KNVB een loch lichaam zonder oren

vbimport

Wat als een gewoon spelletje begon.
Hoe denken jullie over de KNVB, vooral met name over de bobo’s in Zeist het ondoordringbare bos?
Zij beslissen en niet de amateur verenigingen.
De eerste Reorganisatie terug naar 9 districten alles moest veranderen.
Vrijwilligers die al jaren hun werk deden in de regio zelf de competitie in elkaar zette, en nog goed koop ook. Nee er uit met die gasten alles zou centraler geregeld moeten worden. goedkoper zeiden ze. Tot het was gerealiseerd, wat bleek toen alles werd aanzienlijk duurder. Nu zijn waren we weer een beetje op het goed spoor, wat schept mijn verbazing weer een reorganisatie van 9 naar 6 districten.
Ook weer onder de mom van goedkoper en centraler geregeld (of is het ver van mijn bed show voor die Bobo’s) Het lijkt de regering wel.
Ook nu worden er weer talrijke vrijwilligers op een zijspoor gezet en bedankt voor de bewezen diensten. Amateurvoetbal is zo langzamerhand een elite sport aan het worden, niet meer te betalen voor een gezin met een klein inkomen.
Het lijkt mij tijd voor een nieuwe voetbal bond, want zoals het vroeger was was het zo slecht nog niet, een volle zaal tijdens de regio vergadering, nu ook wel maar dan met regioafgevaardigden, ook vrijwilligers waar een meerderheid straks ook weer bedankt word.
In Zeist zijn ze nog niet instaat om een dag te organiseren voor de scheidsrechters en rapporteurs en daar de spelregels eens goed uit te leggen, want niemand durft het aan.
Ga je niet naar zo’n bijeenkomst toe dan word je van de lijst geschrapt, dan maar er naar toe en om weer een lulverhaal aan te horen
Zakkenvullers zijn het, maar ze blijven buiten schot want jan doedel op het bondsbureau die mag de gefrustreerde vereniging’s mensen te woord staan.
Een bezorgde voetbal liefhebber. :confused:

Ik hou nie van voetbal! :wink:

Ik wel! :wink: