Kerstdagen

hallo
ja, de kerstdagen liggen weer in’t verschiet
pakjes geven, misschien wel pakjes krijgen
maar wat zijn nu echte leuke geschenkjes of dingen om weg te geven aan …ouders, vrienden,vriendinnen, kennissen, enz enz

iemand leuke ideetjes of zelfmeegemaakte activiteiten die nog fris in het geheugen liggen ?
laat de beest in je los en laat het ons hier weten op cdfreaks

thx

Op dat soort gelegenheden waarvan je bij god niet weet wat je iemand moet geven , geef ik altijd iets dat snel op is of snel vergankelijk ik

een kaars , wat eten , wat drinken (goeie fles wijn).

ALs ik er even tijd voor kan vrijmaken ga ik echt op zoek naar HET kado voor iemand , een trui met grappige opdruk , klok die achterstevoren loopt , ennz , dat soort dingen slaat meestal wel aan.

Hehe, Carlo is ook nog in da house :slight_smile:
Yo Carlo; alles flex :slight_smile: ?

Verderz Belvedere: Flesje wijn gaat r bij mij atijd wel in :smiley:
Owjah… …8rstevoren klok lijkt mij ook wel kicke om te hebben :slight_smile:

Carlo; nog wat :slight_smile: Hoest in de liefde :wink: ?

vooor dergelijke informatie “jpschadde”
zou ik zeggen ga naar mijn homepage eh…zie scriptie onderaan

héhé een klok die achterstevoren loop …:wink:
waar vind je dan zoiets ?
ennuh dat is wel héél erg nuttig
heb je altijd excuses voor ergens te laat op afspraakje te komen :stuck_out_tongue:

nog iemand ideetjes ?

heey Mr Belvedere, waar haal ik zo`n klok die achteruit loopt vandaan ? dat is nl wel heel erg maf voor aan de muur… :slight_smile:

Originally posted by xian
heey Mr Belvedere, waar haal ik zo`n klok die achteruit loopt vandaan ? dat is nl wel heel erg maf voor aan de muur… :slight_smile:

Ik wilde het net vragen, dat klinkt wel vet!

voor de electronica nitwits onder ons: je kunt ook gewoon de batterij verkeert om in de klok doen

Dee-ehn stelt zich niet aansprakelijk voor eventueel geleden schade aan klokken en andere aparatuur door bovengenoemde tips:D

een klok zal heus niet als een atoomfunctie gaan werken, bij het ompolen van de batterij, de klok zal gewoon niets doen…

:rolleyes: sja er moesten maar eens kleine kindertjes op het forum spelen :cool:

Originally posted by carlo vaesen
[B]een klok zal heus niet als een atoomfunctie gaan werken, bij het ompolen van de batterij, de klok zal gewoon niets doen…

:rolleyes: sja er moesten maar eens kleine kindertjes op het forum spelen :cool: [/B]

trap je er nou wel of niet in? :smiley:

Geef ze allemaal een AMD Athlon XP 1900+

Mocht dit niet binnen het budget passen kun je altijd nog een paar rollen met AMD stickers bestellen. Of wat casebadges.

Een paar gebrande cd’s doen het ook altijd goed…

“Hier oma, Beethoven Trilogie vers van de pers/lens”

Originally posted by Sorcerer
[B]Geef ze allemaal een AMD Athlon XP 1900+

Mocht dit niet binnen het budget passen kun je altijd nog een paar rollen met AMD stickers bestellen. Of wat casebadges. [/B]
Altijd een sfeervolle kerst in huize Sorcerer! :stuck_out_tongue:

[B]Een paar gebrande cd’s doen het ook altijd goed…

“Hier oma, Beethoven Trilogie vers van de pers/lens”[/B]
Klopt! Ik heb voor mijn vader zijn verjaardag een lijst van mijn mp3tjes (8.263) gemaild en daar heeft hij de nummers aangevinkt die hij wou hebben (heeft wel een maand of 2 gekost :)). Maar uiteindelijk was hij zo blij als een kind en was de hele familie jaloers! (Als dit geen gelukkig eind is weet ik het ook niet meer! :))

Hier koop je de klok voor 13 dollar.

Of hier

Of hiero

En nog 2 triljoen links

Originally posted by Azrael
Altijd een sfeervolle kerst in huize Sorcerer! :stuck_out_tongue:

Tja… allemaal een nieuwe pc! Is weer es wat anders dan van je broertje aanhoren dat jouw pc sneller is!!
WAt lul je nou man, wat maakt die 1,2 ghz meer nou uit! :cool:

Bij de large hebben ze em ook. (is een nederlands bedrijf)
ff snel een link opgezocht
http://217.27.2.76/cgi-bin/shop4-nl.cgi?session_id=56785&article=810708&action=PRODUCTINFO&bildrub=acce&lkey=0410

Originally posted by siebeduin
Bij de large hebben ze em ook. (is een nederlands bedrijf)
ff snel een link opgezocht
http://217.27.2.76/cgi-bin/shop4-nl.cgi?session_id=56785&article=810708&action=PRODUCTINFO&bildrub=acce&lkey=0410

Rückwärtslaufende
Wanduhr

klinkt verrekte nederlands ja :slight_smile:

Daarom heb ik et er ook ff bij gezet. Als je namelijk op http://www.large.nl naar dat artikelnummer zoekt komt ie uit de database. Het moederbedrijf is Nederlands en heeft een vestiging in duitsland, maar waarom die website nou aan die duitse database is gekoppeld weet ik ook niet.