Kerst is voor mij

vbimport

rondje sociaal en niksdoen :slight_smile:

lekker vreten (Konijn) ==> Youp van 't hek - Flappie.mp3

tja eten, verplicht rondje familie, verplichte kadootjes en maar wachten tot het over is… tis dat het moet…

vrretûhhh en daarna
k:Ztsen :wink:

ik ga eerste kerstdag ete met de fam en 2e kerstdag Stappen!!

De hele familie voorbij struinen, dat is mijn kerst! :frowning:

Wie zegt dat kerst een feestdag is? :confused:

werken! maar voor meer dan 35 gulden netto per uur klaag ik niet hoor…

gewoon nen dag gelijk de rest

Ik maak kerstavond altijd lekkere hapjes :)1 kerstdag komt mijn schoonmoeder eten dus dan kook ik weer (tja het leven bestaat uit meer dingen dan alleen computeren) dan een dvdtje kijken wat hik drinken 2 kerstdag naar mijn ouders en avonds naar een paar vrienden wat hik feesten. :stuck_out_tongue:

dit jaar op 1e kerstdag gezellig naar opa en oma. joehoe!!! maar ff een goed boek meenemen ofzo.
en 2e kerstdag lekker thuis. varkenshaas met spek eten en daaroverheen granberrysaus. heeeeeerlijk :slight_smile:
owja, en 1e kerstdag natuurlijk de kadootjes nog :slight_smile:

Originally posted by Mootje
granberrysaus. heeeeeerlijk :slight_smile:

Hmmz… …GRANberrysaus? Weet ik niet of IK het dan altijd fout spel of jij, maar volgens mij zijn dat dezelfde als die band: The Cranbzzzzzzzzzzzzzzzzz :slight_smile: Of niet? Mjah, ik prefereer (moeilijke woord voor vandaag) het konijn boven de varkenshaas :cool:

mjah, vaak let ik er niet helemaal op wat ik type.
weet wel hoe het moet hoor.
maar 's avonds is het nadenken helemaal wat moelijker.

voornamelijk lang uitslapen, lekker eten en de rest van de dag helemaal nix doen…
heerlijk kerstmis :slight_smile:

Originally posted by xian
voornamelijk lang uitslapen, lekker eten en de rest van de dag helemaal nix doen…
heerlijk kerstmis :slight_smile:

uitslapen gaat niet meer door, me girlie wil een kerstontbijt :frowning:

lekker eten: euh ja dat wel ja, alhoewel me ma ieder jaar hetzelfde kookt (daarom krijg ik bij me girl thuis op 2e kerstdag een mega-gourmet)

rest van de dag: was vroeger alleen maar gamen gamen gamen gamen, maar dat zal er dit jaar wel niet meer inzitten :slight_smile:

lekker uitslapen en de rest zien we wel

Kerstmis?

48 uur lang leechen…

Leechen? Ja tuurlijk als al die simpele zielen bij hun familie zitten, meestal oma of tante zonder inet of zelfs zonder computer dan is het lekker rustig op alle pubstro’s!!!

Toch wel makkelijk als je geen sociaal leven hebt! :stuck_out_tongue:

Ik woon met 2 vrienden in 1 huis. Eerste & tweede kerstdag spendeerden (ik weet ook moeilijke woorden) we altijd bij onze respectievelijke (#2) families en Derde Kerstdag hadden we altijd een diner bij ons thuis met een boel vriendjes/vriendinnetjes. De een doet de toetjes, de ander het voorgerecht etc etc. Hartstikke leuk!

Maar anderhalf jaar geleden zijn mijn ouders en broertje naar Spanje verhuisd (ik maak eerst school af) en moet ik elke herfst, kerst, voorjaar en zomer naar (vlak naast) Benidorm. Echt KUT! :stuck_out_tongue: :smiley:

Originally posted by Azrael
Maar anderhalf jaar geleden zijn mijn ouders en broertje naar Spanje verhuisd (ik maak eerst school af) en moet ik elke herfst, kerst, voorjaar en zomer naar (vlak naast) Benidorm. Echt KUT! :stuck_out_tongue: :smiley:

Ken je niet leechen he?

Nou da’s niet zo erg hoor! Alleen hebben mijn ouders daar slechts een 56K modempie, dus dat schiet niet op (CDfreaks is dan zowat het enige dat ik check). Binnenkort hebben ze wel glasvezel! :smiley: En dat roelt de pan uit!

1te kerstdag naar opa & oma 2de kerstdag weet ik nog niet