Koe probleem!

vbimport

Bij ons op school hebben ze nu sinds kort 2 lokalen vol met nieuwe pcs. De pcs hebben Win NT servicepack6. Omdat de koe ook moet lopen op inlogscherm heb ik de
dnetc -install methode gebruikt. Dan install je de koe als service. Nu is het probleem dat hij bij reboot aangeeft dat ie de service niet kan starten. Ik denk dat het komt omdat ik de rechten niet heb om een service te draaien daar. Iemand misschien een oplossing hiervoor !!!

Niemand een oplossing??? het zijn allemaal p3 800 dus dat zijn veeeel blokjes erbij !!

nee sorry… ik kan je wel vertellen dat je als Admin moet inloggen, zodat je dat op alle clients kan laten draaien, maar jah… moet je wel ff toegang zien te krijgen tot Admin rights…

succes kerel

User

dat dacht ik al ,dus geen andere oplossing om em als service te laten draaien. Dan toch maar contact op nemen met de sys opp van school misschien.

Originally posted by Bassie18
dat dacht ik al ,dus geen andere oplossing om em als service te laten draaien. Dan toch maar contact op nemen met de sys opp van school misschien.

als ie daar in geinterresseerd is misschien ja… maar je kunt het natuurlijk ook op de illegale manier doen… admin login jatten en met het netwerk tool over het hele netwerk in een keer installeren…

Originally posted by delirium
[B]

als ie daar in geinterresseerd is misschien ja… maar je kunt het natuurlijk ook op de illegale manier doen… admin login jatten en met het netwerk tool over het hele netwerk in een keer installeren… [/B]

En hoe doe ik dat dan de admin login jatten ???

ik weet zo niet hoe, maar het is een passwd bestand… voor misschien iets meer info kan je even een kijkje nemen op de volgende website,

http://www.insecure.org

succes… en laat het ff weten

User