt

Maar dan hoef je niet meteen te beginnen met neuk je moeder enzo.

Maar MP|3 jij bent ook admin daar dus je staat toch aan hun kant

Nomyth is wel een goeie hoor! :wink:
Heb welis samen met em koeien gemolken enzo! :stuck_out_tongue:

Van mij zou je -b krijgen hoor! haha! :slight_smile:

Originally posted by MP|3
[B]slaat nergens op NOMYTH jij post alleen de dingen die voor jouw schadelijk zijn… de dingen die jij doet/zegt die post je niet/laat je er tussen uit

maargoed bemoei me er niet mee… [/B]

maar je geeft wel even je mening mee

Originally posted by NOMYTH
[B]…en waar die Ruff weer mee bezig is GEEN ID
zal wel komen omdat ik zijn woonplaats noemt

Maar MP|3 jij bent ook admin daar dus je staat toch aan hun kant [/B]

Ok dan hoef ik ook niks meer te zeggen dan he… als dat voor jouw toch al vaststaat… volkomen onzin natuurlijk, ik heb nog altijd een eigen mening waar ik gerust voor uit durf te komen.

Ik was verder niet bij die hele discussie dus daarom kan ik er niet veel van zeggen, maar het zeggen van een woonplaats vind ik niet echt kunnen nee… ik ga toch ook niet jouw adres posten… daarvoor zou ik ook bannen ja.

Originally posted by jojk
maar je geeft wel even je mening mee

ja en? nix mis mee toch… mag dat tegenwoordig ook niet meer…

Adminz houden altijd handje boven elkaars hoofdje, he Zeiz of hoe je het ook schrijft.

ik begin me eigenlijk nu lichtelijk te irriteren…

de laatste tijd komen telkens dezelfde mensen naar boven met kritiek op de site. Als het je niet bevalt ga dan aub weg en val ons niet meer lastig.

Bij voorbaat dank.

ps. Echt heeeeel vreemd dat als je op alles sites constant cd freaks zit af te kraken dat je dan als newsposter verwijderd word… echt vreemd is dat he…

[B]ik begin me eigenlijk nu lichtelijk te irriteren…

de laatste tijd komen telkens dezelfde mensen naar boven met kritiek op de site. Als het je niet bevalt ga dan aub weg en val ons niet meer lastig.

Bij voorbaat dank.

ps. Echt heeeeel vreemd dat als je op alles sites constant cd freaks zit af te kraken dat je dan als newsposter verwijderd word… echt vreemd is dat he… [/B]

Ik hoop niet dat ik hieruit opmaak dat cdfreaks niet tegen kritiek kan?

Ik ga me er niet veel mee bemoeien maareuh in mijn ogen moet IEDEREEN tegen kritiek kunnen indien deze kritiek GEGROND is!

Daar vanaf kan ik me goed voorstellen wat MP|3 zegt dat het niet klopt als je nieuwsposter bent en alleen maar de site wat zit af te kraken…

[B]ik begin me eigenlijk nu lichtelijk te irriteren…

Bij voorbaat dank.

ps. Echt heeeeel vreemd dat als je op alles sites constant cd freaks zit af te kraken dat je dan als newsposter verwijderd word… echt vreemd is dat he… [/B]

hier ben ik het dus 100% mee eens…

Kritiek is niets mis mee, zolang deze gefundeerd en terecht is.
Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar het zwart maken van iets of iemand door simpelweg te lopen zeuren van “Mietjes”, “Lafbekken” of “Wat een baggersite is het”, maar wel hypocriet gebruik maken van die dingen die je wel handig vind…vind ik niet gepast.

