KNVB ontkent Oranje-orgie

ZEIST, 13 december 2001 09:51 - De KNVB heeft ontkend dat er op de avond voor de wedstrijd Denemarken - Nederland sprake is geweest van een orgie in het Oranje-hotel. Volgens een serieuze Deense krant zouden Frank de Boer, Edgar Davids en Patrick Kluivert zich schuldig gemaakt hebben aan een sexparty in hun hotel. Volgens de Nederlandse voetbalbond is hier echter absoluut geen sprake van geweest.
De wedstrijd Denemarken - Nederland was de laatste interland van Louis van Gaal. Als reden om af te treden noemde de bondscoach pikant genoeg onder andere het feit dat hij zich stoorde aan de discipline van een aantal, niet met name genoemde, Oranje-internationals. Ook aan de vooravond van de WK finale in 1974 in Duitsland kwam Oranje in opspraak vanwge een sexschandaal in het spelershotel (het ‘zwembadincident’). Ook toen ontkende de bond de berichten bij hoog en bij laag, terwijl verschillende spelers in de loop der jaren wel degelijk min of meer hebben toegegeven dat er sprake was geweest van een wel erg gezellig feestje aan de rand van het hotelzwembad

bron:voetbalonline

ik heb ooit eens ergens gelezen dat een beetje goede sex voor een topprestatie bevorderend werkt.

misschien dat ze het daar op kunnen gooien ? :slight_smile:

Natuurlijk ontkent de KNVB het dat het niet gebeurd is. Als je een bond bent van corruptie vriendjes politiek, en zakkenvullers en dat allemaal over de rug van de verenigingen kun je niet ander doen dan ontkennen. Ze hebben mooie slogans zuinig zijn op de vrijwilligers, maar ondertussen worden deze mensen het plezier ontnomen om hun hobby nog naar eigen inzicht uit te voeren. Het stelletje zakkenvullers in Zeist beslissen over alles, dulden geen tegenspraak. Onder tussen daalt het scheidsrechterskorps dermate dat er nagenoeg geen aanwas meer is. Door allerlei regeltjes en verplichtingen haken mensen af. Reorganisaties opgedrongen door Zeist het zou allemaal goedkoper worden, nee dus de verenigingen zijn dubbel zo duur uit. vrijwilligers worden gekort op de kilometers mogen het rondje rond de kerk gaan doen om te fluiten. De bobo’s die mogen overal naar toe en worden dik betaald voor hun gereden kilometers, zuipen en vreten voor niks, en krijgen bovendien nog voorniks kaarten voor wedstrijden in het betaald voetbal. Het word tijd dat het glazenhuis in Zeist is ingegooid word, of nog beter een nieuwe bond opstarten en van voor af aan beginnen. Zo dat moest ik even kwijt, ik kan het weten want ik zie en hoor veel.
De KNVB bestaat grotendeels uit hielenlikkers en kontkruipers.
Het zou wenselijk zijn dat de pers die zooi eens nader gaat bekijken, misschien iets voor Peter R de vries.
Met vriendelijke groeten Tropiesvisje
:mad:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]ik heb ooit eens ergens gelezen dat een beetje goede sex voor een topprestatie bevorderend werkt.

misschien dat ze het daar op kunnen gooien ? :slight_smile: [/B]

Hmmz na goeie sex ben ik juist uitgeput… …werkt niet bevorderend :smiley: