Killer eekhoorn!

Bloeddorstige eekhoorn terroriseert stadje

LONDEN - Dacht men altijd dat eekhoorntjes lieve, schuwe diertjes zijn met een zachte vacht, in het Britse Knutsford is de doorgaans vertederende kijk op deze beestjes omgeslagen in pure haat. Een uitermate agressieve en bloeddorstige eekhoorn houdt het stadje in het graafschap Cheshire in zijn greep, meldde de Britse krant The Times donderdag.

Paniek heeft zich meester gemaakt van het doorgaans rustige
plaatsje. In een week tijd heeft het knaagdiertje terreuraanvallen uitgevoerd op zeker zes mensen. Inwoners durven nauwelijks meer de straat op. Kinderen worden binnengehouden, mensen durven de was niet meer buiten te hangen en spieden eerst door de ramen voordat ze de voordeur door durven.

De eekhoorn valt zonder aanziens des persoon aan. Het zinkt zijn tanden in het voorhoofd van tweejarige meisjes, het jaagt volwassen kerels door hun tuin en valt nietsvermoedende vrouwen in pittbull-stijl aan. Het beestje weet van geen ophouden en stelt wetenschappers voor een raadsel.

De beheerder van een lokale dierenopvang vermoedt dat het beestje vroeger mogelijk als huisdier is gehouden, maar daarna aan zijn lot is overgelaten. Als eekhoons tam zijn op jonge leeftijd en daarna worden losgelaten, kunnen ze aggressief worden, aldus Ray Jackson in The Times.

Eerst tam houden , dan loslaten in de maatschappij.
Wie durft de link te leggen naar gastarbeiders ? :slight_smile:

Heheehe dit heeft wel heel erg veel weg van Killer Rabbit uit monthy python :smiley:

LOL :slight_smile:

Nja je weet echt niet wat je overkomt, indien je door een Eekhoorn wordt aangevallen :slight_smile:

Ik kan me herrineren dat in de VS er op sommige plaatsen heel erg veel eekhoorns zijn… ik heb daar eens in een park gezet waar je meer eekhoorns zag dan mussen… wel gezellig… maar agressief dat die dieren kunnen zijn!

Laat em maar komen, eenmaal mn riek er in zit, kan ie 't wel vergeten :bigsmile:

tja knabbel en babbel is ook niet meer wat het geweest is :slight_smile:

en met een schot uit een geweer knalde opa het hele beestje aan gruzelementen omdat het zijn kleindochter aanviel.

Tegen elke vorm van gezond verstand in, heb ik lang geleden eens een eekhoorn die vastzat losgemaakt en em dan mee naar binnen genomen om aan m’n moeder te laten zien. Alles ging goed, tot ik em nadien wou vrijlaten. Alvorens weg te springen uit m’n handen, draaide ie zich om en beet zo hard ie kon in het topje van m’n wijsvinger.

Ach, al doende leert men :slight_smile:

He,

Dat beest moet ik hebben!!! Ik heb zo nu en dan last van een reiger bij mijn vijver en misschien dat hij er mee kan afrekenen:bigsmile:

Grtz

Destroyer: misschien heb je dan meer aan mijn Killer-schapen. Als die komen aandaveren, vliegt elke vogel wel weg denk ik. Twee
stuks heb ik; Saartje en Sientje.
Ik ben er alleen nog niet goed achter hoe ik ze moet africhten; soms beginnen ze plots met hun kop te schudden en dan keihard te rennen en springen.
En het volgende moment staan ze daar rustig te grazen en verklaart iedereen je gek als je zegt dat ze je probeerden omver te lopen :slight_smile:

Nu ja, het is weer bijna Kerstmis en dat betekent hun einde. Kga ze toch missen denk ik. snif

Killer schapen? Zijn er hier soms meer mensen totaal verslaafd aan Worms geweest?

Originally posted by Dee-ehn
Killer schapen? Zijn er hier soms meer mensen totaal verslaafd aan Worms geweest?

Vond ik die ouwe dame en de holy vase toch beter :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Vond ik die ouwe dame en de holy vase toch beter :slight_smile: [/B]

En niet de banana bom vergeten he? :smiley:

HAHA cool gw eekhoorn.

Zo heb je ook van die hele agressieve bijen, de zg. killer bees.

Meer info ? hier :cool:

Originally posted by Dee-ehn
Ik kan me herrineren dat in de VS er op sommige plaatsen heel erg veel eekhoorns zijn… ik heb daar eens in een park gezet waar je meer eekhoorns zag dan mussen… wel gezellig… maar agressief dat die dieren kunnen zijn!

Dit komt omdat de beestjes, ondanks dat er overal borden staan waarop wordt gewaarschuwd om dit niet te doen, toch door veel mensen gevoed worden. Hierdoor leggen ze de link mensen = eten, en als ze dan geen eten krijgen worden ze agressief. Ik las trouwens ook afgelopen week ergens iets over een das (niet zo’n ding wat je om je nek doet maar zo’n beest dus) die ook mensen aanviel. Volgens mij eveneens in Engeland…

schaamteloze copy-paste van NOS teletekst:

Bewoners van Oberlin in Ohio hebben de jacht geopend op een killer-kalkoen die de buurt onveilig maakt. De vogel, die ruim acht kilo weegt, zit kinderen en huisdieren achterna, zet mensen klem in hun auto en laat vogelpoep achter in hun portieken.
Dierenvanger Dave Thorn vermoedt dat de kalkoen een thuisplaats heeft gevonden in de schoorsteen van de plaatselijke basisschool,aangezien hij daar ook vaak opduikt. Het regent inmiddels klachten over het beestje en het gaat dan ook geen leuke toekomst tegemoet: eenmaal gevangen, is zijn laatste rustplaats een slachterij.

Nog maar een goeie maand en dan is het Kerstmis ! :bigsmile:

Zolang die eekhoorn maar van mn eikel blijft.