Klote voetbal

vbimport

Net voetbal gezien???
Wat een *** wedstrijd, en geen enkele kans meer op WK :frowning:

NEDERLAND 0 - 1 IERLAND

Da voebal was wel ok hoor maarja he, die van nistelrooij had die penalty moeten krijgen…
/me is back from vakantie BTW :slight_smile:

Voetbal zuigt anyways…:rolleyes:

Ik vond het echt een *** wedstrijd. Ik hoop dat ze al die arrogante *** voetballers nooit meer in het “nederlands elftal” toelaten want ze kunnen dan een paar mijoen paar jaar verdienen ze maken hun geld absoluut niet waar (ik weet dat ze niets voor het “nederlands elftal” krijgen)

and last but not least moeten ze die Louis van Gaal een keer ontslaan als die ondertussen niet al ontslag heeft genomen :frowning:

Originally posted by Pyromaniac
and last but not least moeten ze die Louis van Gaal een keer ontslaan als die ondertussen niet al ontslag heeft genomen :frowning:

Ligt heus niet aan van Gaal hoor, ze moeten niet van die amateurs in het veld zetten :mad:

Ik BEN er te beroerd van om commentaar te geven…

Originally posted by iammadaboutwarez
Ik BEN er te beroerd van om commentaar te geven…

:slight_smile: :smiley:

Het was idd echt een k wedstrijd

het was een k*tscheids ook

Ik houdt het maar op: ‘Jammer’ ! :mad:

HOERE ZOOI!!!" :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: Het was net zo gezellig… Had een feestje enzo… Alleen iedereen rotte gelijk op naar huis toen ze verloren hadden… En ik geef niet eens om voetbal;) Uiteraard mogen ze van mij best winnen, zo Nederlands ben ik dan weer wel…

tja, je kan hier zitten zeiken op de scheidsrechter of op de trainer … maar tenslotte miste Kluivert in de 2e minuut van de wedstrijd al een dot van een kans …

In voetbal draait het er tenslotte om om goals te maken en wordt een positief resultaat niet per se behaald met het hoogst aantal doelpogingen …

Tenslotte hebben ze nu weer volop tijd om aan hun strafschoppen te werken … De scheidsrechter heeft hen deze afgang vandaag toch al bespaard.

2004 zal dan wel het jaar van Oranje worden.

greetz

Originally posted by vipken
[B]

greetz [/B]

Mag ik even :slight_smile: .

lol, lachen, is holland uitgeschakeld voor het wk ?

rofl

go belgium go belgium :slight_smile:

win from the tartans :wink:

lol @ nl =) zo een team en zo een gefuck, eerste keer in? 20 jaar? 1984 ofzo? sadly :frowning: zit toch wel wat fout in taktiek dan ofzo, smijt die coach buiten :slight_smile:

(nu hopen dat belgie groepsleider blijft ;))

voor het eerst sinds 88 (86, Mexico waren we er niet bij, ook beslissingswedstrijd tegen Belgie NB :wink: )

Erg zuur natuurlijk…voor het eerst had Nistelrooy op een groot tournooi kunnen schitteren…het mocht niet zo zijn:(

Tjah… 't is wel jammer op zich, maar misschien het verdiende loon (ik ben zelf nederlander overigens). Meestal wint nederland volgens de critici sowieso omdat ze gewoon superieur zouden zijn, wij de betere spelers hebben, het andere team toch maar amateurs zijn, het andere team toch nooit het tempo van nederland bij zou kunnen houden en ga zo nog maar even verder.

We hebben gewoon verloren van een nationaal elftal, met schijnbaar slechtere spelers, maar misschien meer gemotiveerd?

Originally posted by vipken
[B]tja, je kan hier zitten zeiken op de scheidsrechter of op de trainer … maar tenslotte miste Kluivert in de 2e minuut van de wedstrijd al een dot van een kans …

In voetbal draait het er tenslotte om om goals te maken en wordt een positief resultaat niet per se behaald met het hoogst aantal doelpogingen …

Tenslotte hebben ze nu weer volop tijd om aan hun strafschoppen te werken … De scheidsrechter heeft hen deze afgang vandaag toch al bespaard.

greetz [/B]

Daar ben ik het volkomen mee eens, Kluivert heeft de gehele wedstrijd geen fluit gedaan, net als van Nistelrooii. Ik had die 2 personen gewisseld in plaats van de beidde rappe spelers als Zenden en Overmars.
Dan wil ik over de vermeende strafschop wel iets zeggen wie maakt daar de eerste overtreding? Ik dacht van Nistelrooij die op de keeper door loopt. Meer zeg ik er niet over.
:wink:

Originally posted by tropiesvisje

Dan wil ik over de vermeende strafschop wel iets zeggen wie maakt daar de eerste overtreding? Ik dacht van Nistelrooij die op de keeper door loopt. Meer zeg ik er niet over.
:wink:

DIE KEEPER GREEP HEM GVD BIJ Z’N POTEN!! Die vuile scheidsrechter was gewoon superpartijdig. Als de Ieren een moord op het veld hadden gepleegd dan had die flikker nog niet gefloten.

Originally posted by R0bby

DIE KEEPER GREEP HEM GVD BIJ Z’N POTEN!! Die vuile scheidsrechter was gewoon superpartijdig. Als de Ieren een moord op het veld hadden gepleegd dan had die flikker nog niet gefloten.

Volgens mij is een verliezende partij erg snel geneigd om de scheids de schuld te geven.

Geef het nou maar gewoon toe Nederlanders, we waren dit keer gewoon niet goed genoeg. Pech gehad