Kleding

vbimport

Hey,

Ik als ‘net niet meer’ puber, heb toch nog het probleem van kleding… …wat trek ik aan, wat koop ik, blablabla. Ik weet dat het nix te maken heeft met dit forum, maar wil wel weten wat voor kleren cdfreakz aan hebben :slight_smile:

Okee, ik koop dus altijd kleren bij Steps, CoolCat en dat soort normale winkeltjes, maar was vroeger altijd sk8r en wil het image weer terug :stuck_out_tongue: Maar waar koop je tegenwoordig nog wijde ‘sk8’ broeken?

En wat voor kleding draagt de gemiddelde cdfreaker? En nog wat: Ik vind die mode echt sucken nu; vorig jaar had ik al zoiets van; nou, dat moet dan maar, maar al dat roze en paars nou en dat glimmende (sorry voor die mensen die het dragen en het wel leuk staat ofzow) vindt je dat niet onwijze homokleren? (niet dat ik wat tegen homo’s heb maar wel tegen homokleren:)).

Dus; waar koop ik mijn coole kleren vanaf nu en waar kopen jullie dat? Owja, je mag ingewikkelde dingen zeggen (als, in die en die straat, dat en dat winkeltje) als het omgeving Leiden is, webwinkels voor kleren zullen zeker nie echt veel meer bestaan?

Hoop dat je beetje replied op dit onzinnige topic, ik wilde dit ff weten en zoveel wordt er de laatste tijd niet gepost (forum was slow en soms zelf down…) dus dan kan dit er wel ff tussendoor :stuck_out_tongue:

Ehm, ik moet zeggen dat ik de huidige kleding niet echt homo-kleren vind. Een kleine test onder ‘mijn’ leeftijdsgroep (16-20) laat zien dat zij dat met mij eens zijn :stuck_out_tongue:

De huidige ‘mode’ is mijnsinziens afgekeken van de 70’s. De gekke kapsels en echt rare modellen zijn er nog niet, maar de kleuren zijn weer in opkomst :).

Zaterdag nog kleren gekocht bij de WE men (reclame, levert me weer een gratis broek op :p) en daar zat zowaar toch een rood/paars shirt bij ;). Een snelle blik door de winkel leerde daar ook dat hoewel de winter eraan komt, de felle kleuren zich ook in de winter gewoon gaan laten zien.

Just my € 0.02

P.S: Ik als man val op de vrouwelijke helft van de bevolking :slight_smile:

ook ik val op de vrouwelijke (niet de hele, wel een gedeelte lieve mooie vrouwen, als mijn girl en mooItje:)) helft van de bevolking, maar ik vind gewoon dat paarse niet zo euh cool ofzow, vindt t nie leuk iig.

Is idd jaren 70 zooi wat er weer in is @ da moment… …maar ik ga toch voor een wije spijkerbroek, hoeft niet onwijze sk8broek te zijn. Verders ga ik niet in paarse blousen lopen maar eerder in witte of zwarte wije truien die veel relaxter zitten dan die strakke alles afklemmende zooi.

My opinion; ik hou van (opbouwens, en alles behalve opbouwend) commentaar dus react :stuck_out_tongue:

euhm gewoon losse spijkerbroek maar ook weer niet zo’n skate ding :wink: ennuh niet van da gay spul… (no offence natuurlijk :wink: ) en gewoon shirt/trui/blouse ofzow :slight_smile:

Ikke heb zelf meestal merk kleren.
Enne dat was het.

PS Ik moest replyen :slight_smile:

Hehe we krijgen nou een aantal verplichte replies :slight_smile: PHP zorgt ervoor dat het forum alive blijft :stuck_out_tongue: En bij deze verwelkom ik, jpschadde, een nieuwe supermember (fervent - moeilijk woord - IRC gerbuiker) FINGERS!

