Kleerkast van leerkrachten

vbimport

Misschien is het je ook al opgevallen: Oudere leerkrachten hebben juist 2 kostuums: ééntje voor de winter en eentje voor de zomer. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Hebben de kleerkasten van de leerkrachten dan echt niet meer te bieden? Alle reacties zijn welkom! :cool:

Misschien een rare topic, maar de gemiddelde gamefreaker houdt van een portie dagelijkse humor (heb ik zo hier en daar opgevangen)

Originally posted by [norky]
Misschien een rare topic, maar de gemiddelde gamefreaker houdt van een portie dagelijkse humor (heb ik zo hier en daar opgevangen)

CD-Freaker bedoel je dan toch hoop ik :smiley:

Ach, leerkrachten krijgen quantumkorting als ze meerdere van dezelfde pakken tegelijk kopen en een leraar verdient niet veel en moet dus op de centen letten :wink:

Kijk zelf: een oud-natuurkunde leraar van me:

steefton.iscool.nl

Originally posted by jojk
[B]Kijk zelf: een oud-natuurkunde leraar van me:

steefton.iscool.nl [/B]

Die is maf… :slight_smile:

Het is idd zo dat leraren wel heel vaak in hetzelfde jasje lopen. Ik ben blij dat ik geen lerares word, want als ik er zo bij moest lopen…
Zijn sandalen met geitenwollensokken ook op andere scholen in bij leraren???

hahaha dat is dus al meer mensen op gevallen zo te zien toen ik op school zat viel het mij op dat je de meeste leraren al van veraf kon herkennen aan hun
kleren…doen ze misschien met opzet ?

Dat zou ook nog wel eens kunnen xian. Zo had ik er nog nooit over nagedacht :slight_smile:

over leraren moet je ook niet teveel nadenken :slight_smile:

daar heb je zeker weten gelijk in.
als ik aan biologie denk val ik al bijna flauw van die leraar z’n adem. daarom doe ik er ook maar niet teveel aan :slight_smile:

avh ja ze moeten toch wat heh :wink:

Originally posted by Mootje
als ik aan biologie denk val ik al bijna flauw van die leraar z’n adem. daarom doe ik er ook maar niet teveel aan :slight_smile:

De manier waarop een leraarles geeft doet heel erg veel…
Een vak dat misschien niet zo boeiend lijkt (maatschappijleer, godsdienst) kan toch heel boeiend gebracht worden…

Maar op de keper beschouwd zijn het toch wel vaak de leraren van de exacte vaken (Wiskunde, Natuurkunde en Biologie) die een beetje vreemd zijn, om het vriendelijk uit te drukken (niet allemaal, maar toch wel veel)

die leraren zijn idd heel vaag.
mijn bio leraar dus ook, en wiskunde leraar net zo, die is gewoon echt dom.
scheikunde en natuurkunde heb ik niet, maar dat word ook gegeven door een vent dat een dwerg kon wezen zowat.

Heb ook vage wiskundeleraren gehad…
Maar Wiskunde lag me op een of andere manier wel…

Ben overigens uit de categorie lamzakken, die met niet al teveel moeite door middelbare school heen gewandeld is…zelfde geld eigenlijk ook voor universiteit, het is allemaal niet zo moeilijk (kost alleen een hoop tijd) :smiley:

Wiskunde…Tsja we zitten nu op de 3e wiskunde leraar dit jaar. De andere 2 waren overspannen :slight_smile: :slight_smile:

Mijn wiskunde leraar was echt de man. Hij wist gewoon alles kon ook alles uit z`n hoofd doen. Interseerde hem verder niet of je wat deed. Je hoefde alleen huiswerk te maken als je dat zelf wou etc etc etc. Echt damn die gast roeleerde. Wiskunde zelf niet maar das weer wat anders :wink:

Maar mijn natuurkunde/duitse leraar echt helemaal ziek. Het hele jaar loopt ie met een rood vestje aan jah. Komt ie met pasen met een BLAUW vestje jah jah.

En dan zijn lessen argggg. Bij duits hebben we boekjes nog van voor WOII ofzo. En die moeten we dan in onze kop stampen. En dan gaat ie randomly iemand selecteren die dan een cijfer krijgt. Heb je toevallig niet goed geleerd krijg je gewoon een 1. Of dan moeten we in een week 250 woordjes leren. En die overhoord ie dan ook voor een cijfer. Die @&$^$)&$($(#*&$ heeft er met zijn verfijnde manier van lesgeven voor gezorgd dat meerdere goede vrienden van mij 3e jaar niet hebben gehaald !!!

Originally posted by whatever
En dan zijn lessen argggg. Bij duits hebben we boekjes nog van voor WOII ofzo.

Zeker Mein Kampf

Tja ik heb eens een leraar gehad die had dus IEDERE dag hetzelfde pak aan… week in, week uit… maand in, maand uit… tja… datw as een ramp.

Nu heb ik hem al 3 jaar niet meer maar zie hem nog wel regelmatig lopen… in hetzelfde pak nog steeds ja…

(jahoor hij is getrouwd)…

ps hij is natuurkundeleraar :slight_smile:

volgens mij een grote wanorde in hun kleerkast , daardoor nemen ze steeds het 1e dat ze tegenkomen en hebben ze altijd het zelfde aan :wink:

Mijn moffenleraar is ook niet alles :frowning:
Hij heeft het zelfs geflikt om een maat van me er uit te sturen enkel omdat hij zijn pen vast had terwijl hij, meneer de dictator, bevool alle pennen neer te leggen.
Ik krijg eigenlijk wel zin om zijn lessen te boycotten ofzo. heb ik morgen meteen de laatste 2 uur vrij :slight_smile:

Verder heeft mijn schei(d)kunde leraar nooit een jasje-dasje aan. Maar altijd een trui. Wel lache. En mijn Natuurkunde leraar altijd hetzelfde jasje.

Hebben de leerkrachten van tegenwoordig nog wel een klerenkast???