Keuken kopen in Belgie

vbimport

Heb een ander huis gekocht.
Hier moet een andere keuken in. Ben ff bij Piet Klerx in Waalwijk geweest. "Nou meneertje die kost 19.000 euro" Zoveel geld heb ik er niet voor over. Nou heb ik gehoord dat in Belgie die keukens een stuk goedkoper zijn dan bij "ons". Weet een van onze zuiderburen freakers wellicht een goeie keukenzaak, niet al te ver over de grens ???

Specifieke keukenzaken weet ik in Belgie niet te liggen, maar ik weet wel dat er in Peer enkele zeer grote meubelzaken te vinden zijn! Als ik me niet vergis zijn het o.a. Betermeubel.

Aha, op google vond ik dit. Wellicht dat je daar wat vindt!

je kunt ook bij de ikea een zelf-inelkaarzet-keuken kopen, stukken goedkoper! als je een beetje handig bent, een beetje geduld hebt en tegen een tegenvallertje kan (zoals missende onderdelen), is een ikea keuken wat voor jou…

mja als je me zegt welke keuken het is kan ik wel is ff rondvraag doen indien je dat wenst

Wel leuk dat je om info vraagt over een keuken in de woonkamer :wink:

Originally posted by Smart@$$
Wel leuk dat je om info vraagt over een keuken in de woonkamer :wink:

Dat leek me het juiste forum maar je kunt het idd ook als hardware zien :slight_smile:

Originally posted by Leetje
[B]

Dat leek me het juiste forum maar je kunt het idd ook als hardware zien :slight_smile: [/B]

Algemeen eigenlijk
Woonkamer is voor gezelligheidspraat…dit is serieuze vraag…

Laat de keuken nu achter in de woonkamer zijn in het net opgeleverde appartement. (voor de geen die belangstelling hebben in een yuppeappartement tik in bij google [pegasustoren]
De keukens zijn abnormaal duur, en zeer zeker niet bij de aller bekendste zoals Brugman etc. maar ook bij de wat minder bekende firma’s. Ikea is ook best duur en dan moet je alles nog zelf inelkaar schroeven ook. Ik heb ook eens berekend als je alles zelf gaat bouwen. Dus een werkblad, spoelbak(ken) kraan, onderkastjes en bovenkastjes, eventueel een inductiekookplaat, koelkast etc. Zelf doen komt heel erg dicht bij een volledige keuken kopen qua prijs. Je kan ook een ‘goedkope’ doe het zelf kopen en zelf de boel opleuken met plak laminaat.
Nee, een echt goedkope keukenboer weet ik ook niet Tot overmaat van ramp heb ik maar keuken en badkamer spullen bij Karwei en Praxis gekocht. Bij praxis kun je een kluspas kopen waarmee je 10% korting krijgt op dit moment. Dat scheelde wel een hoop geld en heb daar veel rvs mat badkamer spullen voor gekocht. De inbouw keuken-apparatuur bij Media Markt gekocht want die heeft toch iets beter spul vind ik. Een budget van FL 15.000,- voor de inrichting is zo op tegenwoordig.
Maar om nu in Belgie, of waar dan ook, een keuken te kopen omdat het daar b.v. € 500,- voordeliger is zou ik niet doe.
Om de reden dat als er wat mis is (boutjes en moeren zitten er niet bij) je wellicht 10 weken moet wachten. En wachten met een half gereedstaande keuken is ook kut. Drie jaar terug kocht ik veel op pc beurzen maar ben om het zelfde hier ook mee gestopt. Stuurt u de defecte HD maar op naar Groningen. En na 8 weken had je dan b.v. alleen een ontvangst bevestiging.
ontvangen. Als je genoeg tijd en rust hebt zou ik het helemaal zelf doen, maar vaak staat er een stok achter de deur die je tot opschieten maand. Kan ik de kookplaat al gebruiken en is de kraan nu wel goed, het lichtje in de oven etc. Het economische 1 europa met de klootte euro liet iedereen in een shock achter en wanneer men een beetje helder wordt is ineens alles flink duurder geworden. Maar je kunt nu ook al fijn de € 50,- namaken las ik vandaag, incl. de metalen draden. Is weer eens wat anders als software copieeren. Nou succes met het vinden van een goedkope keukenboer. Goedkoop is duurkoop zegt men !

Heb er dan toch maar 1 gekocht bij Piet Klerxs.
Kreeg er een dv-r2100ss van Akai bij, voor niks, en uiteraard zullen ze toch een gigantische winst hebben gemaakt op die keuken.
Ben 10.000 euro lichter.

Heb een beetje de prijzen vergeleken en concludeer dat de prijzen niet zo heel veel schelen ned/bels.

Ik zie dat XiNiX zijn frustraties aardig van zich heeft weten af te schrijven.

XiNiX van mij mag je vaker zo’n stukje schrijven. Zo’n verhaaltje is hartstikke leuk.:bigsmile:

Originally posted by siebeduin
XiNiX van mij mag je vaker zo’n stukje schrijven. Zo’n verhaaltje is hartstikke leuk.:bigsmile:

Idd leuk…

Maar dat doet hij vaker, doe maar eens een search op zijn userid.