Verderz, ik heb ook vaak merkkleren, maar levi’s spijkerbroeken ben k nie zo weg van, geef mij maar een spijkerbroek a la edwin, lekkah wijd. Maar shirtjes zijn gewoon alleen nog maar te krijgen in paars en roze zo’n beetje en volgens mij komt da gewoon doordat al die modeontwerpers vrouw, of poot zijn. No offence :stuck_out_tongue: natuurlijk, maar vrouwen kicken volgens mij op paars en roze, tenzij mooItje zodadelijk gaat zeggen dat ze het ook slechte kleuren vind :stuck_out_tongue:

Euh ja.
Ik moest replye. Anders ban. Whaaaaaaa.
tja. wat moet ik hier nou op zegguh.
Ik zal eerst maar zeggen dat ik die flower-power kleuren opzich wel best vin, maar bij sommige dingen denk ik toch echt van jeg!
Grrrrrr. word ik nog gestoord door m’n pa met z’n geboor in de muur… hoe moek dan normaal antwoord geve :confused:
Maar ja. ik zal proberen er wat van te maken.
wat vind ik leuke kleren voor jongens he?! Nou euh, van die wije broeke van bv cars ofzo. vink vaak wel leuk staan. met blouse of leuk shirtje ofzo. weet ik veel. verschilt vaak ook wel per gozer.
zijn jullie nu een btje tevreden?? geen ban?! :smiley:

doegiesssssssssssssss

Ik draag veel G-Star, maar heb ook uhm Simmer, Nike, Dockers, Cars en uhm nog wat merkzooi

paars is inderdaad niet echt een kleur voor mannen kleren maar ja als je 10 a 15 jaar verder bent zijn de jaren 80 weer in.
ik vind de kleren van american footbal altijd wel leuk
in bergen op zoom heb je een winkeltje zitten naast de drogist en het winkelcentrum dat heet de jbc daar heb je een hoekje met zulk soort klerenik haal daar mijn ‘T-shirts waarop staat quaterback 9 reg.brand.die heb je in de kleuren rood, donkerblauw en wit. :wink:
‘T-shirts van calvin klein zijn ook wel cool
tsja en spijkerbroeken moeten toch wel een beetje ruimte hebben daar beneden toch. :confused:
over het algemeen kijk ik niet zo naar merken ik koop altijd wat ik leuk vind zonder te kijken wat voor merk het is :cool:

goed, volgens vele zou ik een ban krijgen van onze heer PHP. waar weet ik nog niet maar daar kom ik zo achter :smiley:
ik vermoed op het chatkanaal van IRC
(irc.xs4all.nl #cdfreaks , ff reclame maken, tis een gaaf kanaal moet je echt naartoe, leer je cd Cdfreakers echt kennen!)

goed wat voor kleding draag ik? um momenteel een groene half skatersbroek, niet superwijd, maar niet superstrak, want ik vind dat mijn ding daartussen moet kunnen swieberen. zo strak is niet fijn!!! en ook niet goed, kan je je na-geslacht mee verpesten :smiley:

ehm, ook heb ik een paar witte sportsokken aan, een boxershort van uhh ff kijken, tweety!! en een t-shirt, gewoon niets bijzonders zwart t-shirt met lange mauwen, en daarover een t-shirt met korte mauwen, rood zo te zien. (dont let op mijn taalfouten plies)
hmm dat was het wel zo’n beetje, en het is ook de soort kleding die ik meestal draag :slight_smile:

nog meer weten? kom langs op irc.xs4all.nl #cdfreaks (hint download mIRC op www.mirc.com)

GrTz TdR

En ik doe lekker niet aan merkkleren… :)… tenminste niet opzettelijk… heb wel me jeans van allerhande merken (Maverick, Wrangler etc etc) maar die koop ik net zoals me t-shirts als ze voor een goede prijs er zijn en ik nieuwe kleren nodig heb…

Verder euhhhh tja ik loop altijd in een jeans broek (heb 1 zwarten en een hele rammel blauwe) en tshirts (altijd donkere kleuren van allerhande merken, stuk of 50 ofzow?). Ohja, ik heb ook nog 2 bloesjes voor als ik in het net ga (zeldzaam btw).

Ja een echte IT’er jah :slight_smile:

iedereen denkt nu vast dat ik een nerd ben :smiley:

(ohja ik vind de huidige mannen modem extreem homo!)

Hmm, heb wat gemist op IRC lijkt het…

Maar ik draag overdag gewoon een pak…
Das lekker handig, alleen eenoverhemd en een stropdas uitzoeken, verder niet nadenken.

Mooi pak van Van Gils of Peter Holland…DiMaggio of Van Gils overhemd en Michaelis stropdas…het zit fijn en staat goed… :wink:

hmm, op dit moment heb ik aan: boxershort, gewoon onderhemd en Tshirt. Sokken van adidas, trui/sweatshirt of hoe heet zo’n ding, van Fila. En zo’n stoere glanzende wijde spijkerbroek.

