Kliks?/

vbimport

Ik vroeg me af, jullie hadden een tijdje geleden een oproep geplaatst om meer te klikken op die banners. Heeft dat echt geholpen en klikt men nog steeds op die banners.

dus weet iemand er iets van?

O ja, en weer een poll of iedereen klikt.

Ik wilde net deze post ook plaatsen!!! :wink:

Ja, ik klik elk uur wel een paar keer! Eerlijk!

ligt eraan…als ik iedere dag op de site te vinden ben dan wil ik er wel es een paar keer op klikken… :slight_smile:

Klik af en toe wel eens als ik er al aan denk. Het is toch belangrijk dat de gasten achter cdfreaks dit niet allemaal voor noppes doen en er nog geld zouden moeten bijleggen …

Laat ons deze site alive houden door af en toe eens te klikken

guts. ik vergeet het elke keer. eerlijk :d
nu dan weer klikken…
Kunnen jullie niet zelf de reclame aanvragen? want over/in ''perotsystems ‘’ ben ik niet echt geînterreseerd…
liever een banner over games ofzo…

he, weet domin8ter hier wat van? Laat iemand die het weet hoe de stand van zaken staan, effe hier posten.

weten we ook of we nog meer moeten klikken.

ik probeer er elke dag op te klikken maar helaas vergeet ik het nog wel eens een keertje
maarja dan klik ik de volgende dag gewoon een paar keer :slight_smile:

Eerst klikte ik er heel veel op, maar tegenwoordig denk ik er niet meer aan, maar ik denk dat ik maar weer ga beginnen met bannerklikken…:slight_smile:

Meestal klik ik wel op de banners maar ik vergeet het ook wel eens :slight_smile:

Zullen we afspreken dat we de eerste van de maand iedere keer een bannertopic openen?? Zo denkt iedereen er toch nog wl aan dat zou wel zo handig zijn :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Zullen we afspreken dat we de eerste van de maand iedere keer een bannertopic openen?? Zo denkt iedereen er toch nog wl aan dat zou wel zo handig zijn :slight_smile:

Goed idee

Of zet een fun game-pie neer met zooitje banners deromheen :smiley:

-=everybody likes 2 play games=-

is er niemand van CDFreaks die er iets van kan vertellen???

Denk dat je voor het grootste gedeelte er zelf aan moet denken omdat de mods/admins ons nie mogen aanmoedigen om te klikken erop! Das nm nie eerlijk! Net zoals je grote pijlen zou zetten van “klik hier”!! Da mag dus ook nie!
Je moet gewoon aanleren dat je elke 10 minuten ff klikt!! Dan komt het denk ik allemaal welok! :wink:

Originally posted by Wookie
Je moet gewoon aanleren dat je elke 10 minuten ff klikt!! Dan komt het denk ik allemaal welok! :wink:

meestal maar 1 klik per IP per dag (soms week?) toegestaan…

Originally posted by MP|3
[B]

meestal maar 1 klik per IP per dag (soms week?) toegestaan… [/B]

is dat zo?! kun je dat ff tjekken dan MP|3?! anders voor niets klikken…

OK meer info dan…

heb het even opgezocht:

Kliks betaalt eens per IP per dag, hoevaak dat IP ook klikt.

dus het heeft geen zin om een uur te gaan klikken…

Over het aantal kliks… ik denk dat we deze maand op totaal van 850 kliks uitkomen. Als je uitgaat van 10 cent per klik ongeveer kun je het verder wel raden, dus denk maar niet dat we een vet commercieele site zijn hoor.

Maar neem aan dat verschillende banners wel opnieuw dokken toch?! Dus dat verschillende reclames wel payen als ik erop klik!

nee denk t niet… is allemaal van hetzelfde bedrijf…

Dus elke keer als ik opnieuw inbel kan ik klikken dat het wat oplevert… je krijgt immers elke keer een ander ip als je inbelt! :wink: