Kinder toestsenbord

Vraagje,

Ik heb vandaag een computer gekocht voor mijn 2jarig dochtertje voor 100€

AMD 1000 duron
256DDRram
geforce2 GTS
40gig harddisk
ABIT mobo
zonder scherm en dergelijke

Ik heb nu ook een philips 15" TFT en een speciale kindermuis gekocht voor erbij.

Het enige dat ik nu nog nodig heb is een speciaal kinder toetsenbord.

Weet er iemand soms ofdat dit bestaat en indien ja waar kan ik het kopen??

Wat versta je onder een kindertoetsenbord?

Indien je bang bent dat je dochtertje een regulier toetsenbord sloopt (door bijv vuil tussen de toetsen), dan zou ik je willen aanraden gewoon een toetsenbord van ?10 te kopen. Werkt het niet meer, dan stop je het toetsenbord in de wasmachine (ja dat kan)…

Goede koop voor ?100 trouwens…

gewoon toetsenbord gaat niet lang mee, ze heeft al mogen spelen op mijn laptop maar toen ik 5min. niet keek had ze al een heleboel toetsen uitgeprutst.

Ik zoek gewoon iets speciaals met bv grote toetsen.
Packard bell heeft er een die meegeleverd wordt met hun “disney machine”

Maar ik denk niet dat je hem appart kan kopen

Zoek een oud IBM AT toetsenbord (geen windows toetsen en DIN5 aansluiting). Loodzwaar , zeer oud … en niet kapot te krijgen.

Originally posted by Mr. Belvedere
Zoek een oud IBM AT toetsenbord (geen windows toetsen en DIN5 aansluiting). Loodzwaar , zeer oud … en niet kapot te krijgen.

:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: Zo erg is ze nu ook weer nie;)

Originally posted by snowie
[B]

:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: Zo erg is ze nu ook weer nie;) [/B]

ik houd mijn hart vast bij dat lcd scherm … zolang ze maar niet denkt dat het een touch screen is …

mja , dan wordt het toch iets anders… ik heb wel eens van die flexibele opvouwbare toetsenborden gezien , kunnen ook tegen water en zo … misschien is dat iets ?

jah je hebt van die oprolbare toetsenborden voor PDA’s…maar of die ook op een gewone pc te gebruiken zijn betwijfel ik.

(btw: 100 euro is geen slechte prijs voor zo’n pc :slight_smile: )