Misschien een raar idee, (ik zie het nog niet veel) maar dat is dus om een overhemd in een primaire kleur te combineren met een stropdas van een andere primaire kleur.
(hieronder gewoon een zwarte pantalon)

Originally posted by Crowley
Misschien een raar idee, (ik zie het nog niet veel) maar dat is dus om een overhemd in een primaire kleur te combineren met een stropdas van een andere primaire kleur.
(hieronder gewoon een zwarte pantalon)

wanneer ik een stropdas aantrek, wordt ik meteen naar de dokter gestuurd voor onderzoek :smiley:

Maar verder draag ik gewoon wat er toevallig voor handen is. en of de kleuren een beetje bij elkaar passen. en niet te homo-ig zijn

(niet dat ik wat tegen homo’s heb maar wel tegen homokleren:)).

Ik draag veel Armani, Ralph lauren en sinds de laatste tijd ook DKNY!

in leiden weet ik geen winkels die in goede kleding doen, ik kom er heel erg veel, maar nooit om te winkelen!

Ik koop meestal kleren in Leidschenhage, daar hebben ze een hoop leuke winkels en eentje in het speciaal waar ik al die dure dingen koop!

In de haarlemmerstraat zijn wel een hoop winkels, maar ik heb nooit echt een leuke winkel in leie kunnen vinden!

Succes ermee!

Hehehe, uit verveling een topic geplaatst, en er wordt (door sommigen onder dwang:p) nog op gereplied ook :slight_smile:
Maar Murph, maar in Leidschenhage weet jij chille shops dan? En Rubberen r0bby, waar tover je zo’n glanzende wije broek vandaan?

En allemaal; echt, visit IRC want IRCmaster |EDWIN| en alle andere masterz roeleren vet :slight_smile: !

Ik heb nog steeds geen chille combi van chille kleren gehoord nou, en weet wel (jaja) dat MooItje vandaag een zwarte $tring droeg :):):stuck_out_tongue:

In leidschenhage is een hele mooie winkel genaamd Concept, maar daar moet je alleen zijn als je een hoop geld uit wil geven aan kleding.

verder zijn er nog een zooi jeans zaken, maar daar kom ik meestal nooit omdat ik altijd wel bij Concept kan slagen!

Als het kon liep ik iedere dag rond in een spijkerbroek en 1 van mijn t-shirts. Ik heb ondertussen een aardige collectie t-shirts gekocht (zo’n stuk of 60 denk ik , waarvan 20 a 30 zwart zijn).

Nu ik bij de it afdeling van een bekende gloeilampenfabrikant in brabant werk is dat nu niet helemaal de dress code. Niet dat ik mij altijd veel heb aangetrokken van dress code , maar het komt gewoon niet lekker over als iedereen strak in de Armani pakken zit en ik daar met mijn "Dood aan de radio’ t-shirt met half kapotte spijkerbroek in de vergaderingen zit.

Laatste tijd draag ik dus veel overhemden en als het nodig is een pantalon (ik heb er 1) , de rest goed uitziende spijkerbroeken (zwart of blauw).

Ik wil nog een keer een lange leren jas hebben en schoenen als die bad guy in TimeCop had… die had gave kleren aan…

Ergens in de kast staan nog een paar soldatenkissies , heb ik altijd graag op gelopen toen ik nog naar de MTS ging (meeemoorriees) , maar autorijden en vooral schakelen en gas geven gaat me een beetje te extreem met die dingen aan :slight_smile:

Elke keer als ik ergens kom heb ik meestal liever een t-shirt als souvenir dan een ander souvenir… toen ik nog naar Salou ging op vakantie kwam ik altijd met 10 t-shirts extra terug… jammer dat de kwaliteit van die ondingen superslecht is.

Dit weekend had ik mijn coole BOFH t-shirt weer aan… errug cool t-shirt… misschien dat ik morgen op het werk eens mijn “Als er RAMP op staat dan is het pas VET” draag :slight_smile: Who knows …

Ik vind dat jongens mooi staan in broek waar je het kontje goed kan inzien. In sommige gevallen is een wat wijdere broek ook best knap. Dan hebben we ‘homo-hemdjes’ sommige jongens staan daar echt goed mee en komen er niet mee over als homo, andere dan weer wel. Maar je hebt ook mensen die dat dragen en er helemaal niet mee staan. Niet alle mensen staan met dezelfde kleding hé. Maar de kleuren van nu zijn eigenlijk best wel overdreven vind voor mezelf ook niet zo veel dat ik leuk vind…