Koelings pbs?

vbimport

http://www.u-san.net/tamusan/kurimasu4/kurimasud.htm

De oplossing :slight_smile:

Jepz zag een paar dagen geleden al op t.net staan en ik moet zeggen dat het er lekker uitziet. Alleen euh die werd gekoeld met vloeibare stikstof toch een beetje gevaarlijk… aloewel je natuurlijk in die 2 pijpen wat mooie fans zou kunnen monteren… hoe effectief dat is… i dunno!

hihi
roflol
ja was wel wat
moet je wel een serieuze pc kast hebben

http://www.overclockers.com/tips422/

ook zo eentje :slight_smile:

hmmm ik weet nog niet of dat oplossing is, want stel je zet dat ding uit…gaat er niet geen koelvloeistof over je mobootje condensen enzoo…bedoel…soort van ontdooien en dus water…water + electriciteit bij volgende keer aanzetten…–> fout!

is nitrogeen, weet niet of er daar water in zit dat kan verdampen en smelten

Originally posted by Redneck
is nitrogeen, weet niet of er daar water in zit dat kan verdampen en smelten

weet ik ook nie zeker, maarja als je het mobo ziet met al die shit erop denk ik dat het niet goed is als de stroom er afgaat en dus de temp gaat stijgen naar kamertemperatuur…maarja wie ben ik :wink:

Kan best zijn dat die vloeistof niet geleidend is dan is het probleem opgelost he… :slight_smile:

Maareuh eigenlijk zijn vloeistofkoelingen niet zo gek. Ik bedoel ze zijn stil enzow en als ze goed gemaakt zijn op veel punten beter dan standaard koelingen… tis alleen zow dat het nu nog voor de die hard amateurs is… maarja dat verandt wel eens :wink:

heb nie zo goed opgelet bij natuur en scheikunde, maar hoe wordt die vloeistof pcies koel gehouden? stroom? of is het een onuitputtelijke stof? of moet je een kannetje vloeistof in je vriesvak hebben liggen en om het uur aanvullen…???

Kwa koeling lijkt dit de allerbeste oplossing ja…maar net als met waterkoeling is het gedoe eromheen altijd zo kuttig :frowning:

uhm koelvloeistof wordt volgens mij niet koud gehouden met stroom :slight_smile:

das natuurlijke eigenschap dacht ik?

zou goed kunnen, maar de rest van mijn vragen? :wink:

kut trouwens dat je maar om de 30 secs 1 post kan plaatsen jongens! schiet niet op :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]zou goed kunnen, maar de rest van mijn vragen? :wink:

kut trouwens dat je maar om de 30 secs 1 post kan plaatsen jongens! schiet niet op :wink: [/B]

de rest van je vragen? welke :slight_smile:

btw posts editen he

of is het een onuitputtelijke stof? of moet je een kannetje vloeistof in je vriesvak hebben liggen en om het uur aanvullen…???

dacht onuitputtelijk

zal altijd wel verlies optreden, maar dan heel weinig

DAN is het wel erg aantrekkelijk heh…scheelt geluid, stroom en je kunt alles uit je proc trekken :smiley: WOW…snel
ff zo’n dingetje in mekaar zetten…lol :slight_smile:

Denk trouwens dat de rest meteen ook wel gekoeld is en dat airflow dan ook geen kont meer uitmaakt ofwel?

zal wel veel gekoeld zijn dan :wink:

heb je nu ook met waterkoeling toch, al die darmpjes enzo

ik hou het op fans echter :slight_smile: vind alles met vloeifstof toch wat te riskant

(btw leer je posts editen, replyen op jezelf word aanzien om een manier om je post # te verhogen = lame ;))

Tja ik vertrouw vloeistoffen ook nog niet zo maar ik zie er wel toekomst in als dit syteem eens door de commercie wat wordt uitgebreidt… dat er een apart kastje in je kast komt met aparte vloeistoffen voor de koeling enzow…maarja dat zal nog ver weg zijn…

Originally posted by Redneck
[B]zal wel veel gekoeld zijn dan :wink:

heb je nu ook met waterkoeling toch, al die darmpjes enzo

ik hou het op fans echter :slight_smile: vind alles met vloeifstof toch wat te riskant

(btw leer je posts editen, replyen op jezelf word aanzien om een manier om je post # te verhogen = lame ;)) [/B]

dus als ik edit dan komt de post ook onderin te staan?
wist ik niet…d8 dat dan gewoon je oude post werd aangepast dus dat mensen dan niet konden zien wat er als laatste gezegd was…sorry…

/me = not lame! :slight_smile:

nee, als je edit vervangt de tekst die je zet die post, maar je had 2x achter elkaar gereplied en ik heb die posts er tussen uit gehaald enzo

wat je hebt is het volgende:
iemand replied en dan ziet ie dat er nog stukje bij moest, sommigen replyen dan nog es, andere editen hun post

en van jou stonde er 2 posts onder mekaar (die vraag en congrats met 1900… <-- unimportant ook btw ;)) die ene hebk weggedaan dus :))

Zijn er hier mensen die dit soort koelingen hebben eigenlijk?