Koffie....Hoeveel kopjes per dag

vbimport

Zijn er hier ook nog freakers die aan de koffie veslaafd zijn.Ik drink ongeveer 6 tot 8 koppen per dag (DE), en kan ’ s morgens niet fatsoenlijk functioneren zonder eerst een kopje koffie te drinken.Meer mensen met dit fenomeen van doen.

nooit van me leven

tja iedereen heeft zo zijn verslaving
ik moet elke dag minstens drie cds branden anders krijg ik afkickverschijnselen. En daarvoor is ook geen afkickcentrum.

Koffie…bwek…enkel als het examens zijn…Dat ik tegen een uur of 4 's morgens wakker kan blijven.

Anders…NOOIT

Goeie koffie kan nie slecht zijn, zeker.
Maar geef mij dan maar een red bull

met VODKA

euhm achteraf bezien laat die red bull maar

Originally posted by Brinta
Zijn er hier ook nog freakers die aan de koffie veslaafd zijn.Ik drink ongeveer 6 tot 8 koppen per dag (DE), en kan ’ s morgens niet fatsoenlijk functioneren zonder eerst een kopje koffie te drinken.Meer mensen met dit fenomeen van doen.

tuurlijk wat denk jij dan, ik drink ook ongeveer een bak of 7

voordat ik een vaste baan had en dus nog student was, vond ik
koffie echt afschuwelijk maar toen op m`n eerste werkdag iedereen daar zwaar aan de koffie zat ben ik ook maar een begonnen te drinken…wat inmiddels is uitgegroeid tot een koffie verslaving van 6 tot 8 kopjes per dag met veel melk en 2 lepeltjes suiker uiteraard :slight_smile:

Ik dacht laatst van ik ben nu wel op de leeftijd op koffie te drinken maar ik denk nu dat ik nooit op die leeftijd kom want koffie is harstikke goor naar mijn mening :slight_smile:

Ik lust het ook niet. Mijn vriendjes :slight_smile: vertellen mij dat ik het moet LEREN drinken oftewel heel veel zuipen zonder het lekker te vinden. NO WAY dat ik dat ga doen !

En koffie drinken met een halve liter melk en een pond suiker vinnik nix… drink dan melk met suiker.

Wat zeuren jullie over smaak? ik ben 15 en ik vind het spul lekker. Zelfs zwart met 3 lepeltjes suiker. Ik zuip meestal 2 koppen als ik (weer eens) 6 uur of minder geslapen heb en naar school moet:( Maar die machinekoffie op school, die is pas ECHT goor!!

Twee.

's ochtens een om wakker van te worden en 's avonds een voor het neuken gaan.

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :eek:

…A pill or 3 a day keeps the doctor away zeg ik altijd maar…

maar uhhh zwarte koffie gaat er altijd in…meestal bakkie of …hmm tel ze nie meer…is that a bad thing?

Originally posted by Alasta Man
[B]Twee.

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :eek: [/B]

Is maar goed dat ik nie ook nog es voor het n*uken een bakkie doe…dan blijf ik zuipen!!! :cool:

coffee roelz…
internetverslaving :frowning: is erger!

4 bakkies per dag gewoon

Originally posted by Alasta Man
[B]Twee.

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :eek: [/B]

Tja, je schijnt het zo vaak te doen dat je er gewoon moe van wordt hè? Al dat met jezelf neuken:D:p:eek:

Originally posted by xian
voordat ik een vaste baan had en dus nog student was, vond ik
koffie echt afschuwelijk maar toen op m`n eerste werkdag iedereen daar zwaar aan de koffie zat ben ik ook maar een begonnen te drinken…wat inmiddels is uitgegroeid tot een koffie verslaving van 6 tot 8 kopjes per dag met veel melk en 2 lepeltjes suiker uiteraard :slight_smile:

Same here zowat… voordat ik stage ging lopen (op een stadshuis als ITer) had ik een vreselijke hekel aan kofie maar aangezien ik niet wakker kon blijven ben ik toch begonnen met drinken. Eerst was het de zwakste koffie met 5 lepels creamer en 4 zakjes suiker, maar dat is nu teruggegaan naar gewone koffie met gewone portie melk&suiker :slight_smile:

Ennuhh ondertussentijd drink ik het nog wel eens maar niet zo gek veel en alleen zoals het uitkomt :slight_smile:

Koffie drink ik al van mijn 5e levensjaar. Toen nog wel met lekker veel suiker en veel koekjes om te soppen :stuck_out_tongue: . Tegenwoordig drink ik bijna alleen nog maar koffie tijdens werkuren en dat zijn dan meestal zo’n 6 bakjes per dag. De koffie op mijn werk is toch cafeïnevrij … dus misschien iets minder ongezond :slight_smile: .

Geef mij maar liever water om de dorst echt te lessen (tijdens werkuren :wink: ) of anders een lekker frisse pint :cool:

greetz

drink elke dag 1 capuccino

af en toe zo’n flauw bakske uit de automaat op de universiteit :slight_smile:

en m’n ouders hebben zo’n cappucino apparaat, maar maak ik zelden gebruik van…

Hehe die automaat bij ons op school SUCKT ONWIJS, maar… …de automaat in de lerarenkamer is super. Dus ik sneak daar altijd ff naar binnen en zet een bakje koffie voor meneer/mevrouw x :slight_smile:
En das dan nog gratis ook :slight_smile: