Kerst/wens/verjaardag kaarten maken prog

vbimport

Ok

Men kwam met een vraagie bij mij.

Dus plaats ik hem even hier want ik weet het even niet zo gauw.

De feestdagen staan weer voor de deur, sinterklaas rent al door het land en de kerstman is al reeds gezien op de noordpool highway, dus beginnen de mensen opeens naar een:

Leuk, Handig, Makkelijk, Veelkunnend.

Teken prog te vragen om:

Kerstkaarten, Verjaardagskaarten en andere posi/negi kaarten te kunnen maken.

Aangezien ik nooit een apart prog gebruik, wist ik het antwoord ook niet.

Dus, wie heeft er nog een leuk progje ingedachten dat zeer bruikbaar is.

Grtz

The Observer

Print Artist is een zeer goed programma om dat soort dingen te maken, helaas zou ik niet weten waar je het zou kunnen halen!

Kromme Bill’s billematen hebben een programma gemaakt wat aan jouw wensen voldoet, namelijk : Publisher 2002, ik kan er eigenlijk alles mee maken (of liever gezegd, “laten” maken :p)

Originally posted by SoulShower
Publisher 2002

Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Als je het makkelijk wilt doen dan is dit toch wel een van de betere programma’s, ondanks dat het van Microsoft is.

Als je alle vrijheid wilt en zelf alle creativiteit wilt botvieren dan zou je in de professionele grafische hoek kunnen kijken. Programma’s als Adobe Pagemaker, Quark Xpress voor layout, Adobe Photoshop voor fotobewerking en Adobe Illustrator (evt Corel Draw) voor Vector Graphics (gewone plaatjes/tekeningen).

Programma’s als Adobe Streamline kunnen gescance tekeningen omzetten in vectortekeningen die daarna dus heel makkelijk te bewerken zijn (vlakken vullen met kleur, lijnen bijbuigen etc.)

Maar je wilde het makkelijk hebben…dan moet je daar niet aan beginnen nu :wink: