Klikken wij nog wel?

vbimport

Persoonlijk houd ik er niet zo van om het te vragen, maar het aantal kliks op de banners is zo dramatisch laag dat ik het wel weer eens moet gaan vragen, ik doe dat hier, omdat we helaas voornamelijk NL adverteerders hebben.

Het aantal kliks op een dag komt de 25 nog niet bovenuit, en de kliks banners verdienen net een gulden per dag, en de andere van Comission Junction doet wel zo’n halve dollar per dag !

Als het zo doorgaat is waarschijnlijk een popup op de mainpage een van de weinige oplossingen die nog resten, of er moeten zoveel mensen elke dag klikken dat deze banners de kosten dekken, maar ik denk dat dat niet zal helpen.

Dus klik alsjeblieft eens per week op een banner, vooral op de WelloWell en Rankme Banners, of schrijf je in voor de FreeCD’s banner met een fake e-mail adres, dit alles levert ons het volgende op:

WelloWell Klik - 0,08 $
Rankme - 0,03 $ + 0,25 $ voor elke inschrijving
FreeCDs.com - 0,25 $ voor elke inschrijving (kan met fake adres)
Kliks.nl verschilt maar tussen 0,05 en 0,20 NLG

Bij voorbaat dank !

Mijn steun heb je. Klik zo nu en dan wel eens op de banners maar beloof het regelmatiger te gaan doen

Ik blijf gewoon klikken zoals dat hoort… :slight_smile:

Omdat je het zo aardig vraagt heb ik nu ff op alle banners geklikt, zal het vanavond nog een keer doen, en morgen, en overmorgen, en dan, en dan…

A.u.b. geen popus want als er iets is wat ik haat is het popus ben gelijk gaan klikken en zal dit blijven doen. :slight_smile:

Sommige kliks werken helaas alleen eens per IP per week…
(zie ook hier)

Persoonlijk zou ik zeggen, 1 popup moet kunnen, volgens mij levert dat veel meer op. Zorg alleen dan wel dat die popup (door middel van cookie) maar 1 keer per dag per persoon opkomt en niet bij iedere refresh van de pagina… (is een keer poll over geweest)

Jullie moeten gewoon rapporteren hoeveel er geklikt is! Dat kan op CDfreaks zelf of zet het ergens op een andere page neer, zolang wij het weten blijft het hot en blijven ook de anderen klikken! Ik klik btw wel door hoor! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Jullie moeten gewoon rapporteren hoeveel er geklikt is! Dat kan op CDfreaks zelf of zet het ergens op een andere page neer, zolang wij het weten blijft het hot en blijven ook de anderen klikken! Ik klik btw wel door hoor! :stuck_out_tongue:

ja dat is volgens mij ook een goeie oplossing…

en ik probeer ook elke keer als ik hier kom…wil het alleen soms nog wel eens vergeten :frowning:

Okido, Ik begrijp het…

Waarom maak je niet een HTML pagina’tje die alle banners in eenkeer allemaal opengooid :slight_smile:

En dan die link plaats je hier…
Wij klikken er dan op, Springen er ff stuk of wat vensters los, maar dan heb je wel veel kliks :slight_smile:

Ik zeg maar zo wat hoor, dus kweetniet of het zin heeft :wink:

Ik klik tegenwoordig wel op alle banners :D:D Dat komt namelijk doordat dat software pakker van Norton niet meer goed werkt :(en ik dus alle banners weer zie. Ik druk zeker 6 keer per dag op een banner. En ik zal me nu dus ook maar ergens gaan aanmelden :D:D

Ik probeer regelmatig te klikken op de banners…soms vergeet je het wel es helaas:(

Ik hebt ook weer eens geklikt…

en al mijn koneijnen vriendjes ook!!!

dus dat is weer kassa!!!

Greetz Ab :wink:

in de lagere school hebben ze me geleerd dat klikken niet netjes is, maar ja voor cdfreaks maak ik een uitzondering:)

ja cum a lot, soms moet je die regels overtreden…

Ik mag me toch wel een echte Klikspaan noemen. Alhoewel het geen slecht idee is voor degene die het ‘vergeten’ of voor het eerst hier komen. Als jullie het aantal popups in goede hoeveelheden doceert, dan vind niemand het erg om die banners daarna weg te klikken.
Maar het moet natuurlijk niet TE overdreven zijn, anders haalt iedereen massaal een popup killer erbij…

Vind het goed dat je het eens post omdat wij geen flauw benul hebben van hoeveel er geklikt is. Ik ben het ermee eens dat er best ergens een vermelding is van het klikgebeuren. Alé zal eens even gaan klikken.:cool:

bij deze heb ik weer eens 2 keer op elke banner geklikt

Originally posted by carlo vaesen
bij deze heb ik weer eens 2 keer op elke banner geklikt

Dubbelklikken heeft geen zin Carlo, Op internetlinks hoef je maar 1x te klikken :slight_smile:

ik klik meestal wel een paar keer als ik hier ben als ik het niet vergeet

Waarom niet index.php van het forum aanpassen? Eerst op die 2 banners klikken en dan pas het forum in mogen?? Helpt toch beter?