Als iemand een probleem met mij heeft dan mag deze dat best tegen me zeggen, maar doe het dan wel op een fatsoenlijke manier en ga niet lopen zeiken. Dit geldt ook voor CD Freaks, als je het ergens niet mee eens bent dan kun je dat op een fatsoenlijke manier laten weten. Als je jezelf niet kunt vereenzelvigen met het beleid dat gekozen is, houd dan de eer aan jezelf en distantieer je gewoon…maar kom dan niet met hangende pootjes terug als je een antwoord op een vraag zoekt of als je toch een zekere status denkt te kunnen ontlenen aan een bezoek op dit forum.

Er zijn op dit forum genoeg topics geweest over wat men van CD Freaks vind, elke mening is gerespecteerd en op basis van argumenten is de positie van CD Freaks onderbouwd. CD Freaks gaat de discussie niet uit de weg, zolang deze op een fatsoenlijke manier en met onderbouwde argumenten gevoerd wordt.

Er zijn genoeg mensen bij CD Freaks die niet tegen kritiek kunnen…

Tax: ik kan me in sommige gevallen voorstellen dat je op een forum stamgast bent en later alleen nog maar komt als je er niet meer uitkomt.

Kijk naar mij… ik zat vroeger veel op het Tweakers forum. Ok ik zat daar ook maar omdat ik mijn tijd op mijn stageplek om moest krijgen en cdfreaks down was maar dat is wat anders…
Iig geval het was een beetje uit te houden daar (was er niet egg tevreden maar tja wat moest je anders)…
Na een tijdje kwamen er daar wat wijzigen (je mocht alleen nog maar over topics kletsen die de mods serieus genoeg achtten enz enz). Er is toen daar een week of 2 lang vet over gediscussieerd (honderden replies) maar de mods weigerden iets te wijzigen in het beleid (een week later werd het aangescherpt).
Sindsien kom ik er ook alleen nog maar als ik een heel specifieke vraag heb…
Nu wil ik niet zeggen dat die bij CD Freaks aan de hand is, maar ik wil wel ff zeggen dat je als je een goede reden hebt dit soort gedrag kunt vertonen…

OK beetje offtopic maar dit moest ik ff kwijt :slight_smile:

Originally posted by krano
[B]Er zijn genoeg mensen bij CD Freaks die niet tegen kritiek kunnen…

[/B]

wie?

krano: als er hier mensen zitten die niet tegen kritiek kunnen dan moet je niet op cdfreaks afgeven maar op die mensen… alks je op cdfreaks afgeeft moet dat over beleid of wat dan ook gaan maar niet over de een of andere “user”

Originally posted by Dee-ehn
Tax: ik kan me in sommige gevallen voorstellen dat je op een forum stamgast bent en later alleen nog maar komt als je er niet meer uitkomt.

Ja, dat kan ik begrijpen.
Maar als je de site die je bezoekt openlijk en overal loopt af te kraken dan vind ik dat op zijn zachtst gezegd hypocriet.

Tweakers is weer een heel ander verhaal…daar wil ik nu niet op in gaan…zoek maar met search over mijn verhaal daarover :smiley:
Dat forum daar vind ik zielig en daar zul je geen enkele post van mij vinden…de main site vind ik goed en ga ik zelf ook regelmatig kijken.

Maar ik ben nu eenmaal principieel in veel dingen :wink:

Tja tax over dat forum heb je gelijk maar er zitten veel mensen daar die best wel veel kennis hebben en da’s vaak handig als je het snel nodig hebt
Maar verder zijn het wel sukkelz :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
er zitten veel mensen daar die best wel veel kennis hebben en da’s vaak handig als je het snel nodig hebt

Dat is dus een beetje het principiële aan mijn verhaal…
Ik vind het een stelletje losers daar op dat forum. Als ik nu daar zou komen en ga posten alleen omdat ik op dat moment iets nodig heb en daarna meteen weer verder ga met het afkraken van dat forum dan ben ik een hypocriet.

Als je het niets vind, gebruik het dan ook niet…maar ga niet lopen zeiken als je het toch wel gebruikt op het moment dat het je het nodig hebt…