Kleine letters

vbimport

Ligt het aan mij of is het lettertype hier veranderd?

Geprobeerd te scrollen met de CTRL toets ingedrukt?

Kijk eens bij Beeld->Tekengrootte-> gemiddeld

Het is mogelijk om in posts een ander lettertype of lettergrootte te gebruiken, zie het ‘menubalkje’ boven het invoervak wanneer je reply post…

Originally posted by Da_Taxman
[B]Geprobeerd te scrollen met de CTRL toets ingedrukt?

Kijk eens bij Beeld->Tekengrootte-> gemiddeld

Het is mogelijk om in posts een ander lettertype of lettergrootte te gebruiken, zie het ‘menubalkje’ boven het invoervak wanneer je reply post… [/B]

ow ja, ik heb het al.

Trouwens, in word ben ik de knop van bestand kwijt?
Dus naast beeld en opties enoz staat normaal ook bestand, maar die is weg?

de knop bestand weg ??? dat is knap hoe heb je dat gedaan ?? LOL :slight_smile: blijft een raar programma dat word :slight_smile:

MIsschien bij de instellingen van de werkbalken met items toevoegen en verwijderen…?

Originally posted by Dee-ehn
MIsschien bij de instellingen van de werkbalken met items toevoegen en verwijderen…?

Dit heeft niets meer met werkbalken te maken volgens mij, daar werkbalken worden weergegeven onder de balk waar het hier om gaat…

Ik geloof dat iemand ooit een keer een vergelijkbaar probleem gehad heeft op dit forum…geloof ook dat toen herinstallatie van Word de oplossing bleek te zijn…

Vreemd is het zeker…

Originally posted by Da_Taxman
Ik geloof dat iemand ooit een keer een vergelijkbaar probleem gehad heeft op dit forum…geloof ook dat toen herinstallatie van Word de oplossing bleek te zijn…

IDD, herinstall moet het weer fixen! :wink: MS produkt hè!