Kleerkast van leerkrachten

Originally posted by CDtje
[B]

Zeker Mein Kampf [/B]

Neej van voor WOII. Alhoewel helemaal zeker weet ik het ook niet ik had een 2,7 aan het eind van het jaar.

Leuk onderwerp over die kleerkasten van de leerkrachten.
Zelf heb ik ook les gegeven, en ik vond het wel leuk weinig of geen problemen. Ik heb lesgegeven op een LTS, ik gaf daar lascursus. Ik stond zelf ook voor de klas maar in een gewoon kloffie, dus viel ik uit de maat.
Ik zelf had er geen last van en ben altijd een buiten beentje gebleven bij de ander leerkrachten, waarschijnlijk te modern voor die tijd ± in 1975, maar wat ik het belangrijkste vond dat ik goed met de leerlingen overweg kon en zij met mijn een grapje op zijn tijd ging er wel in.
Ik was een keer uit de klas geweest en kwam terug en er was geen mens meer te zien in de klas, ik denk verrek waar zijn die dan gebleven, zaten ze met zijn allen in de las boxen weg gekropen. De leeftijd varieerden van 14 tot 19 jaar, dus mannen en dames zeker niet de gemakkelijkste leeftijd, maar ik stond er tussen en als het moest er boven. Helaas lopen er van die doedelzakken rond die zonodig moeten laten zien dat zij de baas zijn in de klas en zelf wel van alles tegen hun leerlingen mogen zeggen, maar de leerling mag niets terug zeggen.
Bij mij was het van beide kanten als het maar normaal bleef en nogmaals een geintje ging er altijd wel in.

Een ex leerkracht.

:cool:

Originally posted by jojk
[B]Kijk zelf: een oud-natuurkunde leraar van me:

steefton.iscool.nl [/B]

best mooie site voor een leraar natuurkunde dan heh! :wink: