Key in Register veranderen

vbimport

Ik heb een key in een .reg bestandje. Deze wil ik in het register van Win98 invoeren. De naam staat al in het register, maar de waarde moet hierdoor veranderen.
Ik krijg een opmerking dat het gelukt is, maar de waarde is niet veranderd. Het ziet er als volgt uit:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\CLSID{3FEACB40-8BF8-11D5-A0E5-000021D3FC8F}\Prog]
“UsageCode”=“0”

Ik heb ook “UsageCode”=0 geprobeerd, maar dit lukte ook niet.

Vanuit de register-editor lukt het me trouwens wel, maar ik wil klikken op het reg bestandje, zodat hij automatisch ingevoerd wordt.
Iemand een idee waarom dit niet lukt??

Klopt het pad wel? Vooral dit: 3FEACB40-8BF8-11D5-A0E5-000021D3FC8F

Ja het pad klopt. Als ik het in XP probeer, werkt het wel, maar in Win98 niet!
Als ik de sleutel weghaal en weer invoer door op het bestandje te klikken, wordt het pad wel in het register gezet, maar de “UsageCode”=“0” wordt er niet ingezet. Nogmaals bij XP wel, dus ik neem aan dat het commando goed is.

En in W98 bestaat hetzelfde pad?!? Dit heb je gecontroleerd? Wat misschien in XP het juiste pad is betekent niet dat het in W98 hetzelfde pad is hè.

Ja, dat heb ik gecontroleerd.

Als je het in het registry handmatig zet dan lukt het wel op die win98 bak. Als je dan eens een export van de sleutel in je regsitry naar het bestandje doet en kijk dan nog eens of het idd hetzelfde is als je hierboven hebt geschreven.

Dat had ik ook al gedaan.